DISKUZE K ČLÁNKU "Nejhorší motor, platíte za něj miliony a pořád se kazí," nadává Verstappen na Renault +AUDIO
Max Verstappen si Velké ceny Maďarska moc neužil, už po 5 kolech z ní musel odstoupit kvůli závadě pohonné jednotky Renault, což jej pochopitelně rozlítilo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Nejhorší motor, platíte za něj miliony a pořád se kazí," nadává Verstappen na Renault +AUDIO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
06:54 31.07.2018 176.74.141.XXXMá pravdu, motor TAG Heuer není žádná sláva, ještě že příští rok budou mít Hondu. -
Adi
16:47 30.07.2018 81.19.11.XXXSamozřejmě není v poradku, ze má RB problémy s PJ Renault. Ale čím více se blíží konec jejich spolupráce, tím více vychází najevo, jak kdo daný produkt používá, využívá, kde je ta strana viny za odstoupení. Samozřejmě, Renault není perfektní, nemají super výkon a nemají excelentní spolehlivost, ale stále více se ujišťuji v tom, ze ta nespolehlivost u RB je dana spíše špatným používáním. Agresivními módy, jiné palivo atd atd. Ono je strašně jednoduché dělat si vlastní mapy, vlastní SW, vlastní výfuk, mít vlastního dodavatele paliv a pak vše hodit výhradně na výrobce HW. Opět sebereflexe RB nula. V sobotu na mokru dostali hrozne na zadek. Na hlavu je kromě M, F a R porazilo i jejich béčko. Race pace je ti k ničemu, když se neumíš kvalifikovat lépe jak 7. a 12. Max to přehnal... a myslím, ze na podzim to bude ještě horší.-
Jindrich K.
17:10 30.07.2018 89.103.114.XXXKdyby Renault dodával kvalitní materiál, tak by si u RB nemuseli dělat vlastní upgrady. -
uzivatel003302
17:21 30.07.2018 109.105.39.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.-
-
uzivatel003302
19:02 30.07.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
Situs
10:34 30.07.2018 217.31.62.XXXCA na to reagoval tak že maj k dispozici od Monaka lepší MGU-K, ale Red Bull toho nevyužívá protože nechtějí měnit potřebné usazení. S novým MGU-K maj prý pod kontrolou mnohem lepší teploty. Prý RedBull do toho nenutí, ale je to jejich rozhodnutí a jejich riziko.
Jinak ze stejného důvodu prý zatím nové MGU-K nemaj ani u McLarenu (což je divné měl jsem za to že Stoffel ho má), ale s novým motorem nové MGU-K bude mít již také.-
-
Situs
11:20 30.07.2018 217.31.62.XXXDo garáže Ferrari? A komu to tam říkal? To spíše jeho manažer by se o to pokoušel a to na vyšších místech. Já nevím no, myslím že kdyby Alonso vešel do garáže Ferrari tak je z toho kupa fotek Ale možná je to myšleno jen obrazně a jeho manažer s Ferrari jedná i za cenu nulového platu, teď jde o to jak to skutečně je, a i když to oznámil Olav tak to stejně beru jen jako spekulaci, nikoliv za fakt. Ale jinak myslím že kdyby se nepokusil dostat do Ferrari tak by to nebylo normální.
-
-
-
HellHogr
10:19 30.07.2018 86.49.250.XXXJe zajímavé, že tyto problémy má pouze RB, řekl bych, že je to tím, že mají jiné palivo, dělají si vlastní software protože tomu od Renaultu nevěří a nakonec - šasi, to chlazení měli dělaný minimální už 2014 a jaký problémy to přineslo, tohle není ani tako Renaultu spíš jako o tom jak se k tomu RB staví, nemůžu dělat chlazení minimální a dělat vlastní software a pak nadávat na dodavatele motoru, koukněte na McLaren a první rok s Renaultem a daleko lepší, jenže McLaren taky má stejné palivo, použív software Renaultu a konec konců má větší chlazení než RB jinak letos je nejhorší Honda a to opět bez konkurenčně, nejméně bodů ze všech dodavatelů motoru a k tomu ještě nejvíce použitých komponent na PU-
-
-
uzivatel003302
17:23 30.07.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Adi
17:35 30.07.2018 89.24.63.XXXTo je pouze tvůj názor zaujatý RB přístupem. Oni si stěžovali i když měli v atmo éře komplexně nejlepší motor, takže je to tak trochu písnička o pernamentnim pomlouvani Renaultu ze strany RB už minimálně 8 let. Ano, byly doby, kdy to bylo oprávněně, ale taky byly a jsou doby, kdy určitě ne. K tvému argumentu ohledně Rakouska. To, ze jeden nedojel a druhy téměř nedojel myslím opravdu dobre vypovídá o tom, jak kvalitní jsou ty RB dodelavky ;)-
uzivatel003302
19:04 30.07.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Jirka_1
19:08 30.07.2018 217.30.64.XXXMožná mám krátkou paměť, ale že by si v době vítězné Sebovy šňůry RB na Rencka stěžoval si jaksi nepamatuji... Ale zase si pamatuji, že Rencek byl po dlouhých letech první, kdo v r. 77 přišel s turbem, i když měl zpočátku docela dost problémů s rozvody, praskání ventilových pružin (pokud nekecali) bylo na dvoutýdenním pořádku. A nakonec nikdy Renault s turbem titul nezískal. Všichni ostatní uměli turbo lépe, než Rencek...
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek