DISKUZE K ČLÁNKU "Red Bull byl hodně spokojený, specifikace C je základem špičkového motoru," tvrdí Sainz
Carlos Sainz věří, že poslední specifikace motoru Renault představuje základ toho, s čím se v příští sezóně budou moci vyrovnat Ferrari a Mercedesu. V Monze ho poprvé použil Red Bull a byl spokojený.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Red Bull byl hodně spokojený, specifikace C je základem špičkového motoru," tvrdí Sainz
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Petr Hloušek
11:03 11.09.2018 46.135.17.XXX
Carlos tuší co ho příští sezonu čeká a radši si už dnes připravuje půdu pro návrat k továrně
Mike17
09:23 11.09.2018 185.149.130.XXX
Nevím proč je to demagogie. Jestli jsem si všiml, tak 4 ze 6-ti vozů jezdilo se specifikací B. A jeden ze zbývajících dvou toho ani moc neodjel. Tedy je otázka, který motor se má porovnávat.
Ale jinak souhlasím. Nový Renault vypadá o něco líp, než starý. Počkejme na novou verzi Hondy.
Ale jinak souhlasím. Nový Renault vypadá o něco líp, než starý. Počkejme na novou verzi Hondy.
Adi
14:13 10.09.2018 81.19.11.XXX
Tak Ferrari je již motorově před Mercedesem a Honda se přiblížila Renaultu, otázka je však, jestli je schopna najít dalších cca 20 ps, které nyní navýšil R, aby aktuální odstup alespoň udrželi. Myslím, ze nejlepší práci letos na PJ udělalo F. Pak H, za nim R a M zatím meziročně poskočil nejméně. Každopádně R má nejčerstvější PJ, naopak hlavně H a F budou muset výkon tlumit, pze už mají najety km...
GRAHAM
11:41 10.09.2018 77.236.218.XXX
Tak pokud už moc nepůjde navyšovat výkon, Renault by mohl už konečně Fa M dohnat. Honda imho také.
Otázkou je ta elektrická část PJ, tam půjde asi ještě čarovat. Hlavně kvalda režimy...
Tipnu si, že přiští rok ještě uplně ne, ale ten další už bude "srovnáno". Ale nevsadím si na to.
Otázkou je ta elektrická část PJ, tam půjde asi ještě čarovat. Hlavně kvalda režimy...
Tipnu si, že přiští rok ještě uplně ne, ale ten další už bude "srovnáno". Ale nevsadím si na to.
Mike17
11:14 10.09.2018 185.149.130.XXX
No máš pravdu. Až na to, že těch 12s ztratil jen proto, že první 2 vypustili posledních 10 kol a ztráta se snížila z nějakých 19s. O výkonnosti svědčí spíš to, že mu za zadkem dojelo Ferrari, co se probíjelo celým polem a půlkou dvakrát. Tedy jezdili opět svou vlastní ligu. Díky šasi.
Ale je super, že jsi zmínil Gaslyho podlahu.
Ale je super, že jsi zmínil Gaslyho podlahu.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek