DISKUZE K ČLÁNKU Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021

Výrobci pohonných jednotek mění svůj názor - od roku 2021 by rádi zachovali motorgenerátor pro rekuperaci tepelné energie (MGU-H), který je důležitým prvkem jejich vysoké efektivity, ačkoliv dříve byly ochotny od něj ustoupit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 12.07.2018 12:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 10.07.2018 19:20
Tak prý Renault má zájem o Alonsa. No myslím že… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 10.07.2018 12:19
to není docela pravda, protože když je nižší… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 10.07.2018 18:20
Ja si myslím, ze je to rozumný krok. Všichni 4… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      a tebe jako baví, když se o pozici nebojuje, ale pouze objede ten co má pneu v lepší kondici nešťastníka co se nemůže bránit? Já bych aero zachoval, stejně jako motory. To co je potřeba udělat, je ztížit pilotům řízení aut, aby dělali víc chyb, to by pro F1 bylo mnohem přínosnější

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Právě ale při nižším přítlaku je řízeně obecně obtížnější.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • shazec

        shazec

        217.31.62.XXX
        Nechápu na co z mého příspěvku narážíš a jakou souvislost to má s motory. Současné aero je důvod číslo jedna proč za sebou auta nejsou schopná jet v závěsu v zatáčkách a na rovinkách to pak kolikrát ani s DRS nedoženou. To že jsou velké rozdíly v pneu je snad i dobře, jen bych zvýšil jejich degradaci, která se po dřívějších stížnostech na Pirelli stala prakticky neexistující a celý závod na měkké směsi není problém.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    217.31.62.XXX
    Souhlas. Bez nových dodavatelů jsou změny riskantní rozhodnutí. Když už se to srovnává, je hloupost vrážet peníze do možnosti další dominance.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      ono by se dalo řešit i to, kdyby za téhle konstelace chtěl vstoupit další výrobce např. za úplatu poskytnutí dat všech současných výrobců např rok staré pohonné jednotky, tím by se nováčkovi usnadnil vstup, ale pořád by musel dohánět nějakou ztrátu, ale nebyl by úplně marnej...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton měl podle některých zpráv čelit sabotáži

Hamilton obětí sabotáže vlastního týmu? Policie vydala oficiální prohlášení

Fernando Alonso se pokouší pozvednout týmovou morálku

Alonso burcuje: Méně slibujme, předveďme více!

Nico Hülkenberg si pochvaloval výkon, ale s umístěním pochopitelně spokojen nebyl (Ilustrační foto)

GP ŠPANĚLSKA: Prohlášení po závodě - Verstappen září, Norris lituje, Hamilton je spokojen

Lewis Hamilton sice nevyhrál, ale připomněl své lepší dny

GP ŠPANĚLSKA: Verstappen na pro něj úspěšné trati vítězí, hrdinou dne opět Norris

Valtteri Bottas je jedním z těch, kdo si po kvalifikaci nemálo důvěřuje (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech

Hvězda Landa Norrise stále stoupá - ve Španělsku získal druhé pole-position (ilustrační snímek)

KVALIFIKACE GP ŠPANĚLSKA: Smíšené pocity u McLarenu, Norris triumfuje, Piastri zahodil šanci

Carlos Sainz v tuenlu v závodě v Monaku

Třetí trénink byl mimořádně vyrovnaný. Nejrychlejší Sainz

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 1. Závod (16:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama