DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull zase obrací - Ricciardo bez penalizací, s touhou bojovat o 2. vítězství v řadě

Nad komunikační strategii Red Bullu nezbývá než se pousmát. Daniel Ricciardo v Montrealu uvádí, že má dostatek motorových dílů, aby se v na startovním roštu o víkendu vyhnul penalizaci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull zase obrací - Ricciardo bez penalizací, s touhou bojovat o 2. vítězství v řadě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 09.06.2018 10:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2018 10:05
2 bod, závidět, že oba piloti budou mít více… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2018 10:05
Miku a teď se přiznej, že sis *** jako RB za ty… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2018 10:25
Jaká informace je zavádějící - když řekne,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Tak Hartley má nakročeno k osudu jako Kvjat, ten loni také nepředváděl moc dobré výsledky a snad za celou sezonu přivezl jen 5 bodů, to opravdu nebyl moc dobrý výkon 03 A Gasly, ten se podle mě po pár závodech chytil velice dobře, nemyslím že je špatný jezdec, to vůbec, jak konkrétně by si vedl proti Sainzovi je spekulativní, možná je v něm více než tušíme, ale teď vlastně ani nevím čeho chceš docílit. Jako že TR před rokem a letos je prostě neporovnatelný? Jako hlavně ty je tady pořád srovnáváš, já jsem ti na to psal že není správné se držet jen konce minulé sezony kdy do rozjetého vlaku v TR nastoupili bez testů nováčci a jejich formu to jistě velmi negativně ovlivnilo. Koukni na Vandoorna jak moc proti Alonsovi ztrácel asi prvních 6 závodů, to byla v průměru sekunda, pak to stáhl na nějaký 3 desetiny a to se ho drží dodnes. Prostě první závody u nováčka se moc vážně brát nedají, tak poukazovat jen na konec sezony pro TR, a to ty děláš rád, není podle mě správné, chápeš to? Za co se mám teda jako omluvit?

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Chtěl jsem docílit toho, aby ses takto jasně vyjádřil. nechápu, proč napíšeš desítky zbytečných komentů, když po tobě chci jen toto.
              Pokud tedy Hartley nepředvádí dobré výkony, pak jsou plně srovnatelné s těmi loňskými. Nejsou o nic lepší, vzhledem k podělaným 6 ti závodům ze 6-ti. Tedy je rozhodně rozumnější srovnávat jeho výkony loni a letos, než ho srovnávat s dvojicí Sainz Kvjat, která měla za sebou celé 2, resp 3 sezony.
              Pokud jde o Gaslyho, od začátku je podstatně rychlejší, ale rozdíl v rychlosti se proti Hartleymu nezměnil. Tedy ani u něj žádný zázračný pokrok vidět není. Ale chápu, že on padáka nedostane, protože od začátku jezdí o dost líp než Hartley a je mladý se slušným potenciálem. Tedy i u něj výrazný posun nenastal a jeho výkony jsou opět víc srovnatelné s vlastními, než S a K.
              Protože to byl tvůj jediný argument, proč srovnávat se začátkem loňské sezony a ne s koncem, zatímco já měl pro konec několik dalších, čekal jsem, že na základě padáka BH uznáš oprávněnost mého pohledu.
              Toho se asi nedočkám, ale díky aspoň za konstruktivní komentář.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Promiň, ale myslet si že k žádnému posunu od nástupu Gaslyho a Hartleye u nich nedošlo, s tím absolutně nesouhlasím, oni se zlepšili, na to vezmi jed. I ten Leclerc měl první závody opravdu nic moc, a to měl za sebou plnohodnotné testy na rozdíl od Gaslyho a Hartleye kteří nastoupili do rozjeté sezony. Nepochybuji že k pozitivnímu posunu došlo u obou, ale u Hartleye to akorát přesto nestačí. Jako neshodneme se, a už jsem ti to psal, je to jako sledovat progress McLarenu v minulém roce jen dle časů Vandoorna, bude to vypadat skvěle, ale je to taky díky jeho vlastnímu postupnému zlepšování, ze začátku ztrácel sekundu na Alonsa, v půlce 3 desetiny, prostě se zlepšil, a to měl před nástupem ty testy, kluci z TR neměli nic, jestli to podle tebe nebylo znát, tak si lžeš do kapsy.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Neříkám, že rychlostně nemohlo dojít k nějakému menšímu zlepšení. Ale u Hartleyho bylo bohatně "vykoupeno" chybami v závodech. Jestli nějakou desetinu přidal na rychlosti a pak ztratil půl minuty zastávkou v boxech, vyjde to při nejlepším nastejno. navíc 2x sundal kolegu, čímž ubral body týmu. Proto je srovnání oprávněné. Srovnávat to s piloty co mají za sebou 2 a 3 kompletní sezony je rozhodně mimo víc. Navíc jsou další důvody, které vůbec nebereš (vývoj, jakou jednotku si měnili...)
                  A Vandoorn začínal v Mclarenu za situace, kdy většinu času trávil v boxech. Každou chvíli výkon upravovali tak, aby to bylo schopné aspoň odstartovat. Tedy jeho výsledky z té doby srovnávat s letoškem se mi zdá mnohem víc mimo.
                  Znát to mohlo být. hartleyho jsem popsal nahoře a vyhazov to jen dokládá. Je to rozhodně srovnatelnější, než pilot po 2 sezonách, o kterého je zájem mezi špičkou (Sainz). 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    No věř tomu, znát to jistě bylo, každý nováček potřebuje trochu času, a to nejhorší si nováčci TR odbyli už na konci minulého roku. Proto se upírat především právě k tomuto období není správné 03 Gasly může být teď k Sainzovi mnohem blíže než byl v prvním závodě sám k sobě teď. Ten vývoj u jezdců od prvního nasednutí do auta je velmi velký.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        37.48.32.XXX
        Zvláštní, na moje otázky neumíš odpovídat a mnoho věcí sis nevyargumentoval ani náhodou.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Ehm, ehm....
      nechtěj abych začal rozebírat čemu všemu si věřil ty 13 14

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Ale věřit, znamená podporu a zakláda se na odhadu.....tohle co řešíme je zhola něco jineho. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          No asi je to něco jiného, protože tenhle názor byl podložen prohlášeními dokonce dvou lidí 18
          Pořád nějak nechápu to halo okolo. Však jestli to bude 10 nebo 20 koní, to zase tak zlomový rozdíl není 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Že vyhraje Ferrari v Barceloně, to jsem tu myslím psal 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.48.XXX
    Miku a teď se přiznej, že sis *** jako RB za ty kecy, jak Renault nepředstaví velké vlyepšení, jak je to zklamání a jak už tady bude pencle 14
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak čerpal z informací, které byli zavádějící. To by jsi měl uznat....

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.48.XXX
        Jaká informace je zavádějící - když řekne, Renault zase zklamal a ty vylepšení nebude znát a Honda je lepší??

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jak řek Graham, čerpal jsem ze zdejších článků a z prohlášení Abiteboula o drobném navýšení výkonu.
          Ale máš pravdu, omlouvám se, že jsem mu věřil. Už bych měl být dost zkušený na to, abych věděl, že nemám. 12

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Děkuji náčelníku, že ses mne zastal. 12
        Jen opatrně, aby z tebe taky nebyl hater. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama