DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull zase obrací - Ricciardo bez penalizací, s touhou bojovat o 2. vítězství v řadě

Nad komunikační strategii Red Bullu nezbývá než se pousmát. Daniel Ricciardo v Montrealu uvádí, že má dostatek motorových dílů, aby se v na startovním roštu o víkendu vyhnul penalizaci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull zase obrací - Ricciardo bez penalizací, s touhou bojovat o 2. vítězství v řadě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 09.06.2018 10:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2018 10:05
2 bod, závidět, že oba piloti budou mít více… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2018 10:05
Miku a teď se přiznej, že sis *** jako RB za ty… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2018 10:25
Jaká informace je zavádějící - když řekne,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Nevím, co by jste ale někteří chtěli. Pochválit Renault za to, že přiveze dlouho slibovaný přelomový upgrade? Teda bez přelomového MGU-K 13

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Na MGU-K je ještě čas ne? Tam by to měli měnit jen jednou, aby nebyly tresty, tak někdy v půlce sezony? Doufáme 13

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Jako normálně nerejpu ale tentokrát mi dovol prosím výjimku... stalo se už někdy v turbo éře, že nějaký pilot s motorem Renault dojel sezonu bez penalizací? 13 12

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Za MGU-K? Myslím že minulý rok to zvládli u většiny bez penalizací, ale ruku do ohně za to nedám.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Hlavně ať ty motory R a H fungujou a Mercedes s Ferrari mají naskok v módu prsou činských atletek. 11 12 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      No postupně to k tomu míří, kdyby FIA ještě více zpřísnila spotřebu oleje mohlo by to být ještě těsnější 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        FIA nemá čas na olej, hledá duchy u Ferrari kvůli Mercedesu 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Letos se rozhoduje o tom, co bude po roce 2021. Proti Ferrari takto (olej) nikdo zasadně nepůjde.Tak to holt je...nakonec jsou v limitu.Asi...tohle změřit "přesně" není jednoduché.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Prostě Adrian před svým prohlášení vypil trochu více saké, snad si dá příště pozor 03 My jsme díky tomu mohli zažít zajímavé reakce jistých uživatelů co si rádi do Renaultu přijdou kopnout, chytli se rádi příležitosti, a teď vypadají trochu hloupě 14

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No u tebe možná. Já si zas tak moc nevyčítám, že jsem věřil Abiteboulovi a Neweymu. To se občas stává. Pro mne je důležité, že si za svým názorem stojím a dokážu si ho obhájit a pokud mi někdo prokáže omyl, nemám problém se omluvit. Zkus to někdy, nebolí to zas tak moc, jak si myslíš. 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Však ty jsi CA věřil, proto jsi psal po slovech Adriana jaké je to opět zklamání od Renaultu a zase nesplněné sliby, co na tom že se ukázalo že Adrian asi vypil více saké. Využil jsi šance jak to Renaultu vyčinit, no a když se ukázalo že upgrade snad nebude tak nicotný, tak už tě sliby Renaultu najednou moc nezajímaly a středobodem se stalo prohlášení jen o drobném navýšení výkonu. Já to chápu, byl jsi uveden v omyl, a pak už zbylo vyčíst CA jen něco jiného 03
        Jinak prosím tě co máš s omluvou? Máš něco nedořešeného a rád bys omluvu nebo oč ti konkrétně jde?

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          "...že jsem věřil Abiteboulovi a Neweymu."
          Jo, hážu to jen na Renault. Abiteboulovo prohlášení bylo před Newyho, tudíž jsem vycházel z obou, sobě odpovídajícíh. 12
          Omluvu? Po tobě? Hele scifi mám rád, ale neuskutečnitelné věci nečekám. 12
          Nebo už víš, jestli se Hartley letos nesrovnatelně nezlepšil, nebo zlepšil a má se srovnávat s výkony Sianze a Kvjata? Jednoduchá otázka, stokrát položená a odpověď žádná. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Já myslím že jsi je jen nepochopil.

            Přeci z 950 koní, je o 20 koní opravdu malej nárust. 13 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jo to je možný, už se v těch jejich vyjádřeních nevyznám.
              Nejdřív to bude významné navýšení, které ale nedožene úplně konkurenci, tedy míň jak 30 koní. Pak drobné navýšení, které je tedy 20k. Tak jsem nějak nepochopil, že 25k je významné a 20k drobné.
              Za to se klidně omlouvám. 12

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              37.48.32.XXX
              Ale R mělo cca 960 ps již v první letošní verzi... Na dynu jedou přes 1000 ps a nyní v Kanadě budou mít cca 980 ps. Což je výkon F a podle mě ve stávající situaci více než dává starý M...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama