DISKUZE K ČLÁNKU Se spotřebou paliva to v Kanadě bylo kritické. Bottas odhaluje dramatickou koncovku

Valtteri Bottas prozradil, jak vážné to u nich bylo se spotřebou paliva na konci Velké ceny Kanady. Musel ho hodně šetřit, což málem využil Max Verstappen k jeho předjetí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Se spotřebou paliva to v Kanadě bylo kritické. Bottas odhaluje dramatickou koncovku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 13.06.2018 07:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 12.06.2018 09:06
o nějaké ECO rally v rámci F1 rozhodně nestojím.… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 12.06.2018 10:34
Tak cucat prstu si tady můžeš možná ty, ne lidé z… »
» Mansell_fan (Hlasovali 2 lidé) 12.06.2018 08:24
V Barceloně to bylo přesně naopak. Ty pozměněné … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel003302

    uzivatel003302

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak Mercedes má problém, našli mu v autech (diesel) softwáre co naoko snižuje emise.
    Tak jen doufejme, že to neovlivní F1. Což by se mohlo stát...to bude drahé. Pokud to maj i v USA, maj problém. A velkej..

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.134.XXX
    Ferrari taky dost děkovalo Shellu, takže asi se s novým palivem a mazivem vytáhl.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    217.31.62.XXX
    Ještě tedy bude zajímavé jak to bude se Sainzem.... 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    217.31.62.XXX
    o nějaké ECO rally v rámci F1 rozhodně nestojím. dozvědět se dva dny po dojetí do cíle, že to vlastně bylo napínavé je opravdu výsměch. tuplem když po neuvěřitelné chybě odpovědných na můstku nad tratí to vlastně ani napínavé nebylo..........

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    217.31.62.XXX
    V Barceloně to bylo přesně naopak. Ty pozměněné pneu prostě Mercedesu neskutečně pomohly. Ve Francii je proto jasný favorit

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      217.31.62.XXX
      Podle mě v Montrealu rozhodovaly motory, nový motor Ferrari byl z principu účinnější než opotřebovaný motor Mercedesu, díky tomu mělo Ferrari vyšší výkon při nižší spotřebě. Druhá věc je, že možná o fous lépe hospodařilo s pneumatikama.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        217.31.62.XXX
        Jestli si dobre pamatuji, tak ty opotrebovane motory zase tak dolu s vykonem nejdou. Snad neco kolo 30 koni za 7 zavodu, jestli si to dobre pamatuji tak to bylo 0,5% na 1000km. Kdyz ale pripoctem upgrade Ferrari, tak asi muzes mit pravdu, protoze pri nizsi spotreba a lepsi praci s pneu to bude rozdil velmi slusny. Az prijde Mercedes s upgradem, tak verim, ze budou minimalne na urovni Ferrari.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        217.31.62.XXX
        Podle inženýrů degradace "starého" (v Kanadě nebyl použit po plánované životnosti, jednu velkou cenu měl ještě odjet - Maďarsko) motoru Mercedesu dělala 0,05 s, dle nejpesimističtějších údajů max. 0,1 s. Týmy mohly používat i power módy.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          217.31.62.XXX
          Tyhle čísla co si někdo cucá z prstu beru dlouhodobě z rezervou. Pokud jsou motory tavěné tak aby vydržely cca. 7 závodních víkendů, tak je celkem jasné, že motor co jede sedmý závod je na tom s kondicí jinak než nový zaběhlý motor co jede první závod. Pokud by to tak nebylo, nebyl yb důvod první motor v kanadě nenasadit, a posouvat ho do Maďarska, které je na výkon motoru mnohem méně závislé.

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            217.31.62.XXX
            Tak cucat prstu si tady můžeš možná ty, ne lidé z F1, kteří s motory dělají. Starý motor např. v kvalifikační výkonnosti Hamiltona v Montrealu nehrál skoro žádnou roli, jak sám řekl [odkaz na stránku]

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            217.31.62.XXX
            No ale berte v potaz, že druhý motor je silnější, lepší než první uplně nový.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            217.31.62.XXX
            A jake lepsi a duveryhodnejsi cisla jsi schopen tedy dolozit ty, abys nejak dokazal obhajit svoji vlastni teorii, jak to udajne v Kanade bylo, kdyz odmitas cisla lidi, kteri jsou in a nemaji duvod si narozdil od tebe vymyslet?

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              A co například čísla z kvalifikace, kde ve třetím sektoru, který je o výkonu motoru ztratil Bottas na Vettlena 0,12 sekundy a Hamilton 0,29 sekundy?

              Ty IN lidi to živí, takže nemají důvod říkat vždy pravdu, protože by se tu pravdu dozvěděla konkurence, a to jaksi není v jejich zájmu ji vždy sdělovat. A na druhou stranu, jaký mám asi já tak důvod si vymýšlet, když mě Formule 1 neživý?

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Tak si porovnej stejnej motor Renaultu v Mclarenu a třeba Renaultu, nedej bóže RB v kvaldě 3 sektor. Asi různá degradace že jo... 11

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  Tak jasně, že je to i o odporu šasi, ale to zrovna není věc v které by Mercedes na Ferrari dlouhodobě ztrácel. co jsem viděl v závodě když jezdil Ham za Ricim, tak po vlásence na těch dvou rovinkách Ham na Riciho vždy trochu ztratil. Ano mohlo to být nastavením.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama