DISKUZE K ČLÁNKU Potvrzeno: Räikkönen opouští Ferrari, bude závodit za Sauber, odkud přichází Leclerc

Italská stáj dnes potvrdila, že Kimi Räikkönen za ni příští rok nebude závodit. Kariéru ale nekončí - místo něj se po boku Sebastiana Vettela sice bude objevovat mladý Charles Leclerc, ale Fin bude další dva roky pokračovat u Sauberu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Potvrzeno: Räikkönen opouští Ferrari, bude závodit za Sauber, odkud přichází Leclerc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 12.09.2018 09:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovali 5 lidé) 11.09.2018 11:06
Jestli má tohle Raikkonen zapotřebí 20 »
» spinelesssheep (Hlasovali 5 lidé) 11.09.2018 12:16
...no, budiž, každý si jde svou cestou a hledá… »
» -Tony- (Hlasovali 5 lidé) 11.09.2018 13:12
Tím se jen potvrzuje, jak jde F1 do prd.le!… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • hixaxon

    hixaxon

    62.141.0.XXX
    Sauber to Sauber. Škoda, ale život jde dál.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    ...no, budiž, každý si jde svou cestou a hledá nové výzvy...tahle je ovšem sympatičtější: [odkaz na stránku]
    21

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    No ono to ale může znamenat, že Sauber půjde opravdu nahoru. Už letos dost postoupili a příští rok může přijít víc peněz a know how od Ferrari a půjdou reálně bojovat do středu pole.
    Bejt Michalem, tak se moc nesměju 13

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Já se silným Sauberem počítám, stejně i s Haasem, to spojení s Ferrari prostě funguje. A taky TR půjde hodně nahoru, prý to s RedBullem také naplno rozjede. B-týmy jsou prostě v kurzu a bude se hledat kam až to může zajít. Ovšem psal jsem že bych si přál mít Vandoorneho ještě v F1 aby dostal ještě šanci, no a vedle Kimiho v Sauberu by to mohlo být super na porovnání ne? 11

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Zajímavý jak bez problému schvalujes kopírování a nákup dílu přímo z továrního týmu. Toto není DNA F1, to je prachsprosty plagiátorství a týmové rozdělení typu DTM. To opravdu chceš F1 o 4 týmech a pak zbytek pole budou jen “pučmidráti”, kteří budou áčkovym týmům jen uhybat?! Toto není F1... jsem rad, ze tovární tým Renault proti tomuto přístupu bojuje.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Ferrari se DNA F1 vždy ohánělo ....odchody z F1 "hubou", vyhrožovaní, zakládání nové série, dnes to zní jako komix....a pak se začne dělat tohle. Holt kdysik díra v pravidlech a dodnes nedostatečně zalataná. 02 Jde o prachy a dostatek týmů na roštu.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        194.228.20.XXX
        A o kolika tymech je to poslednich 20 let? Vetsinu o jednom, max. dvou tymech a zbytek jsou ti "pucmidrati", kteri dostavaji pravidelne kolo.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.178.XXX
          Už je to 102 závodů, kdy vyhráli jenom piloti tří týmů. Tak nějak pochybuji, že se v historii F1 tak dlouhá šňůra objevila. A nikde ani náznak, že by se do té party mohl přidat někdo čtvrtej. Ještě nikdy nic tak nezabetonovalo výsledkovou listinu tak nepropustně, jak současný pohonný jednotky.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Je to tak, 15 let zpátky měla F1 8 výrobců motoru a každý svůj tým. Pokud me paměť neklame, tak v r. 2004 vyhrálo závod více než 3 týmy. Ferrari, McLaren, Honda, Renault. Snad i BMW? Souhlasím, ze aktuální motory zabily na roky drama o vítězství, ale letos se to vše v lepší obrací a je klidně možné, ze příští rok můžou zvítězit 4 týmy. Historie F1 pamatuje velmi dominantní sezóny jednoho týmu jako napr. 1988, 1994, 2002, 2003, 2014, 2015, 2016. Případně marný boj Druhého týmu a víc nic. Ale taky pamatuje skvěle sezóny a tuhý boj jako v r. 2006, 2007, nebo i letos částečně. Každopádně nikdy se netvorily B týmy, které místo boje uhybaji tovarnam jako Sauber a Haas Ferrari, TR RB, FI Mercedesu a pod. Dříve spolu ty týmy bojovali. Je na novém vedení F1, aby z toho neudělali politiku DTM. Dříve se kupovali součástky, i celá sasi, ale nikdo nikomu neuhybal. Toto je DNA F1.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              rock

              82.117.159.XXX
              Historie sice pamatuje sezóny velkých dominancí, ale ne tak dlouho pořád ve stejné sestavě. Nejblíž současnýmu stavu to bylo začátkem 90. let, při tom dlouhým výpadku Ferrari. Ale ani to se ještě pořád nedalo srovnat se současným stavem. Teď vznikla kasta Možných Vítězů a kasta Těch Ostatních. A ne, nijak moc nevěřím, že se Renault do změny PJ zlepší tak moc, aby se z jedné kasty přesunul do druhé.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama