DISKUZE K ČLÁNKU Potvrzeno: Räikkönen opouští Ferrari, bude závodit za Sauber, odkud přichází Leclerc

Italská stáj dnes potvrdila, že Kimi Räikkönen za ni příští rok nebude závodit. Kariéru ale nekončí - místo něj se po boku Sebastiana Vettela sice bude objevovat mladý Charles Leclerc, ale Fin bude další dva roky pokračovat u Sauberu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Potvrzeno: Räikkönen opouští Ferrari, bude závodit za Sauber, odkud přichází Leclerc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 12.09.2018 09:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovali 5 lidé) 11.09.2018 11:06
Jestli má tohle Raikkonen zapotřebí 20 »
» spinelesssheep (Hlasovali 5 lidé) 11.09.2018 12:16
...no, budiž, každý si jde svou cestou a hledá… »
» -Tony- (Hlasovali 5 lidé) 11.09.2018 13:12
Tím se jen potvrzuje, jak jde F1 do prd.le!… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No celkem úsměvná představa, že někdo bude platit za horší kopii Renaultu. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Za mě od Ferrari super krok, i pokud jde o Kimiho.

Jinak k těm B-týmům ... podle mě je to mnohem lepší slušně jezdící B-tým, než tým na chvostu pole co v 15 kole dostane kolo ztráty.

A pokud jde o jednoduché motory a více dodavatelů... nerad připomínám že před rokem 2007 jsme měli tuším sedm či osm dodavatelů motorů a každý měl svůj tým... a není chybou M, F či R, že teď jsou jen čtyři dodavatelé a tři tovární týmy. Ti ostatní výrobci tehdy z F1 utekli, a to v ní byly ty jednoduché motory pro které mnozí tak horujete.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

31.217.25.XXX
Ferrari se vyloženě nepovedlo jen v letech 2009 a 2014. Jinak si dovolím říct, že by v kterékoli jiné sezóně za posledních 21 let za jejich loňský materiál většina pole trhala ruce. Mercedes měl trochu propad v roce 2012 (z 4. místa na 5.), když přecházeli na novou filozofii šasí. Jinak měli po jejich návratu vždy velice slušné šasí.
Vývoj se dá urychlit. Ale musí se toho narvat majlant (příklad za všechny - Ferrari v roce 2014 a 2015). Musím v tomto souhlasit s Mikem. Renault na to nemá dostatečný budget. A ani lidi. Ti lukrativní jsou rozebráni.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
Kasta vyvolených v roce 2014 až 2016 byl jeden tým. Od 2017 2 týmy, letos jsou to takřka 3 týmy. Progres Renaultu a jejich tempo stahování špičky jasně dokazuje, ze jejich stažení špičky je jen otázka času. Nezapomínej, ze par let zpátky to kolo dostávalo i Ferrari s Red Bullem. Renault a jeho progres je asi tak dobrý jako progres Mercedesu, když v r. 2010 vstoupil do F1 jako konstruktér. Jen s tím rozdílem, ze Meecedes přebral mistrovsky tým, kdežto Renault převzal vybrakovany Lotus ;)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zix.

Zix.

78.102.247.XXX
Pravidelnějii bodovat. Navíc podle bodováni do roku 2009 by měl pouze 3 body. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

82.117.159.XXX
Historie sice pamatuje sezóny velkých dominancí, ale ne tak dlouho pořád ve stejné sestavě. Nejblíž současnýmu stavu to bylo začátkem 90. let, při tom dlouhým výpadku Ferrari. Ale ani to se ještě pořád nedalo srovnat se současným stavem. Teď vznikla kasta Možných Vítězů a kasta Těch Ostatních. A ne, nijak moc nevěřím, že se Renault do změny PJ zlepší tak moc, aby se z jedné kasty přesunul do druhé.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Stejně bych chtěl vidět výraz v obličeji Vettela, když se to dozvěděl... 03 Moment k nezaplacení... 18

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Na to stačí jediná věc - že se motory budou pro týmy losovat (myslím nasmlouvané pro daného dodavatele). Ale pak bude muset zaniknout ta pitomost s omezenou životností a penalizacemi za poruchy. Chtějí to? Nemyslím si.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

194.228.20.XXX
Uvidime, treba Kimi prijemne prekvapi jako kdyz se vratil a jezdil za "Lotus". Ja jsem zvedavy, jake vymluvy na vsechny a vsechno , jen ne na Kimiho, si tu i jinde budu cist, az Kimi bude horsi nez Leclerc a Leclerc bude zatapet Vettelovi vice, nez Kimi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

194.228.20.XXX
Vzdyt karty jsou rozdany taky jako tak. Nebo snad FI a Williams maji na to zatapet MErcedes a Sauber s Haasem Ferrarri???? Co si to sakra lidi porad nalhavate? To jste vazne tak hloupi a omezeni a verite, ze tymy s tretinovym rozpoctem v dnesni pretechnizovane F1 maji realnou sanci pravidelne porazet svoje bohatsi konkurenty, kdyz nebudou neci "devky"? 20

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

194.228.20.XXX
To jako, ze kdyby nekdo podaval "zazracne" vykony v letosnim Sauberu, tak by mel bojovat pravidelne o podium, nebo jak si to predstavujes?

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Je to tak, 15 let zpátky měla F1 8 výrobců motoru a každý svůj tým. Pokud me paměť neklame, tak v r. 2004 vyhrálo závod více než 3 týmy. Ferrari, McLaren, Honda, Renault. Snad i BMW? Souhlasím, ze aktuální motory zabily na roky drama o vítězství, ale letos se to vše v lepší obrací a je klidně možné, ze příští rok můžou zvítězit 4 týmy. Historie F1 pamatuje velmi dominantní sezóny jednoho týmu jako napr. 1988, 1994, 2002, 2003, 2014, 2015, 2016. Případně marný boj Druhého týmu a víc nic. Ale taky pamatuje skvěle sezóny a tuhý boj jako v r. 2006, 2007, nebo i letos částečně. Každopádně nikdy se netvorily B týmy, které místo boje uhybaji tovarnam jako Sauber a Haas Ferrari, TR RB, FI Mercedesu a pod. Dříve spolu ty týmy bojovali. Je na novém vedení F1, aby z toho neudělali politiku DTM. Dříve se kupovali součástky, i celá sasi, ale nikdo nikomu neuhybal. Toto je DNA F1.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
McLaren asi Jo :) Tak vývoj nikdo neumí urychlit a neni to tak dávno, co by po loňském šasi Ferrari, či Mercedesu ani pes neštěkl ;)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
shazec

shazec

89.203.142.XXX
Sauber jde letos nahoru, příští rok by to mohlo být ještě výš a když tam bude Kimi jednička a tým to postaví kolem něj, tak může udělat pár skvělejch výsledků. Docela se na to těším a jsem zvědavej, jestli je opravdu už za zenitem když Vettelovi nestíhá nebo Ferrari prostě jede 100% na Seba už od začátku.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zix.

Zix.

78.102.247.XXX
Sice očekávaná, ale přesto dost šokující zpráva. Pokud se Kimiho chtěli zbavit, tak to měli udělat před lety a né teď, když jezdí nejlíp od návratu do Ferrari.
Navíc pilotem, kterej sice nejezdí špatně, ale rozhodně nepodává nějaký zázračný výkony.

Tím přestupem do Sauberu mě taky Kimi pořádně šokoval, to už bych ho radši viděl v nějaký jiný sérii jako Alonsa. Jediná výhoda je, že tam může jedině překvapit a snad tam Ferrari přes Alfu Romeo nacpe takový prachy, aby nebyli věčně poslední.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.178.XXX
Už je to 102 závodů, kdy vyhráli jenom piloti tří týmů. Tak nějak pochybuji, že se v historii F1 tak dlouhá šňůra objevila. A nikde ani náznak, že by se do té party mohl přidat někdo čtvrtej. Ještě nikdy nic tak nezabetonovalo výsledkovou listinu tak nepropustně, jak současný pohonný jednotky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
-Tony-

-Tony-

85.135.73.XXX
Není třeba direktivně něco přikazovat. Stačí, aby všichni měli stejnou startovní čáru, jednoduché a jasně definované pravidla a pak at´ se každý ukáže, jestli na to má.
Jenže pokud má někdo tak velký náskok ( a není se co divit, když ty pravidla pomáhali vytvářet ), tak je to pro Renault a Hondu prakticky nemožné dohnat, ale hlavně je to zcela vyloučeno u těch nových zájemců, kteří by se případně do F1 chtěli zapojit ...
A dodávat Top motor? Ten ty týmy určitě dostanou. Ale když je to tak složitá technologie, kde stačí drobně upravit nebo nedodat ideální software, tak ten motor prostě "nepojede", byt´ bude Top! A o tom to dnes celé je ...

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

31.217.25.XXX
01 12
Mimo to, ukaž mi blázny, kteří by si loňský Renault koupili. Respektive půjdu ještě dál. Ukaž mi blázna, který si koupí ten letošní. Šasí o 1-2 vteřiny pomalejší než nejlepší šasí se stejným motorem by asi nebylo úplné termo. Ale ať jsem fér, McLaren by po tom letošním asi skočil. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Cooper

Cooper

188.120.212.XXX
Tak do toho co se děje za oponou bohužel nevidím ale určitě v tom bude politikaření velkejch hráčů F a M , každopádně máme v F1 4 dodavatele motorů což si myslím není zas uplně málo jiný serie nemají kolikrát ani 3... jen by to chtělo trochu vyrovnat síly jako že pěkně po bolševicku jim nařídit že si třeba nebudou moc vybírat komu dodávat a budou muset dát Top motor "každýmu kdo si o něj řekne" spravedlivý řešení týhle situace za mě neexistuje , nebo zmrazit vývoj F a M a nechat H s R rok vyvyjet každopádně je to pak zas nespravedlivé k továrnám který do toho nasypaly hrozný množství zdrojů a odvedli prostě lepší práci

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
vypadá to tak, zřejmě nevěří že jim Vettel bude vozit tituly, tak chtějí rychle zaučit mladého i za cenu obětování sezony 07

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama