DISKUZE K ČLÁNKU Boullier padl u McLarenu jako obětní beránek neprávem, říká Coulthard
Eric Boullier doplatil na neúspěchy McLarenu, podle Davida Coultharda ovšem neprávem. Schopný manažer dělal vše, co mohl, aby závodní tým z Wokingu pozvedl, konstrukci monopostů ale neměl na starosti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Boullier padl u McLarenu jako obětní beránek neprávem, říká Coulthard
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Ferda
11:00 19.07.2018 46.47.176.XXX
McLaren má tak mizerné šasi, že na rychlých okruzích pokud nikdo nevypadne nebude mít téměř žádnou šanci.
Slušně se může ukázat ještě v Maďarsku a pak už nastane velký sešup. Navíc všichni vidíme jaký má Sauber s technikou Ferrari potenciál a když si uvědomíme, že všichni mají před sebou celou půli sezóny, tak to pro Mekáč opravdu moc nadějně nevypadá.
Slušně se může ukázat ještě v Maďarsku a pak už nastane velký sešup. Navíc všichni vidíme jaký má Sauber s technikou Ferrari potenciál a když si uvědomíme, že všichni mají před sebou celou půli sezóny, tak to pro Mekáč opravdu moc nadějně nevypadá.
Situs
10:47 19.07.2018 217.31.62.XXX
To že McLaren přestaneme zcela bodovat a Sauber začne sbírat tak velké body že je ještě ohrozí, to neshledávám pravděpodobné. TR je před Sauberem ve velkém ohrožení, ale až na McLaren to nevidím. Ve středu pole je to velmi těsné, body se budou tříštit, a nemám důvod si myslet že Alonso s McLarenem se toho nebude účastnit. Po každé když dojel byl na bodech a to vždy do osmého místa. V Monaku odstoupil ze sedmého, Canada taky byla o bodech a Francie byla asi nejhorším závodem. Není to uplně zlé a Alonso to táhne nahoru, McLaren dostal prostor se zmátořit a snad to přijde.
Situs
10:38 19.07.2018 217.31.62.XXX
Těžko pro mě určit komu patří konkrétní zodpovědnost za špatné šasi přechodem na Renault, podle mě je třeba hledat ty kteří konkrétně selhali a proč, ty napravit či vyměnit, a jede se odspoda. Kosa padla na technického ředitele (Goss), rezignace Boulliera je podle mě jen o uvolnění toho tlaku, nikoliv o přímé zodpovědnosti toho že se letos šasi nepovedlo.
Duncan66
10:12 19.07.2018 89.29.32.XXX
A kdo jiny ma v takovem pripade padnout? Vzdy to o cem Coultard pise je preci prave zodpovednosti Bouliera. On jako sef tymu preci sestavuje tym a dohlizi na to, aby vse do sebe zapadalo a spravne fungovalo. Navic v dobe, kdy Mcl neoplyva stejnymi zdroji jako ty tri spickove tymy je zcela zasadni, aby se tym nevydaval do slepych ulicek a miril spravnym smerem. A to se tady evidentne nedeje, takze je zcela na miste, ze to odnese mimo jine i ten, co tomu sefuje.
spinelesssheep
10:01 19.07.2018 85.70.184.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.
Ferda
09:28 19.07.2018 46.47.176.XXX
Tak nám David vyjmenoval část z toho co je v McLarenu špatně a určitě by se dalo jít mnohem více do hloubky. Jinými slovy je v tomto týmu špatně úplně všechno a najít alespoň nějaké pozitíva pokud tam ještě nějaké jsou lze najít jen velice těžce.
Jinými slovy. Tento tým je v tak těžkém rozkladu včetně nedostatku peněz, že z něj udělat funkční mašinu z minulého desetiletí bude neskutečně těžká práce.
Jinými slovy. Tento tým je v tak těžkém rozkladu včetně nedostatku peněz, že z něj udělat funkční mašinu z minulého desetiletí bude neskutečně těžká práce.
Situs
09:04 19.07.2018 217.31.62.XXX
Taky to tak vidím, padla osoba která byla první na ráně pro tisk, ulevilo to mediálnímu tlaku který byl už asi neúnosný, což asi dobře je, ale příčinou nepovedeného auta změnou motoru určitě nebyl. Já věřím že to auto opět zlepší, jen to potřebuje čas, a pochopitelně peníze. Faktem taky je že ty mocenské boje v McLarenu byly a pro stabilitu a kontinuitu vývoje to není dobrý, V tomhle by to již mělo být v pořádku tak snad Arabové tomu teď daj potřebný prostor a čas.
Setrvání Alonsa je ve hvězdách, ani já mu do hlavy nevidím a jeho prohlášení skoro nikdy nejsou jednoznačná. Doufám že zůstane a dávám tomu teď 60 ku 40.
Setrvání Alonsa je ve hvězdách, ani já mu do hlavy nevidím a jeho prohlášení skoro nikdy nejsou jednoznačná. Doufám že zůstane a dávám tomu teď 60 ku 40.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek