DISKUZE K ČLÁNKU Se spotřebou paliva to v Kanadě bylo kritické. Bottas odhaluje dramatickou koncovku

Valtteri Bottas prozradil, jak vážné to u nich bylo se spotřebou paliva na konci Velké ceny Kanady. Musel ho hodně šetřit, což málem využil Max Verstappen k jeho předjetí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Se spotřebou paliva to v Kanadě bylo kritické. Bottas odhaluje dramatickou koncovku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 13.06.2018 07:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 12.06.2018 09:06
o nějaké ECO rally v rámci F1 rozhodně nestojím.… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 12.06.2018 10:34
Tak cucat prstu si tady můžeš možná ty, ne lidé z… »
» Mansell_fan (Hlasovali 2 lidé) 12.06.2018 08:24
V Barceloně to bylo přesně naopak. Ty pozměněné … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            217.31.62.XXX
            Co se prej rika o techto motorech je, ze ztraceji cca 0,5-1% na 1000km, takze to muze delat neco mezi 20-40 konmi na 7 zavodu.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              217.31.62.XXX
              To je nadsazené, 40 koní by v Kanadě dělalo téměř sekundu. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.73.XXX
                To nerikam, ze je to nebo neni nadsazene, ze je to 40 koni, ale rikaji to lidi z Hondy, ze se pro tyto male motory predpoklada takovato degradace vykonu. Nerikam ze je to namerene, jen uvazovane.
                Nakonec to muze byt pro F1 motory s nejakymi super trecimi vrstvami co treba pouziva i Mercedes 0,3-0,4% a pak to muze byt snizeni vykonu jen 10 koni.
                Je otazka, jestli pak nepouzivaji o neco vykonejsi mod motoru a tu ztratu pak nejak trochu nekompenzuji. To ja netusim, nejak jsem se o to ani nezajimal.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Nejsem úplně nejsilnější v jazycích, ale i tak mě přišlo, že si Lewis už někdy od desátého kola stěžoval na problémy s výkonem svého motoru?

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Ano přehříval se mu....

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel001639

                    uzivatel001639

                    89.111.73.XXX
                    Takze muze byt neco pravdy na tom, ze by ho vice zdimali, aby ten vykon kompenzovali. Nechce se mi verit, ze by po 7 zavodech byla u techto zavodnich motoru po 5000km ztrata vykonu jen 3-5 kone, pri vykonu predpokladanych 1000koni. To snad ani nemuzou na dynu pomalu namerit tak maly rozdil, nevim 17

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Tak není důvod tomu všeobecně s nějakou tou odchylkou věřit.Asi to bude motor od motoru různé, ale vidtelně ne zásadní.

                      Jsem zvědav, zda Mercedes dá ty motory dokupy. Moc času nemají...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • airwar1939

                      airwar1939

                      176.74.141.XXX
                      Tak pokud by byla pravda že 40 koní dělá v Montrealu sekundu a že motor degraduje maximálně o 0,05-0,1 sekundy, tak by to pak v byla degradace o 2-4 koně... a to je rozdíl který bude mezi jednotlivými motory stejného výrobce na brzdě.

                      Na druhou stranu Ferrri představilo nový motot, a Shell údajně nové palivo a maziva... a pokud by ten nový motor Ferrari plus paliva a maziva přinesl jen deset koní, tak to dělá 0,25 sekundy na kolo... a to je rozdíl mezi Sebem a Lewisem v kvalifikaci. Ale jsou to jen teoretická čísla.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • uzivatel001639

                        uzivatel001639

                        89.111.73.XXX
                        Presne. Dnes u beznych aut, kde je vykon okolo 100kW je rozdil take v radu par jednotek koni. Vychazi to jak rikas 2-4 kone, ale 2 kone pri vykonu 1000 koni je hodne vtipne resit 03 Do 5 koni to beru pomalu jak nemeritelne a vyrobne neresitelny rozdil u takoveho vykonu, jiste tam maji nejakou toleranci pri vyrobe.
                        Ikdyz vlastne ten spalovak ma neco okolo 850 koni a zbytek asi dela ERS. Takze ta ztrata 0,5% bude tak okolo 15koni (mozna 10-15 dle technologie Mercedesu) po tech 7 zavodech na spalovaku. Dejme tomu, ze 40 koni udela 0,8s na kolo, tak tech 15 koni udela 0,2-0,3s na kolo a to neni tak hrozne.

                        Tezko se to muze porovnavat, pac nevime jak Ferrari jelo a ono to predjizdeni moc neslo, takze nemuselo zdimat motor treba naplno. Uvidime, az Mercedes predstavi novinku.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • airwar1939

                          airwar1939

                          176.74.141.XXX
                          Rozdíl ve výkonech je klíčový v kvalifikaci, kdyby měl Mercedes nový výkonnější motor, tak možná vyhrál kvalifikaci, a pak mohl v klidu bránit první pozici. A ono se v kvaldě mnohem pohodověji ždíme nový motor, než motor v poslední etapě životnosti.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Pepan

                            Pepan

                            89.24.157.XXX
                            Já si myslím, že doba, kdy po konci životnosti se motor doslova rozsypal, je už pryč. Technika je dneska dost složitá a předčasné nasazení nového motoru je díky penalizacím dost bolestivé. Proto si myslím, že i po odjetí sedmi závodů nemůže být ten pokles výkonnosti velký. Motoráři by tím byli vlastně sami proti sobě, kdy v sedmém závodě by je konkurence válcovala díky většímu výkonu. Jak píše Petr, ten rozdíl ve výkonnosti je tam zanedbatelný, spíše je to o sladění vozu s motorem a to se asi teď Mercedesu podařilo hůře.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama