DISKUZE K ČLÁNKU "Red Bull byl hodně spokojený, specifikace C je základem špičkového motoru," tvrdí Sainz

Carlos Sainz věří, že poslední specifikace motoru Renault představuje základ toho, s čím se v příští sezóně budou moci vyrovnat Ferrari a Mercedesu. V Monze ho poprvé použil Red Bull a byl spokojený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Red Bull byl hodně spokojený, specifikace C je základem špičkového motoru," tvrdí Sainz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 11.09.2018 11:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 10.09.2018 09:45
Jj, Renault posunuje slušně, o tom žádná, jenže… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 11.09.2018 10:19
Jo slibují zajimavé čísla, ač kvalifikační.....o… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 10.09.2018 09:40
No motory se časem srovnají. Ale problém Mclarenu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr Hloušek

Petr Hloušek

46.135.17.XXX
Carlos tuší co ho příští sezonu čeká a radši si už dnes připravuje půdu pro návrat k továrně

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jo slibují zajimavé čísla, ač kvalifikační.....o kolik to spadne v race módu je otázka.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak penalizaci dostává tým, takže je celkem logické, že to navrhuje on. A samozřejmě nejde jen o nové specifikace, ale i o testování stávající. Nejspíš proto odchází motory Honda v trénincích, zatímco v závodě klekla jen jednou. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nevím proč je to demagogie. Jestli jsem si všiml, tak 4 ze 6-ti vozů jezdilo se specifikací B. A jeden ze zbývajících dvou toho ani moc neodjel. Tedy je otázka, který motor se má porovnávat.
Ale jinak souhlasím. Nový Renault vypadá o něco líp, než starý. Počkejme na novou verzi Hondy. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
OK, máš pravdu. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ale kdeže.....Honda nic neříkala, to jim jen navrhnul RB, že to mohou s TR dělat, pokud to pomůže pro přiští rok. Zatím co vím tak nic nebylo. Ono udělat novou specifikaci trvá docela dlouho.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To je Majk....klasika. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ano a pak chystá další silnější specifikaci, pak ještě další ještě silnější. Musíme počkat. Pak o tom pokecáme. 18 Kluci na dráze to mají složitější. Jezdí s tou současnou. 13 13
Demagogu... 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Až bude s čím porovnávat, urco porovname. Jinak porovnávat vždy aktuální specifikace považuji za zcela legitimní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pokud vím, tak Honda chystá také novou specifikaci, takže tlumit nic nebudou. Navíc už mnohokrát prohlásili, že je penalizace nezajímají. Obětují to na úkor inovací pro příští sezonu. Takže nebudou nic tlumit ani bez nové specifikace. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No to je pěkný, ale nechystá Honda také "specifikaci C"? Co porovnávat C proti C a ne C proti B jen proto, že u jednoho přišla C u jediného odběratele o nějaký závod dřív. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Je to tak. C spec. je posun a opět posouvá H jednoznačněji za R, čímž ovšem nemyslím, ze je H nějak daleko... hlavně q mód H a R je na velmi podobné úrovni.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Tak Ferrari je již motorově před Mercedesem a Honda se přiblížila Renaultu, otázka je však, jestli je schopna najít dalších cca 20 ps, které nyní navýšil R, aby aktuální odstup alespoň udrželi. Myslím, ze nejlepší práci letos na PJ udělalo F. Pak H, za nim R a M zatím meziročně poskočil nejméně. Každopádně R má nejčerstvější PJ, naopak hlavně H a F budou muset výkon tlumit, pze už mají najety km...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No ale to je myšleno ke specifikaci B. 04
RB měl výkonější specifikaci C, použita poprvé a ještě i nové palivo které přidalo 15 koní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
O tom "jednoznačně" už pochybuje nějak moc lidí. Viz články tady, které Hondu a Renault k sobě přirovnávají jak výkonostně, tak spolehlivostí. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Posuny. 11

Honda velký posun, o tom žadná, ale ztrací jednoznačně nejvíce.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Souhlas. Bohužel pro ně udělalo ovšem Ferrari i Honda posun k Mercedesu mnohem větší. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak pokud už moc nepůjde navyšovat výkon, Renault by mohl už konečně Fa M dohnat. Honda imho také.
Otázkou je ta elektrická část PJ, tam půjde asi ještě čarovat. Hlavně kvalda režimy...
Tipnu si, že přiští rok ještě uplně ne, ale ten další už bude "srovnáno". Ale nevsadím si na to. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
tak tady jde o to, že ten motor posun je a slušný. Že to pořád uplně nestačí, je věc druhá.Ale to nemusí být jen o motoru....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No máš pravdu. Až na to, že těch 12s ztratil jen proto, že první 2 vypustili posledních 10 kol a ztráta se snížila z nějakých 19s. O výkonnosti svědčí spíš to, že mu za zadkem dojelo Ferrari, co se probíjelo celým polem a půlkou dvakrát. Tedy jezdili opět svou vlastní ligu. Díky šasi. 03
Ale je super, že jsi zmínil Gaslyho podlahu.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama