DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull zase obrací - Ricciardo bez penalizací, s touhou bojovat o 2. vítězství v řadě

Nad komunikační strategii Red Bullu nezbývá než se pousmát. Daniel Ricciardo v Montrealu uvádí, že má dostatek motorových dílů, aby se v na startovním roštu o víkendu vyhnul penalizaci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull zase obrací - Ricciardo bez penalizací, s touhou bojovat o 2. vítězství v řadě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 09.06.2018 10:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2018 10:05
2 bod, závidět, že oba piloti budou mít více… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2018 10:05
Miku a teď se přiznej, že sis *** jako RB za ty… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2018 10:25
Jaká informace je zavádějící - když řekne,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, uznávám, máš pravdu. Bylo to jen 3x a tím pádem je to celé jinak a poruchy mělo jen STR. Všichni ostatní to měli zabudované správně, pouze používali dýmovnice na zmatení soupeřů. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Ne Miku, Renault v závodě neshorel, Honda ano. A ne Miku, každé DNF Hulka rozhodně neznamená 4X shořely motor. Třeba takové Japonsko a odstoupení kvůli DRS systému. To je prosím tě, která součástka motoru? Baví mě jak si mimo. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Kluci začali rozporovat bod 2. Přečti si bod 2 a vysvětli mi, kde je tam nějaká zmínka o spolehlivosti Mclarenu, továrny, nebo Renaultu jako dodavatele.
Až si kluci příště pořádně přečtou na co reagují, odpustí si trapné komentáře.
Mclaren a Továrna mají spolehlivost dobrou, jak jsem v jiném vlákně už psal o dva komentáře výš (nejspíš jsi jistě čistě neúmyslně přehlédl že?). To jsi chtěl slyšet? Spokojen?
Mne ovšem výsledky Mclarenu a Renaultu nezajímají. Rád bych, aby se počet týmů bojujících o titul, rozšířila ze dvou týmů aspoň na tři. A v tom je důležitý počet poruchu RB. Ať už je to teď s Renaultem, nebo bude příští rok s Hondou.
Chápeš už, proč MC a R neřeším, nebo ses opět jen potřeboval zmínit o mém charakteru a nějaká F1 v tom nehrála roli? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
OK, nechám ti to.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
S tím toho moc nenaděláš, Mike teď bude používat RedBull jako hlavního představitele spolehlivosti Renaultu, protože mu to pro porovnání nejvíce štimuje do krámu a spolehlivost McLarenu a továrního Renaultu je pro jeho potřeby nesměrodatná, protože se mu nehodí. Hodně štěstí 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No věř tomu, znát to jistě bylo, každý nováček potřebuje trochu času, a to nejhorší si nováčci TR odbyli už na konci minulého roku. Proto se upírat především právě k tomuto období není správné 03 Gasly může být teď k Sainzovi mnohem blíže než byl v prvním závodě sám k sobě teď. Ten vývoj u jezdců od prvního nasednutí do auta je velmi velký.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Kolikrát proboha ti mám na tu stejnou otázku odpovídat????? Jestli umíš číst, najdi si to. Odpověděl jsem ti na ni 2x!!!!!!! Takže odpověď je, že problémů měl RB víc. Kromě vypadnutí Ricciho, museli měnit ještě motor před kvalifikací. Tečka. Hotovo.
Jestli si RB může za problémy svým šasi, pak ho bude muset asi zhoršit. V tom případě klesne ze špice mezi průměrné týmy a jen doloží totální nekonkurenceschopnost Renaultu. 12
A co máš zase se spolehlivostí STR? Mezi Singapurem a Mexikem klekl motor 4x Hulkovi. Napovím, nejezdil v STR. Ale STR si v tom samém období za poruchy může, Renault ne? A proč se začali dít poruchy u STR až ve stejném období? Šasi neměnili a z ničeho nic se začal motor podělávat čistě náhodou s novou specifikací. Ale je možné, že si ani v továrně neuměli namontovat vlastní motor. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já na to umím odpovědět. Naprosto v pohodě. Renault a Mclaren mají spolehlivost dobrou. Ale srovnávám RB s STR, protože mi jde o RB a STR má motor, který má RB dostat. Co na tom nechápeš?
Hartley měl jednu nehodu, kdy zničil komplet celý motor a musel to celé měnit. Promiň, Max si zničil nehodou motor? Kde? A ano, u Maxe měnili z taktických důvodů MGU-K stejně jako u Hartlyeho 2 součástky po Austrálii. Ještě něco?
STR mělo 1 (slovy jednu) poruchu pohonné jednotky. Kolik RB?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, vezmu si příště příklad z tebe a tvých komentářů na RB a Hondu. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Na co jsem ti neodpověděl?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Neříkám, že rychlostně nemohlo dojít k nějakému menšímu zlepšení. Ale u Hartleyho bylo bohatně "vykoupeno" chybami v závodech. Jestli nějakou desetinu přidal na rychlosti a pak ztratil půl minuty zastávkou v boxech, vyjde to při nejlepším nastejno. navíc 2x sundal kolegu, čímž ubral body týmu. Proto je srovnání oprávněné. Srovnávat to s piloty co mají za sebou 2 a 3 kompletní sezony je rozhodně mimo víc. Navíc jsou další důvody, které vůbec nebereš (vývoj, jakou jednotku si měnili...)
A Vandoorn začínal v Mclarenu za situace, kdy většinu času trávil v boxech. Každou chvíli výkon upravovali tak, aby to bylo schopné aspoň odstartovat. Tedy jeho výsledky z té doby srovnávat s letoškem se mi zdá mnohem víc mimo.
Znát to mohlo být. hartleyho jsem popsal nahoře a vyhazov to jen dokládá. Je to rozhodně srovnatelnější, než pilot po 2 sezonách, o kterého je zájem mezi špičkou (Sainz). 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

37.48.32.XXX
Ale R mělo cca 960 ps již v první letošní verzi... Na dynu jedou přes 1000 ps a nyní v Kanadě budou mít cca 980 ps. Což je výkon F a podle mě ve stávající situaci více než dává starý M...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

37.48.32.XXX
Zvláštní, na moje otázky neumíš odpovídat a mnoho věcí sis nevyargumentoval ani náhodou.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

37.48.32.XXX
Týmy z prostředku tabulky tě nezajímají, ale o příspěvek výše porovnávas spolehlivost RB a TR. Ale vlastně máš pravdu, jeden nemá na titul pze Max a druhý dle výsledků není střed tabulky ale její chovst. Každopádně to krásně vystihuje tvoji absurdní argumentaci ;) Když na něco neumím odpovědět, tak mě to nezajímá. Btw proč u TR bereš v potaz Hartleyho nehodu a u RB tu Maxovu ne? Kdybys náhodou nevěděl, tak MGU - K u Maxa měnili z taktických důvodů, ne že museli ;)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

37.48.32.XXX
Graham je normální. Ten narozdil od tebe neměl potřebu ani snahu kdykoliv a jakkoliv zesmesnit R. Víš, hater je dlouhá cesta, jen výjimečně nepřejíci a posmevacni lidé se jim mohou stát 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

37.48.32.XXX
Vím to. Škoda že to tak nejde udělat. Snad na to najdou v R nějakou kličku...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

37.48.32.XXX
Cože může RB závidět TR? Spolehlivost?! O kolik bodů přišel letos RB kvůli poruše Renaultu?! Konečně odpověz, ať víš jaká blbost bod c 2. Je. A k tomu Mercedesu. Je to podobné jako u Renaultu, stačí když umíš správně montovat komponenty a používáš PJ ve výrobcem schválených režimech a světe div se, ono to funguje. Viz Mclaren a tovární tým letos. Loni si za poruchovost na konci sezóny mohlo TR do velké míry samo a ty a dalších pár expertů tady od té doby stále dokola křičí něco o poruchovem R! Kdybyste měli alespoň trochu sebereflexe, tak uznáte, že jeden z důvodů nespolehlivosti PJ R ve vozech RB a TR bylo způsobeno nestandardním používáním. Ty tady máš plnou pusu řeči o tom, jak je to placené a že na to RB má právo, ale trochu hochu zapomínas, se jen těžko ti někdo bude reklamovat něco, co špatně používáš nebo neumíš namontovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Promiň, ale myslet si že k žádnému posunu od nástupu Gaslyho a Hartleye u nich nedošlo, s tím absolutně nesouhlasím, oni se zlepšili, na to vezmi jed. I ten Leclerc měl první závody opravdu nic moc, a to měl za sebou plnohodnotné testy na rozdíl od Gaslyho a Hartleye kteří nastoupili do rozjeté sezony. Nepochybuji že k pozitivnímu posunu došlo u obou, ale u Hartleye to akorát přesto nestačí. Jako neshodneme se, a už jsem ti to psal, je to jako sledovat progress McLarenu v minulém roce jen dle časů Vandoorna, bude to vypadat skvěle, ale je to taky díky jeho vlastnímu postupnému zlepšování, ze začátku ztrácel sekundu na Alonsa, v půlce 3 desetiny, prostě se zlepšil, a to měl před nástupem ty testy, kluci z TR neměli nic, jestli to podle tebe nebylo znát, tak si lžeš do kapsy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Pošlete do Mercedesu motorového zvěda a on se prořekne.To je pak těžký...ale posun upgrade mot.jednotek, zvládl na jedničku, to se musí nechat. 18 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Za MGU-K? Myslím že minulý rok to zvládli u většiny bez penalizací, ale ruku do ohně za to nedám.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama