DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull zase obrací - Ricciardo bez penalizací, s touhou bojovat o 2. vítězství v řadě

Nad komunikační strategii Red Bullu nezbývá než se pousmát. Daniel Ricciardo v Montrealu uvádí, že má dostatek motorových dílů, aby se v na startovním roštu o víkendu vyhnul penalizaci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull zase obrací - Ricciardo bez penalizací, s touhou bojovat o 2. vítězství v řadě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 09.06.2018 10:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2018 10:05
2 bod, závidět, že oba piloti budou mít více… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2018 10:05
Miku a teď se přiznej, že sis *** jako RB za ty… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.06.2018 10:25
Jaká informace je zavádějící - když řekne,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    37.48.54.XXX
    Co nám k tomuto amaterizmu se strany RB řeknou místi Renault hateri Mike a Jundgetb? Vysmívat se R a kopnout si, to vám de, ale omluvit se nebo alespoň vzít svá slova zpět, to ne. RB si za MGU-K muže jen a jen samo! Jejich pilot muže za to, ze nejsou v přímém boji o PK i PJ a pevne doufám ze jejich zhovadily přístup k Renaultu jim zavře dveře pro další upgrade v 2. pol. roku, protože potáhnou k Hondě! Uvidíme po zavode v neděli, ale zatím to vypadá dobre pro Ricciho, kterýmu fandím, zbytek RB je mi volnej. Btw. Mercedes bude mít v závodním režimu problem, ze nenasadi nové motory, stát se to u R, tak tady výše zmíněni hateri chrochtají blahem... takže pánové, nikdo není neomylny a aktuální vývoj je příslib pro super sezónu :)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Něco konkrétního, co mám vzít zpět a omluvit se?
      1. Že si v Monaku poruchu RB způsobil sám je stará informace, kterou zveřenili krátce po Monaku. Proto jsem MONAKO za vinu Renaultu nedával.
      2. Že RB může spolehlivost jednotky STR jen závidět, pořád platí.
      3. Mercedes slíbil v roce 2014 konkurenceschopnou jednotku a od roku 2014 ji konkurenceschopnou i dodává. Zpoždění s upgradem v jednom závodě na tom nic nemění. Až se tak bude chovat i Renault, pak to srovnávej. Zatím jen posloucháme 3 roky sliby o dotažení konkurence do konce sezony. Jen neřekli do konce které. 12

      Takže co konkrétního máš namysli, že se mám omluvit?

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.48.XXX
        2 bod, závidět, že oba piloti budou mít více penclí než na Renaultu .. dobře ty 11

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Proto jsem se bavil o spolehlivosti, ne o tom, kolik součástek jejich pilot dokáže rozbít o svodidla. O tom, že je Hartley lopata nepochybuju.
          Ale tento "malilinkatý detailík" jsem se ti snažil vysvětlit už mnohokrát. Marně. Prostě pokud pilot rozbije motor na kousíčky, je potřeba to přičíst Hondě. 12
          Jo jo, pro některé opravdu platí počet součástek=počet poruch. Mne napadnou i jiné důvody, proč součástku vyměnit.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Zkus trochu počítat:
          Když odečtu Hartleyho bouračku, pak STR vyměnilo 5 součástek. RB 9.
          Trojčlenku tě asi nenaučím, ale odečítat čísla do 10-ti bys zvládnout mohl.
          12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.48.XXX
            A kolik chyv vyměnil Renault a McLaren?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Týmy z prostředku tabulky mne nezajímají. To nechám na tebe.
              Mne zajímají týmy na špici. Tedy RB a jeho problémy. I budoucí. Teď má problémů víc jak STR jehož motor budou možná používat. 13

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                37.48.32.XXX
                Týmy z prostředku tabulky tě nezajímají, ale o příspěvek výše porovnávas spolehlivost RB a TR. Ale vlastně máš pravdu, jeden nemá na titul pze Max a druhý dle výsledků není střed tabulky ale její chovst. Každopádně to krásně vystihuje tvoji absurdní argumentaci ;) Když na něco neumím odpovědět, tak mě to nezajímá. Btw proč u TR bereš v potaz Hartleyho nehodu a u RB tu Maxovu ne? Kdybys náhodou nevěděl, tak MGU - K u Maxa měnili z taktických důvodů, ne že museli ;)

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Já na to umím odpovědět. Naprosto v pohodě. Renault a Mclaren mají spolehlivost dobrou. Ale srovnávám RB s STR, protože mi jde o RB a STR má motor, který má RB dostat. Co na tom nechápeš?
                  Hartley měl jednu nehodu, kdy zničil komplet celý motor a musel to celé měnit. Promiň, Max si zničil nehodou motor? Kde? A ano, u Maxe měnili z taktických důvodů MGU-K stejně jako u Hartlyeho 2 součástky po Austrálii. Ještě něco?
                  STR mělo 1 (slovy jednu) poruchu pohonné jednotky. Kolik RB?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  S tím toho moc nenaděláš, Mike teď bude používat RedBull jako hlavního představitele spolehlivosti Renaultu, protože mu to pro porovnání nejvíce štimuje do krámu a spolehlivost McLarenu a továrního Renaultu je pro jeho potřeby nesměrodatná, protože se mu nehodí. Hodně štěstí 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Kluci začali rozporovat bod 2. Přečti si bod 2 a vysvětli mi, kde je tam nějaká zmínka o spolehlivosti Mclarenu, továrny, nebo Renaultu jako dodavatele.
                    Až si kluci příště pořádně přečtou na co reagují, odpustí si trapné komentáře.
                    Mclaren a Továrna mají spolehlivost dobrou, jak jsem v jiném vlákně už psal o dva komentáře výš (nejspíš jsi jistě čistě neúmyslně přehlédl že?). To jsi chtěl slyšet? Spokojen?
                    Mne ovšem výsledky Mclarenu a Renaultu nezajímají. Rád bych, aby se počet týmů bojujících o titul, rozšířila ze dvou týmů aspoň na tři. A v tom je důležitý počet poruchu RB. Ať už je to teď s Renaultem, nebo bude příští rok s Hondou.
                    Chápeš už, proč MC a R neřeším, nebo ses opět jen potřeboval zmínit o mém charakteru a nějaká F1 v tom nehrála roli? 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        37.48.32.XXX
        Cože může RB závidět TR? Spolehlivost?! O kolik bodů přišel letos RB kvůli poruše Renaultu?! Konečně odpověz, ať víš jaká blbost bod c 2. Je. A k tomu Mercedesu. Je to podobné jako u Renaultu, stačí když umíš správně montovat komponenty a používáš PJ ve výrobcem schválených režimech a světe div se, ono to funguje. Viz Mclaren a tovární tým letos. Loni si za poruchovost na konci sezóny mohlo TR do velké míry samo a ty a dalších pár expertů tady od té doby stále dokola křičí něco o poruchovem R! Kdybyste měli alespoň trochu sebereflexe, tak uznáte, že jeden z důvodů nespolehlivosti PJ R ve vozech RB a TR bylo způsobeno nestandardním používáním. Ty tady máš plnou pusu řeči o tom, jak je to placené a že na to RB má právo, ale trochu hochu zapomínas, se jen těžko ti někdo bude reklamovat něco, co špatně používáš nebo neumíš namontovat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Kolikrát proboha ti mám na tu stejnou otázku odpovídat????? Jestli umíš číst, najdi si to. Odpověděl jsem ti na ni 2x!!!!!!! Takže odpověď je, že problémů měl RB víc. Kromě vypadnutí Ricciho, museli měnit ještě motor před kvalifikací. Tečka. Hotovo.
          Jestli si RB může za problémy svým šasi, pak ho bude muset asi zhoršit. V tom případě klesne ze špice mezi průměrné týmy a jen doloží totální nekonkurenceschopnost Renaultu. 12
          A co máš zase se spolehlivostí STR? Mezi Singapurem a Mexikem klekl motor 4x Hulkovi. Napovím, nejezdil v STR. Ale STR si v tom samém období za poruchy může, Renault ne? A proč se začali dít poruchy u STR až ve stejném období? Šasi neměnili a z ničeho nic se začal motor podělávat čistě náhodou s novou specifikací. Ale je možné, že si ani v továrně neuměli namontovat vlastní motor. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            212.96.178.XXX
            Ne Miku, Renault v závodě neshorel, Honda ano. A ne Miku, každé DNF Hulka rozhodně neznamená 4X shořely motor. Třeba takové Japonsko a odstoupení kvůli DRS systému. To je prosím tě, která součástka motoru? Baví mě jak si mimo. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jo, uznávám, máš pravdu. Bylo to jen 3x a tím pádem je to celé jinak a poruchy mělo jen STR. Všichni ostatní to měli zabudované správně, pouze používali dýmovnice na zmatení soupeřů. 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Adi upgrade co použije Renault, musí dát i RB. Je to v pravidlech, tak už tady nepiš nesmysl. Už je to po několikáté.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tohle je fakt zvláštní.... 12 Vědí že jedou v Kanadě? Aby nejeli jinam.... 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama