DISKUZE K ČLÁNKU Boullier padl u McLarenu jako obětní beránek neprávem, říká Coulthard
Eric Boullier doplatil na neúspěchy McLarenu, podle Davida Coultharda ovšem neprávem. Schopný manažer dělal vše, co mohl, aby závodní tým z Wokingu pozvedl, konstrukci monopostů ale neměl na starosti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Boullier padl u McLarenu jako obětní beránek neprávem, říká Coulthard
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
10:28 21.07.2018 194.228.59.XXX
Situsi, to skoro vypadá, že propustili nějakého chudáka tiskového mluvčího. Brojler byl vždycky bačkora, tak byl asi logickou obětí. Respektive rezignace byla asi lepší než vyhazov, který by ho stejně čekal příští rok s Brownem, pokud se nestane zázrak.
airwar1939
15:40 19.07.2018 193.165.236.XXX
Mě odchod Erika Bouliera smysl dává, na vedoucí pozici se člověk nedostává primárně proto aby mu mohli dávat hromadu peněz, ale proto aby řídil práci svých podřízených, a to kde je dnes výkonnostně McLaren je práce nejvyššího managmentu do něhož Erik Boulier jednoznačně spadá.
V neposlední řadě to byl on kdo se zde déle než rok bil do hrudi, jak super auto mají a jak by z jiným motorem vyhrávali... pokud by mě jako majiteli firmy nějaký můj vrcholný manager takto rok lhal, tak ho po zjištění skutečnosti také bez pardonu vyrazím.
V neposlední řadě to byl on kdo se zde déle než rok bil do hrudi, jak super auto mají a jak by z jiným motorem vyhrávali... pokud by mě jako majiteli firmy nějaký můj vrcholný manager takto rok lhal, tak ho po zjištění skutečnosti také bez pardonu vyrazím.
rock
14:30 19.07.2018 217.31.62.XXX
"Je to velké zklamání vidět, jak se dva skvělé... týmy [McLaren a Williams], jež hrály velkou roli v mé kariéře, potácejí v takových potížích"
Tak mne napadá, že jediný další tým, v němž Coulthard působil, byl Red Bull. Měli by se mít na pozoru
Tak mne napadá, že jediný další tým, v němž Coulthard působil, byl Red Bull. Měli by se mít na pozoru
GRAHAM
14:09 19.07.2018 77.236.218.XXX
PR Erika do-dnes taky moc nechápu....Pravdou ale je, že nikdo moc nečekal jak dobré budou týmy od kterých se to nečekalo.Takže ono to je spiše o tom, že tohle bylo zcela špatně odhadnuto a monopost se zároveň za ty 3-4 měsíce nepovedlo "vymyslet" aby byli tam, kde chtěli být. Vytvořily na sebe zbytečný tlak a očekávání a proto to dopadlo, tak jak dopadlo. Někdo pak vždy musí odejít, ač není sám viníkem. Tak to funguje ve více odvětvích. Možná tam bylo moc politiky, aspoň se to psalo...
Honda se zlepšila, což se čekalo, už je Renaultu hodně blízko, krom tedy za mne opravdu špatné spolehlivosti.Tam mají co dohánět, aby byli aspoň na úrovni Renaultu, v tomto, kde to tedy nutno uznat taky není zatím idealní, ale myslím že tak nějak v normě. On je kapku vždy problém v tom, že nevíte jak dobrý bude soupeř.
Honda i Renault budou muset hodně zabrat, aby se rozdíl zmenšil. Není ale potřeba trojčit, plný výkon je vidět jen na některých tratích, tam to bude holt špatné, ale na zbytku jsou jednotky konkurence schopné. Holt je potřeba více zainvestovat a jít do rizika, ale postupného. Odhaduji že Renault cílí že o něco půjde tak za dva roky, tak uvidíme, zda to zvládne. Honda může také uspět, ale dokud nebude dávat upgrade, který hned funguje, nemá šanci. tam se musí značně zlepšit.No mají tito dva co dělat....
Honda se zlepšila, což se čekalo, už je Renaultu hodně blízko, krom tedy za mne opravdu špatné spolehlivosti.Tam mají co dohánět, aby byli aspoň na úrovni Renaultu, v tomto, kde to tedy nutno uznat taky není zatím idealní, ale myslím že tak nějak v normě. On je kapku vždy problém v tom, že nevíte jak dobrý bude soupeř.
Honda i Renault budou muset hodně zabrat, aby se rozdíl zmenšil. Není ale potřeba trojčit, plný výkon je vidět jen na některých tratích, tam to bude holt špatné, ale na zbytku jsou jednotky konkurence schopné. Holt je potřeba více zainvestovat a jít do rizika, ale postupného. Odhaduji že Renault cílí že o něco půjde tak za dva roky, tak uvidíme, zda to zvládne. Honda může také uspět, ale dokud nebude dávat upgrade, který hned funguje, nemá šanci. tam se musí značně zlepšit.No mají tito dva co dělat....
Situs
13:33 19.07.2018 217.31.62.XXX
Ty nevidíš že i slepé prase občas najde koryto, no je to málo, a tvé slovo bylo zároveň neúspěchem degradováno. Tak to je a proto když napíšeš že je dostane i Sauber, či že bude 8, či že je porazí Williams, či že Alonso končí (každý rok), či že cokoliv, jsou to pro mě od tebe již jen prázdná slova provokujícího starce
GRAHAM
13:21 19.07.2018 77.236.218.XXX
Jemu tak nějak nejde o to, aby ty týmy na tom byly špatně, dělá mu ale hrozně dobře, že tím může naštvat lidi v diskuzi. V jeho důchodcovském věku už to je na považenou a bude hůře, jak to u starších lidí bejvá.Vím že kdysi diskutoval normálně.
Ferda z Kobry 11
Jeho revírem je diskuze
jeho tempo je pomlouvat a je vražedné
jeho protivníci jsou fandové formulových aut,
diskuteři , Mclarenisti a Alonsisti
Ferda "důchodce" z Kobry 11 Hejtuje ve dne v noci
jeho úkolem je naštvat celou diskuzi.
Ferda z Kobry 11
Jeho revírem je diskuze
jeho tempo je pomlouvat a je vražedné
jeho protivníci jsou fandové formulových aut,
diskuteři , Mclarenisti a Alonsisti
Ferda "důchodce" z Kobry 11 Hejtuje ve dne v noci
jeho úkolem je naštvat celou diskuzi.
GRAHAM
13:06 19.07.2018 77.236.218.XXX
Ano po dlouhých letech s Hondou. Já ti zase oznámím, že když by Wiliams nahoře, bylo to hlavně kvůli motoru Mercedes. Já ale narozdíl od tebe, žadnou radost z toho jak jsou na tom tyhle dva týmy nemám.
PS : Do mekáče se chodí na hamburger
PS : Do mekáče se chodí na hamburger
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek