DISKUZE K ČLÁNKU Potvrzeno: Räikkönen opouští Ferrari, bude závodit za Sauber, odkud přichází Leclerc

Italská stáj dnes potvrdila, že Kimi Räikkönen za ni příští rok nebude závodit. Kariéru ale nekončí - místo něj se po boku Sebastiana Vettela sice bude objevovat mladý Charles Leclerc, ale Fin bude další dva roky pokračovat u Sauberu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Potvrzeno: Räikkönen opouští Ferrari, bude závodit za Sauber, odkud přichází Leclerc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 12.09.2018 09:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovali 5 lidé) 11.09.2018 11:06
Jestli má tohle Raikkonen zapotřebí 20 »
» spinelesssheep (Hlasovali 5 lidé) 11.09.2018 12:16
...no, budiž, každý si jde svou cestou a hledá… »
» -Tony- (Hlasovali 5 lidé) 11.09.2018 13:12
Tím se jen potvrzuje, jak jde F1 do prd.le!… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Za mě od Ferrari super krok, i pokud jde o Kimiho.

    Jinak k těm B-týmům ... podle mě je to mnohem lepší slušně jezdící B-tým, než tým na chvostu pole co v 15 kole dostane kolo ztráty.

    A pokud jde o jednoduché motory a více dodavatelů... nerad připomínám že před rokem 2007 jsme měli tuším sedm či osm dodavatelů motorů a každý měl svůj tým... a není chybou M, F či R, že teď jsou jen čtyři dodavatelé a tři tovární týmy. Ti ostatní výrobci tehdy z F1 utekli, a to v ní byly ty jednoduché motory pro které mnozí tak horujete.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Stejně bych chtěl vidět výraz v obličeji Vettela, když se to dozvěděl... 03 Moment k nezaplacení... 18

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Sauber jde letos nahoru, příští rok by to mohlo být ještě výš a když tam bude Kimi jednička a tým to postaví kolem něj, tak může udělat pár skvělejch výsledků. Docela se na to těším a jsem zvědavej, jestli je opravdu už za zenitem když Vettelovi nestíhá nebo Ferrari prostě jede 100% na Seba už od začátku.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      194.228.20.XXX
      Uvidime, treba Kimi prijemne prekvapi jako kdyz se vratil a jezdil za "Lotus". Ja jsem zvedavy, jake vymluvy na vsechny a vsechno , jen ne na Kimiho, si tu i jinde budu cist, az Kimi bude horsi nez Leclerc a Leclerc bude zatapet Vettelovi vice, nez Kimi.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.247.XXX
    Sice očekávaná, ale přesto dost šokující zpráva. Pokud se Kimiho chtěli zbavit, tak to měli udělat před lety a né teď, když jezdí nejlíp od návratu do Ferrari.
    Navíc pilotem, kterej sice nejezdí špatně, ale rozhodně nepodává nějaký zázračný výkony.

    Tím přestupem do Sauberu mě taky Kimi pořádně šokoval, to už bych ho radši viděl v nějaký jiný sérii jako Alonsa. Jediná výhoda je, že tam může jedině překvapit a snad tam Ferrari přes Alfu Romeo nacpe takový prachy, aby nebyli věčně poslední.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      194.228.20.XXX
      To jako, ze kdyby nekdo podaval "zazracne" vykony v letosnim Sauberu, tak by mel bojovat pravidelne o podium, nebo jak si to predstavujes?

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    85.135.73.XXX
    Tím se jen potvrzuje, jak jde F1 do prd.le! Mercedes, Ferrari a Red Bull si zavážou tyhle týmy, udělají z nich definitivní dě.ky s jasnými úkoly a ty, naivní fanoušku, se těš a myslí si, jak zajímavé souboje sleduješ ... Přitom karty už jsou dávno rozdány na sezóny dopředu!
    Vše do sebe krásně zapadá a už je zcela jasné, proč nebudou nové motory a nikdo další se do F1 nehrne (nedostane)!

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      nikdo nový se do F1 nehrne ani tak a nevím co ti vadí. Kimi sauberu určitě pomůže nahoru, tak co ti vadí. Sice bych to raději viděl ještě sezonu tak jak to je, ale do těch právních smluv rozhodně nevidím a nikdo nemůže tušit co svetříkář podepsal týmu za zády...

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Cooper

      Cooper

      188.120.212.XXX
      Letos se přece jednalo o zjednodušení motorů aby se do F1 nahrnuly ty davy motorářů kteří chtějí tak strašně do F1 až se nikdo novej nepřihlásil tak nechali motory tak jak jsou když stejně nikdo novej nemá zájem vstopit. Jinak za mě je lepší když udělá továrna z krachujícího týmu svoje B než aby ten tým zanikl uplně.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • -Tony-

        -Tony-

        85.135.73.XXX
        A kdo by se měl přihlásit, když jsou ty motory tak složité a není absolutně žádná šance, aby se do dvou let nový zájemce zapojil do hry o titul? Koho by asi bavilo narvat milióny euro do něčeho, co ani do pěti let nebude zárukou konkurenceschopnosti? Speciálně pokud by se opět po pár létech pozměnily pravidla ve prospěch Mercedesu nebo Ferrari? Tedy týmu, které si rozdělili sféry vlivu na x let dopředu! F1 byla vždy souboj konstruktérů a ne supermarket, kde si nakoupím komponenty a budu za to "líbat nohy" svému chlebodárci a dělat mu doživotní služku v závodech. Pokud tě baví sledovat tyhle šaškárny a rádoby závodění, tak si to užij, protože tohle už nemá s pravou F1 nic společného ...

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Cooper

          Cooper

          188.120.212.XXX
          OK tak kde vidíš řešení? motory zjednodušit chtěli ale stejně se nikdo nehlásil. Já třeba taky vůbec nejsem fanda těhlech složitejch hybridních technologii tak bych tam raději viděl jednoduchou V12 (V10) ale byl by to krok z5 a to asi nikdo nechce. (až na pár petrolheadu)

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • -Tony-

            -Tony-

            85.135.73.XXX
            Ano, to je přesně ono! Motory "chtěli" zjednodušit . To slovo chtěli je to klíčové ... Ale kdo? Mercedes, Ferrari? Ti ani omylem! Bylo to jen takové tláchaní aby se zalepila huba všem kritikům. Ten důvod, proč k tomu nakonec ( nečekaně, že? ) nedošlo, je naprosto jasný. Díky jednoduchým motorům by se mohla konkurence velice rychle rozrůst a vliv těch velkých týmů na ty malé by se velmi rychle vytratil ... Takhle si z nich udělají svoje "satelity" a zabijou tím i jakýkoliv poslední náznak čistého závodění, vývoje a vyjímečnosti ...

            + 5 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Cooper

              Cooper

              188.120.212.XXX
              Tak do toho co se děje za oponou bohužel nevidím ale určitě v tom bude politikaření velkejch hráčů F a M , každopádně máme v F1 4 dodavatele motorů což si myslím není zas uplně málo jiný serie nemají kolikrát ani 3... jen by to chtělo trochu vyrovnat síly jako že pěkně po bolševicku jim nařídit že si třeba nebudou moc vybírat komu dodávat a budou muset dát Top motor "každýmu kdo si o něj řekne" spravedlivý řešení týhle situace za mě neexistuje , nebo zmrazit vývoj F a M a nechat H s R rok vyvyjet každopádně je to pak zas nespravedlivé k továrnám který do toho nasypaly hrozný množství zdrojů a odvedli prostě lepší práci

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • -Tony-

                -Tony-

                85.135.73.XXX
                Není třeba direktivně něco přikazovat. Stačí, aby všichni měli stejnou startovní čáru, jednoduché a jasně definované pravidla a pak at´ se každý ukáže, jestli na to má.
                Jenže pokud má někdo tak velký náskok ( a není se co divit, když ty pravidla pomáhali vytvářet ), tak je to pro Renault a Hondu prakticky nemožné dohnat, ale hlavně je to zcela vyloučeno u těch nových zájemců, kteří by se případně do F1 chtěli zapojit ...
                A dodávat Top motor? Ten ty týmy určitě dostanou. Ale když je to tak složitá technologie, kde stačí drobně upravit nebo nedodat ideální software, tak ten motor prostě "nepojede", byt´ bude Top! A o tom to dnes celé je ...

                + 4 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jirka_1

                  Jirka_1

                  217.30.64.XXX
                  Na to stačí jediná věc - že se motory budou pro týmy losovat (myslím nasmlouvané pro daného dodavatele). Ale pak bude muset zaniknout ta pitomost s omezenou životností a penalizacemi za poruchy. Chtějí to? Nemyslím si.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      194.228.20.XXX
      Vzdyt karty jsou rozdany taky jako tak. Nebo snad FI a Williams maji na to zatapet MErcedes a Sauber s Haasem Ferrarri???? Co si to sakra lidi porad nalhavate? To jste vazne tak hloupi a omezeni a verite, ze tymy s tretinovym rozpoctem v dnesni pretechnizovane F1 maji realnou sanci pravidelne porazet svoje bohatsi konkurenty, kdyz nebudou neci "devky"? 20

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Co si budeme nalhávat, tohle ani není moc o Kimim, tohle je především známka oslabující síly Vettela ve Ferrari, tohle nechtěl a nedokázal tomu zabránit. Kdyby tolik nechyboval podle mě by Ferrari proti jeho přání nešlo.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      vypadá to tak, zřejmě nevěří že jim Vettel bude vozit tituly, tak chtějí rychle zaučit mladého i za cenu obětování sezony 07

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    hezký! mě se to líbí, Kimiho mám rád a v Sauberu mu to určitě půjde k duhu. 01

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama