DISKUZE K ČLÁNKU "Red Bull byl hodně spokojený, specifikace C je základem špičkového motoru," tvrdí Sainz
Carlos Sainz věří, že poslední specifikace motoru Renault představuje základ toho, s čím se v příští sezóně budou moci vyrovnat Ferrari a Mercedesu. V Monze ho poprvé použil Red Bull a byl spokojený.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Red Bull byl hodně spokojený, specifikace C je základem špičkového motoru," tvrdí Sainz
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
10:51 10.09.2018 77.236.218.XXX
Počkej, počkej....buď rozumný. Neřešme teď PS, ono je to dost zavádějící.
Řeknu svůj odhad, názor....za prvé, to že má RB výborné šasko, nelze popírat. Není ale 100% jisté, jak na tom jsou na jednotlivých tratích.Někde mohou být nejlepší, někde nastejno a někde lehce horší. IMHO to nejde se 100% jistotou zjistit.To může dělat taky nějaké rozdily. Pak jak komu sednou pneumatiky a taky jak vše sedne v kvaldě. To může být klidně půl vteřina.
Je možné, že v kvalda módu dokaže konkurence opravdu navýšit celkový výkon motoru, krátkodobě na jedno kolo opravdu o hodně.Tím myslím nejen spalovák...určitě s tím lze hodně VIDITELNĚ čarovat.Tam bych věřil, že rozdíl bude a může být "velký". Takže nelze vše uplně rozporovat. V závodě je to jinak a to je taky vidět.
Bohužel strašně zkresluje výkonost i sklápění křídel. Možná by bylo moudřejší, to v kvaldě zakázat. Ono za mne bych to trušil uplně, ale to je na jinou debatu....
Řeknu svůj odhad, názor....za prvé, to že má RB výborné šasko, nelze popírat. Není ale 100% jisté, jak na tom jsou na jednotlivých tratích.Někde mohou být nejlepší, někde nastejno a někde lehce horší. IMHO to nejde se 100% jistotou zjistit.To může dělat taky nějaké rozdily. Pak jak komu sednou pneumatiky a taky jak vše sedne v kvaldě. To může být klidně půl vteřina.
Je možné, že v kvalda módu dokaže konkurence opravdu navýšit celkový výkon motoru, krátkodobě na jedno kolo opravdu o hodně.Tím myslím nejen spalovák...určitě s tím lze hodně VIDITELNĚ čarovat.Tam bych věřil, že rozdíl bude a může být "velký". Takže nelze vše uplně rozporovat. V závodě je to jinak a to je taky vidět.
Bohužel strašně zkresluje výkonost i sklápění křídel. Možná by bylo moudřejší, to v kvaldě zakázat. Ono za mne bych to trušil uplně, ale to je na jinou debatu....
Adi
10:24 10.09.2018 81.19.11.XXX
Jj, Škoda, ze RB zničil opět Riccimu závod :( Mimochodem i přes plné tempo Lewise a Kimiho ztratil Max v čili jen 12s a to se prosím cely závod bránil Mercedesu. Méně to v hybrid éře ještě nebylo. Občas se objeví kecy o tom, jak je Mercedes před Renaultem o 70 ps a podobně... jsou to kecy a Monza je toho nejlepším důkazem. Nevím jak vy, ale ja žádné objíždění neviděl. Jediný, kdo se vyloženě propadl byl Gasly s Hondou, ale tam to kromě chybějících koni bylo i poškozením podlahy..
GRAHAM
09:45 10.09.2018 77.236.218.XXX
Jj, Renault posunuje slušně, o tom žádná, jenže to bohužel Mercedes s Ferrari také.
Viditelně ale posun, nakonec Bottas ho nemohl předjet, takže motorově určitě slušný.
Honda zatím stojí na místě, ač něco chystá ještě letos, tak jsem zvědav...
No a když si po použítí C specifikace vzpomenu na vyjádření Marka vůči Hondě, tak nevím.....snad to souvislost nemělo.
Motorové zrychlení 0,3 vteřiny není vůbec málo. Odhaduji 20 koní. RB pak měl vylepšené palivo a to bylo dle jeho tvrzení dalších 15 koní. To není vůbec špatné...
Viditelně ale posun, nakonec Bottas ho nemohl předjet, takže motorově určitě slušný.
Honda zatím stojí na místě, ač něco chystá ještě letos, tak jsem zvědav...
No a když si po použítí C specifikace vzpomenu na vyjádření Marka vůči Hondě, tak nevím.....snad to souvislost nemělo.
Motorové zrychlení 0,3 vteřiny není vůbec málo. Odhaduji 20 koní. RB pak měl vylepšené palivo a to bylo dle jeho tvrzení dalších 15 koní. To není vůbec špatné...
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek