DISKUZE K ČLÁNKU "Red Bull byl hodně spokojený, specifikace C je základem špičkového motoru," tvrdí Sainz

Carlos Sainz věří, že poslední specifikace motoru Renault představuje základ toho, s čím se v příští sezóně budou moci vyrovnat Ferrari a Mercedesu. V Monze ho poprvé použil Red Bull a byl spokojený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Red Bull byl hodně spokojený, specifikace C je základem špičkového motoru," tvrdí Sainz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 11.09.2018 11:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 10.09.2018 09:45
Jj, Renault posunuje slušně, o tom žádná, jenže… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 11.09.2018 10:19
Jo slibují zajimavé čísla, ač kvalifikační.....o… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 10.09.2018 09:40
No motory se časem srovnají. Ale problém Mclarenu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr Hloušek

Petr Hloušek

46.135.17.XXX
Carlos tuší co ho příští sezonu čeká a radši si už dnes připravuje půdu pro návrat k továrně

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jo slibují zajimavé čísla, ač kvalifikační.....o kolik to spadne v race módu je otázka.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak penalizaci dostává tým, takže je celkem logické, že to navrhuje on. A samozřejmě nejde jen o nové specifikace, ale i o testování stávající. Nejspíš proto odchází motory Honda v trénincích, zatímco v závodě klekla jen jednou. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nevím proč je to demagogie. Jestli jsem si všiml, tak 4 ze 6-ti vozů jezdilo se specifikací B. A jeden ze zbývajících dvou toho ani moc neodjel. Tedy je otázka, který motor se má porovnávat.
Ale jinak souhlasím. Nový Renault vypadá o něco líp, než starý. Počkejme na novou verzi Hondy. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
OK, máš pravdu. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ale kdeže.....Honda nic neříkala, to jim jen navrhnul RB, že to mohou s TR dělat, pokud to pomůže pro přiští rok. Zatím co vím tak nic nebylo. Ono udělat novou specifikaci trvá docela dlouho.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To je Majk....klasika. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ano a pak chystá další silnější specifikaci, pak ještě další ještě silnější. Musíme počkat. Pak o tom pokecáme. 18 Kluci na dráze to mají složitější. Jezdí s tou současnou. 13 13
Demagogu... 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Až bude s čím porovnávat, urco porovname. Jinak porovnávat vždy aktuální specifikace považuji za zcela legitimní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pokud vím, tak Honda chystá také novou specifikaci, takže tlumit nic nebudou. Navíc už mnohokrát prohlásili, že je penalizace nezajímají. Obětují to na úkor inovací pro příští sezonu. Takže nebudou nic tlumit ani bez nové specifikace. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No to je pěkný, ale nechystá Honda také "specifikaci C"? Co porovnávat C proti C a ne C proti B jen proto, že u jednoho přišla C u jediného odběratele o nějaký závod dřív. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Je to tak. C spec. je posun a opět posouvá H jednoznačněji za R, čímž ovšem nemyslím, ze je H nějak daleko... hlavně q mód H a R je na velmi podobné úrovni.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Tak Ferrari je již motorově před Mercedesem a Honda se přiblížila Renaultu, otázka je však, jestli je schopna najít dalších cca 20 ps, které nyní navýšil R, aby aktuální odstup alespoň udrželi. Myslím, ze nejlepší práci letos na PJ udělalo F. Pak H, za nim R a M zatím meziročně poskočil nejméně. Každopádně R má nejčerstvější PJ, naopak hlavně H a F budou muset výkon tlumit, pze už mají najety km...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No ale to je myšleno ke specifikaci B. 04
RB měl výkonější specifikaci C, použita poprvé a ještě i nové palivo které přidalo 15 koní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
O tom "jednoznačně" už pochybuje nějak moc lidí. Viz články tady, které Hondu a Renault k sobě přirovnávají jak výkonostně, tak spolehlivostí. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Posuny. 11

Honda velký posun, o tom žadná, ale ztrací jednoznačně nejvíce.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Souhlas. Bohužel pro ně udělalo ovšem Ferrari i Honda posun k Mercedesu mnohem větší. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak pokud už moc nepůjde navyšovat výkon, Renault by mohl už konečně Fa M dohnat. Honda imho také.
Otázkou je ta elektrická část PJ, tam půjde asi ještě čarovat. Hlavně kvalda režimy...
Tipnu si, že přiští rok ještě uplně ne, ale ten další už bude "srovnáno". Ale nevsadím si na to. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
tak tady jde o to, že ten motor posun je a slušný. Že to pořád uplně nestačí, je věc druhá.Ale to nemusí být jen o motoru....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No máš pravdu. Až na to, že těch 12s ztratil jen proto, že první 2 vypustili posledních 10 kol a ztráta se snížila z nějakých 19s. O výkonnosti svědčí spíš to, že mu za zadkem dojelo Ferrari, co se probíjelo celým polem a půlkou dvakrát. Tedy jezdili opět svou vlastní ligu. Díky šasi. 03
Ale je super, že jsi zmínil Gaslyho podlahu.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama