DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull zase obrací - Ricciardo bez penalizací, s touhou bojovat o 2. vítězství v řadě
Nad komunikační strategii Red Bullu nezbývá než se pousmát. Daniel Ricciardo v Montrealu uvádí, že má dostatek motorových dílů, aby se v na startovním roštu o víkendu vyhnul penalizaci.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull zase obrací - Ricciardo bez penalizací, s touhou bojovat o 2. vítězství v řadě
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
17:52 08.06.2018 185.149.130.XXX
Kluci začali rozporovat bod 2. Přečti si bod 2 a vysvětli mi, kde je tam nějaká zmínka o spolehlivosti Mclarenu, továrny, nebo Renaultu jako dodavatele.
Až si kluci příště pořádně přečtou na co reagují, odpustí si trapné komentáře.
Mclaren a Továrna mají spolehlivost dobrou, jak jsem v jiném vlákně už psal o dva komentáře výš (nejspíš jsi jistě čistě neúmyslně přehlédl že?). To jsi chtěl slyšet? Spokojen?
Mne ovšem výsledky Mclarenu a Renaultu nezajímají. Rád bych, aby se počet týmů bojujících o titul, rozšířila ze dvou týmů aspoň na tři. A v tom je důležitý počet poruchu RB. Ať už je to teď s Renaultem, nebo bude příští rok s Hondou.
Chápeš už, proč MC a R neřeším, nebo ses opět jen potřeboval zmínit o mém charakteru a nějaká F1 v tom nehrála roli?
Až si kluci příště pořádně přečtou na co reagují, odpustí si trapné komentáře.
Mclaren a Továrna mají spolehlivost dobrou, jak jsem v jiném vlákně už psal o dva komentáře výš (nejspíš jsi jistě čistě neúmyslně přehlédl že?). To jsi chtěl slyšet? Spokojen?
Mne ovšem výsledky Mclarenu a Renaultu nezajímají. Rád bych, aby se počet týmů bojujících o titul, rozšířila ze dvou týmů aspoň na tři. A v tom je důležitý počet poruchu RB. Ať už je to teď s Renaultem, nebo bude příští rok s Hondou.
Chápeš už, proč MC a R neřeším, nebo ses opět jen potřeboval zmínit o mém charakteru a nějaká F1 v tom nehrála roli?
Situs
14:46 08.06.2018 85.70.164.XXX
S tím toho moc nenaděláš, Mike teď bude používat RedBull jako hlavního představitele spolehlivosti Renaultu, protože mu to pro porovnání nejvíce štimuje do krámu a spolehlivost McLarenu a továrního Renaultu je pro jeho potřeby nesměrodatná, protože se mu nehodí. Hodně štěstí
Situs
14:38 08.06.2018 85.70.164.XXX
No věř tomu, znát to jistě bylo, každý nováček potřebuje trochu času, a to nejhorší si nováčci TR odbyli už na konci minulého roku. Proto se upírat především právě k tomuto období není správné Gasly může být teď k Sainzovi mnohem blíže než byl v prvním závodě sám k sobě teď. Ten vývoj u jezdců od prvního nasednutí do auta je velmi velký.
Mike17
14:34 08.06.2018 185.149.130.XXX
Kolikrát proboha ti mám na tu stejnou otázku odpovídat????? Jestli umíš číst, najdi si to. Odpověděl jsem ti na ni 2x!!!!!!! Takže odpověď je, že problémů měl RB víc. Kromě vypadnutí Ricciho, museli měnit ještě motor před kvalifikací. Tečka. Hotovo.
Jestli si RB může za problémy svým šasi, pak ho bude muset asi zhoršit. V tom případě klesne ze špice mezi průměrné týmy a jen doloží totální nekonkurenceschopnost Renaultu.
A co máš zase se spolehlivostí STR? Mezi Singapurem a Mexikem klekl motor 4x Hulkovi. Napovím, nejezdil v STR. Ale STR si v tom samém období za poruchy může, Renault ne? A proč se začali dít poruchy u STR až ve stejném období? Šasi neměnili a z ničeho nic se začal motor podělávat čistě náhodou s novou specifikací. Ale je možné, že si ani v továrně neuměli namontovat vlastní motor.
Jestli si RB může za problémy svým šasi, pak ho bude muset asi zhoršit. V tom případě klesne ze špice mezi průměrné týmy a jen doloží totální nekonkurenceschopnost Renaultu.
A co máš zase se spolehlivostí STR? Mezi Singapurem a Mexikem klekl motor 4x Hulkovi. Napovím, nejezdil v STR. Ale STR si v tom samém období za poruchy může, Renault ne? A proč se začali dít poruchy u STR až ve stejném období? Šasi neměnili a z ničeho nic se začal motor podělávat čistě náhodou s novou specifikací. Ale je možné, že si ani v továrně neuměli namontovat vlastní motor.
Mike17
14:27 08.06.2018 185.149.130.XXX
Já na to umím odpovědět. Naprosto v pohodě. Renault a Mclaren mají spolehlivost dobrou. Ale srovnávám RB s STR, protože mi jde o RB a STR má motor, který má RB dostat. Co na tom nechápeš?
Hartley měl jednu nehodu, kdy zničil komplet celý motor a musel to celé měnit. Promiň, Max si zničil nehodou motor? Kde? A ano, u Maxe měnili z taktických důvodů MGU-K stejně jako u Hartlyeho 2 součástky po Austrálii. Ještě něco?
STR mělo 1 (slovy jednu) poruchu pohonné jednotky. Kolik RB?
Hartley měl jednu nehodu, kdy zničil komplet celý motor a musel to celé měnit. Promiň, Max si zničil nehodou motor? Kde? A ano, u Maxe měnili z taktických důvodů MGU-K stejně jako u Hartlyeho 2 součástky po Austrálii. Ještě něco?
STR mělo 1 (slovy jednu) poruchu pohonné jednotky. Kolik RB?
Mike17
14:21 08.06.2018 185.149.130.XXX
Neříkám, že rychlostně nemohlo dojít k nějakému menšímu zlepšení. Ale u Hartleyho bylo bohatně "vykoupeno" chybami v závodech. Jestli nějakou desetinu přidal na rychlosti a pak ztratil půl minuty zastávkou v boxech, vyjde to při nejlepším nastejno. navíc 2x sundal kolegu, čímž ubral body týmu. Proto je srovnání oprávněné. Srovnávat to s piloty co mají za sebou 2 a 3 kompletní sezony je rozhodně mimo víc. Navíc jsou další důvody, které vůbec nebereš (vývoj, jakou jednotku si měnili...)
A Vandoorn začínal v Mclarenu za situace, kdy většinu času trávil v boxech. Každou chvíli výkon upravovali tak, aby to bylo schopné aspoň odstartovat. Tedy jeho výsledky z té doby srovnávat s letoškem se mi zdá mnohem víc mimo.
Znát to mohlo být. hartleyho jsem popsal nahoře a vyhazov to jen dokládá. Je to rozhodně srovnatelnější, než pilot po 2 sezonách, o kterého je zájem mezi špičkou (Sainz).
A Vandoorn začínal v Mclarenu za situace, kdy většinu času trávil v boxech. Každou chvíli výkon upravovali tak, aby to bylo schopné aspoň odstartovat. Tedy jeho výsledky z té doby srovnávat s letoškem se mi zdá mnohem víc mimo.
Znát to mohlo být. hartleyho jsem popsal nahoře a vyhazov to jen dokládá. Je to rozhodně srovnatelnější, než pilot po 2 sezonách, o kterého je zájem mezi špičkou (Sainz).
Adi
13:47 08.06.2018 37.48.32.XXX
Týmy z prostředku tabulky tě nezajímají, ale o příspěvek výše porovnávas spolehlivost RB a TR. Ale vlastně máš pravdu, jeden nemá na titul pze Max a druhý dle výsledků není střed tabulky ale její chovst. Každopádně to krásně vystihuje tvoji absurdní argumentaci ;) Když na něco neumím odpovědět, tak mě to nezajímá. Btw proč u TR bereš v potaz Hartleyho nehodu a u RB tu Maxovu ne? Kdybys náhodou nevěděl, tak MGU - K u Maxa měnili z taktických důvodů, ne že museli ;)
Adi
13:36 08.06.2018 37.48.32.XXX
Cože může RB závidět TR? Spolehlivost?! O kolik bodů přišel letos RB kvůli poruše Renaultu?! Konečně odpověz, ať víš jaká blbost bod c 2. Je. A k tomu Mercedesu. Je to podobné jako u Renaultu, stačí když umíš správně montovat komponenty a používáš PJ ve výrobcem schválených režimech a světe div se, ono to funguje. Viz Mclaren a tovární tým letos. Loni si za poruchovost na konci sezóny mohlo TR do velké míry samo a ty a dalších pár expertů tady od té doby stále dokola křičí něco o poruchovem R! Kdybyste měli alespoň trochu sebereflexe, tak uznáte, že jeden z důvodů nespolehlivosti PJ R ve vozech RB a TR bylo způsobeno nestandardním používáním. Ty tady máš plnou pusu řeči o tom, jak je to placené a že na to RB má právo, ale trochu hochu zapomínas, se jen těžko ti někdo bude reklamovat něco, co špatně používáš nebo neumíš namontovat.
Situs
13:05 08.06.2018 85.70.164.XXX
Promiň, ale myslet si že k žádnému posunu od nástupu Gaslyho a Hartleye u nich nedošlo, s tím absolutně nesouhlasím, oni se zlepšili, na to vezmi jed. I ten Leclerc měl první závody opravdu nic moc, a to měl za sebou plnohodnotné testy na rozdíl od Gaslyho a Hartleye kteří nastoupili do rozjeté sezony. Nepochybuji že k pozitivnímu posunu došlo u obou, ale u Hartleye to akorát přesto nestačí. Jako neshodneme se, a už jsem ti to psal, je to jako sledovat progress McLarenu v minulém roce jen dle časů Vandoorna, bude to vypadat skvěle, ale je to taky díky jeho vlastnímu postupnému zlepšování, ze začátku ztrácel sekundu na Alonsa, v půlce 3 desetiny, prostě se zlepšil, a to měl před nástupem ty testy, kluci z TR neměli nic, jestli to podle tebe nebylo znát, tak si lžeš do kapsy.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek