DISKUZE K ČLÁNKU "Nejhorší motor, platíte za něj miliony a pořád se kazí," nadává Verstappen na Renault +AUDIO

Max Verstappen si Velké ceny Maďarska moc neužil, už po 5 kolech z ní musel odstoupit kvůli závadě pohonné jednotky Renault, což jej pochopitelně rozlítilo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nejhorší motor, platíte za něj miliony a pořád se kazí," nadává Verstappen na Renault +AUDIO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 31.07.2018 07:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 5 lidé) 30.07.2018 16:47
Samozřejmě není v poradku, ze má RB problémy s PJ… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 30.07.2018 10:19
Je zajímavé, že tyto problémy má pouze RB, řekl… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 30.07.2018 10:34
CA na to reagoval tak že maj k dispozici od… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Má pravdu, motor TAG Heuer není žádná sláva, ještě že příští rok budou mít Hondu. 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Samozřejmě není v poradku, ze má RB problémy s PJ Renault. Ale čím více se blíží konec jejich spolupráce, tím více vychází najevo, jak kdo daný produkt používá, využívá, kde je ta strana viny za odstoupení. Samozřejmě, Renault není perfektní, nemají super výkon a nemají excelentní spolehlivost, ale stále více se ujišťuji v tom, ze ta nespolehlivost u RB je dana spíše špatným používáním. Agresivními módy, jiné palivo atd atd. Ono je strašně jednoduché dělat si vlastní mapy, vlastní SW, vlastní výfuk, mít vlastního dodavatele paliv a pak vše hodit výhradně na výrobce HW. Opět sebereflexe RB nula. V sobotu na mokru dostali hrozne na zadek. Na hlavu je kromě M, F a R porazilo i jejich béčko. Race pace je ti k ničemu, když se neumíš kvalifikovat lépe jak 7. a 12. Max to přehnal... a myslím, ze na podzim to bude ještě horší. 02

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    No, Maxi, aspoň víš, jak se dva roky cítil Fernando... 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    217.31.62.XXX
    CA na to reagoval tak že maj k dispozici od Monaka lepší MGU-K, ale Red Bull toho nevyužívá protože nechtějí měnit potřebné usazení. S novým MGU-K maj prý pod kontrolou mnohem lepší teploty. Prý RedBull do toho nenutí, ale je to jejich rozhodnutí a jejich riziko.

    Jinak ze stejného důvodu prý zatím nové MGU-K nemaj ani u McLarenu (což je divné měl jsem za to že Stoffel ho má), ale s novým motorem nové MGU-K bude mít již také.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.250.XXX
      Podľa holandského reportéra Olava Mola Fernando Alonso vošiel do garáže Ferrari a povedal, že u nich bude jazdiť aj zadarmo. S Vettelom vraj totiž titul nikdy nezískajú.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        217.31.62.XXX
        Do garáže Ferrari? A komu to tam říkal? To spíše jeho manažer by se o to pokoušel a to na vyšších místech. Já nevím no, myslím že kdyby Alonso vešel do garáže Ferrari tak je z toho kupa fotek 11 Ale možná je to myšleno jen obrazně a jeho manažer s Ferrari jedná i za cenu nulového platu, teď jde o to jak to skutečně je, a i když to oznámil Olav tak to stejně beru jen jako spekulaci, nikoliv za fakt. Ale jinak myslím že kdyby se nepokusil dostat do Ferrari tak by to nebylo normální.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.250.XXX
    Je zajímavé, že tyto problémy má pouze RB, řekl bych, že je to tím, že mají jiné palivo, dělají si vlastní software protože tomu od Renaultu nevěří a nakonec - šasi, to chlazení měli dělaný minimální už 2014 a jaký problémy to přineslo, tohle není ani tako Renaultu spíš jako o tom jak se k tomu RB staví, nemůžu dělat chlazení minimální a dělat vlastní software a pak nadávat na dodavatele motoru, koukněte na McLaren a první rok s Renaultem a daleko lepší, jenže McLaren taky má stejné palivo, použív software Renaultu a konec konců má větší chlazení než RB 04 jinak letos je nejhorší Honda a to opět bez konkurenčně, nejméně bodů ze všech dodavatelů motoru a k tomu ještě nejvíce použitých komponent na PU

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Hm, ale že včera Ricciardo problém neměl - se stejným softem a stejným palivem, jako Max... 04

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Ricci měl zase problem jindy, napr. Výfuk v Rakousku, to byl přímo exemplární důkaz toho, když si RB něco ohledně motoru děla sám.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel003302

          uzivatel003302

          109.105.39.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            89.24.63.XXX
            To je pouze tvůj názor zaujatý RB přístupem. Oni si stěžovali i když měli v atmo éře komplexně nejlepší motor, takže je to tak trochu písnička o pernamentnim pomlouvani Renaultu ze strany RB už minimálně 8 let. Ano, byly doby, kdy to bylo oprávněně, ale taky byly a jsou doby, kdy určitě ne. K tvému argumentu ohledně Rakouska. To, ze jeden nedojel a druhy téměř nedojel myslím opravdu dobre vypovídá o tom, jak kvalitní jsou ty RB dodelavky ;)

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel003302

              uzivatel003302

              109.105.39.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Jirka_1

              Jirka_1

              217.30.64.XXX
              Možná mám krátkou paměť, ale že by si v době vítězné Sebovy šňůry RB na Rencka stěžoval si jaksi nepamatuji... Ale zase si pamatuji, že Rencek byl po dlouhých letech první, kdo v r. 77 přišel s turbem, i když měl zpočátku docela dost problémů s rozvody, praskání ventilových pružin (pokud nekecali) bylo na dvoutýdenním pořádku. A nakonec nikdy Renault s turbem titul nezískal. Všichni ostatní uměli turbo lépe, než Rencek...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Jirka_1

              Jirka_1

              217.30.64.XXX
              V atmosféře byl nejvýkonnější motor Mercedes a Honda. Rencek měl nějakou zvláštní schopnost v tom, že když si jaksi sedl s podvozkem, bývalo to auto k neporažení (Williams, RB).

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama