DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull zase obrací - Ricciardo bez penalizací, s touhou bojovat o 2. vítězství v řadě
Nad komunikační strategii Red Bullu nezbývá než se pousmát. Daniel Ricciardo v Montrealu uvádí, že má dostatek motorových dílů, aby se v na startovním roštu o víkendu vyhnul penalizaci.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull zase obrací - Ricciardo bez penalizací, s touhou bojovat o 2. vítězství v řadě
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Adi
09:43 08.06.2018 37.48.54.XXXCo nám k tomuto amaterizmu se strany RB řeknou místi Renault hateri Mike a Jundgetb? Vysmívat se R a kopnout si, to vám de, ale omluvit se nebo alespoň vzít svá slova zpět, to ne. RB si za MGU-K muže jen a jen samo! Jejich pilot muže za to, ze nejsou v přímém boji o PK i PJ a pevne doufám ze jejich zhovadily přístup k Renaultu jim zavře dveře pro další upgrade v 2. pol. roku, protože potáhnou k Hondě! Uvidíme po zavode v neděli, ale zatím to vypadá dobre pro Ricciho, kterýmu fandím, zbytek RB je mi volnej. Btw. Mercedes bude mít v závodním režimu problem, ze nenasadi nové motory, stát se to u R, tak tady výše zmíněni hateri chrochtají blahem... takže pánové, nikdo není neomylny a aktuální vývoj je příslib pro super sezónu :)-
Mike17
10:03 08.06.2018 185.149.130.XXXNěco konkrétního, co mám vzít zpět a omluvit se?
1. Že si v Monaku poruchu RB způsobil sám je stará informace, kterou zveřenili krátce po Monaku. Proto jsem MONAKO za vinu Renaultu nedával.
2. Že RB může spolehlivost jednotky STR jen závidět, pořád platí.
3. Mercedes slíbil v roce 2014 konkurenceschopnou jednotku a od roku 2014 ji konkurenceschopnou i dodává. Zpoždění s upgradem v jednom závodě na tom nic nemění. Až se tak bude chovat i Renault, pak to srovnávej. Zatím jen posloucháme 3 roky sliby o dotažení konkurence do konce sezony. Jen neřekli do konce které.
Takže co konkrétního máš namysli, že se mám omluvit?-
-
Mike17
10:28 08.06.2018 185.149.130.XXXProto jsem se bavil o spolehlivosti, ne o tom, kolik součástek jejich pilot dokáže rozbít o svodidla. O tom, že je Hartley lopata nepochybuju.
Ale tento "malilinkatý detailík" jsem se ti snažil vysvětlit už mnohokrát. Marně. Prostě pokud pilot rozbije motor na kousíčky, je potřeba to přičíst Hondě.
Jo jo, pro některé opravdu platí počet součástek=počet poruch. Mne napadnou i jiné důvody, proč součástku vyměnit. -
-
-
-
Adi
13:47 08.06.2018 37.48.32.XXXTýmy z prostředku tabulky tě nezajímají, ale o příspěvek výše porovnávas spolehlivost RB a TR. Ale vlastně máš pravdu, jeden nemá na titul pze Max a druhý dle výsledků není střed tabulky ale její chovst. Každopádně to krásně vystihuje tvoji absurdní argumentaci ;) Když na něco neumím odpovědět, tak mě to nezajímá. Btw proč u TR bereš v potaz Hartleyho nehodu a u RB tu Maxovu ne? Kdybys náhodou nevěděl, tak MGU - K u Maxa měnili z taktických důvodů, ne že museli ;)-
Mike17
14:27 08.06.2018 185.149.130.XXXJá na to umím odpovědět. Naprosto v pohodě. Renault a Mclaren mají spolehlivost dobrou. Ale srovnávám RB s STR, protože mi jde o RB a STR má motor, který má RB dostat. Co na tom nechápeš?
Hartley měl jednu nehodu, kdy zničil komplet celý motor a musel to celé měnit. Promiň, Max si zničil nehodou motor? Kde? A ano, u Maxe měnili z taktických důvodů MGU-K stejně jako u Hartlyeho 2 součástky po Austrálii. Ještě něco?
STR mělo 1 (slovy jednu) poruchu pohonné jednotky. Kolik RB? -
Situs
14:46 08.06.2018 85.70.164.XXXS tím toho moc nenaděláš, Mike teď bude používat RedBull jako hlavního představitele spolehlivosti Renaultu, protože mu to pro porovnání nejvíce štimuje do krámu a spolehlivost McLarenu a továrního Renaultu je pro jeho potřeby nesměrodatná, protože se mu nehodí. Hodně štěstí-
Mike17
17:52 08.06.2018 185.149.130.XXXKluci začali rozporovat bod 2. Přečti si bod 2 a vysvětli mi, kde je tam nějaká zmínka o spolehlivosti Mclarenu, továrny, nebo Renaultu jako dodavatele.
Až si kluci příště pořádně přečtou na co reagují, odpustí si trapné komentáře.
Mclaren a Továrna mají spolehlivost dobrou, jak jsem v jiném vlákně už psal o dva komentáře výš (nejspíš jsi jistě čistě neúmyslně přehlédl že?). To jsi chtěl slyšet? Spokojen?
Mne ovšem výsledky Mclarenu a Renaultu nezajímají. Rád bych, aby se počet týmů bojujících o titul, rozšířila ze dvou týmů aspoň na tři. A v tom je důležitý počet poruchu RB. Ať už je to teď s Renaultem, nebo bude příští rok s Hondou.
Chápeš už, proč MC a R neřeším, nebo ses opět jen potřeboval zmínit o mém charakteru a nějaká F1 v tom nehrála roli?
-
-
-
-
-
-
-
Adi
13:36 08.06.2018 37.48.32.XXXCože může RB závidět TR? Spolehlivost?! O kolik bodů přišel letos RB kvůli poruše Renaultu?! Konečně odpověz, ať víš jaká blbost bod c 2. Je. A k tomu Mercedesu. Je to podobné jako u Renaultu, stačí když umíš správně montovat komponenty a používáš PJ ve výrobcem schválených režimech a světe div se, ono to funguje. Viz Mclaren a tovární tým letos. Loni si za poruchovost na konci sezóny mohlo TR do velké míry samo a ty a dalších pár expertů tady od té doby stále dokola křičí něco o poruchovem R! Kdybyste měli alespoň trochu sebereflexe, tak uznáte, že jeden z důvodů nespolehlivosti PJ R ve vozech RB a TR bylo způsobeno nestandardním používáním. Ty tady máš plnou pusu řeči o tom, jak je to placené a že na to RB má právo, ale trochu hochu zapomínas, se jen těžko ti někdo bude reklamovat něco, co špatně používáš nebo neumíš namontovat.-
Mike17
14:34 08.06.2018 185.149.130.XXXKolikrát proboha ti mám na tu stejnou otázku odpovídat????? Jestli umíš číst, najdi si to. Odpověděl jsem ti na ni 2x!!!!!!! Takže odpověď je, že problémů měl RB víc. Kromě vypadnutí Ricciho, museli měnit ještě motor před kvalifikací. Tečka. Hotovo.
Jestli si RB může za problémy svým šasi, pak ho bude muset asi zhoršit. V tom případě klesne ze špice mezi průměrné týmy a jen doloží totální nekonkurenceschopnost Renaultu.
A co máš zase se spolehlivostí STR? Mezi Singapurem a Mexikem klekl motor 4x Hulkovi. Napovím, nejezdil v STR. Ale STR si v tom samém období za poruchy může, Renault ne? A proč se začali dít poruchy u STR až ve stejném období? Šasi neměnili a z ničeho nic se začal motor podělávat čistě náhodou s novou specifikací. Ale je možné, že si ani v továrně neuměli namontovat vlastní motor. -
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek