DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?
Tak přece! I když se po prvních zprávách z Francie zdálo, že se Daniel Ricciardo v Kanadě vyhne penalizaci, tak technický ředitel Red Bullu Adrian Newey nyní potvrzuje opak. Renault přiveze vylepšený motor, o kolik je výkonnější než předchozí specifikace?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel002995
20:57 05.06.2018 178.255.168.XXXHellHogr 11:54 05.06.2018 89.24.48.XXX
Jenže Honda nemá výkon ani spolehlivost, co si pomůžou? vysetlíš mi to prosím? já jen připomenu PR Hondy: do Kanady přivezeme vylepšení, které přinese 30hp a více, teď výjdou ven s tím, že nejspíše v Kanadě nic nenasadí, protože nemají spolehlivost těch dílů .. Honda je jedno velké zklamání
Můžeš poslat odkaz na ofíko odkaz Hondy o těch 30 koních? Nemůžeš, ale v klidu si tu plácáš
Honda nikdy neuvádí čísla, takže je jasné jak je daleko od pravdy ten tvůj příspěvek.
Když se tu chceš ohánět spekulacema, tak můžeš třeba googlit včerejší články:
" Honda tipped to make 40hp step in Canada "
Ale zase, spekulace, ne ofíko info Hondy, tak abys zase netvrdil, že Honda něco naslibovala a nesplnila
Jinak Ferko prej přiveze také 10-15 koní, Mercedes nasadí u všech nové motory a vždy chtějí přinést výkon navíc, takže se dá čekat že něco připraví.
Renault tedy těch 5-10 koní, s čímž nic a nikoho nestáhnou.
Honda ztrácí na Renault 10-15 koní. Ztrácí to na Renault nebo na Hujera? Kolik vlastně ztrácí Renault ne Hujera, když si dělá RB sám mapování, používá lepší paliva a maziva?
Neztrácí nakonec Honda na Renault jen minimum 5-10 koní a na Hujera 10-15?-
uzivatel002995
21:29 05.06.2018 178.255.168.XXXA jak nakonec bude upgrade Hondy výkonný, to se vlastně ještě ani neví. Tanabe teprve rozhodne jakou specifikaci nasadí. Tanabe je konzervativní a je o něm známo, že jde spíše na jistotu, ale RB je jistě výzva -
-
-
HellHogr
15:07 05.06.2018 89.24.48.XXXMike17 tu psal, že Honda má větší spolehlivost než Renault u RB ... a přitom nedávno tu střílel do McLarenu, že jeho šasi nepomáhalo Hondě .. tak ti nevím Miku, zkus zapojit mozek, není to desgine šasi RB co si vlastně samo škodí? nebo jak mi vysvětlíš, že Renault má lepší spolehlivost jako Honda viz tabulka použitých komponent? PS první dnf v sezoně co se týče selhání motoru měla Honda hned v prvním závodě-
GRAHAM
15:35 05.06.2018 77.236.218.XXXJe pravda, že RB si některé věci ohledně motoru dělá po "svém". Co všechno přesně nevím, třeba někdo napiše. Benzín je jasný.....
Ale nedělal bych z toho vědu. Honda měla chybu na motoru, tak udělala prevenci.
Renault zatím uplně spolehlivej není, ale to ani Ferrari. Myslím že to je ale v pohodě...-
-
-
-
odin
20:01 05.06.2018 77.240.103.XXXJá teda nevím, (HellHogře a GRAHAME), proč jste se nechali Mikem natlačit do řešení spolehlivosti PJ Renaultu v útrobách RedBullíčků???
Vždyť RBR pohání TAG Heuer!!!
RedBull koupí motory Renault, pohrabe se v nich a jsou z toho TAG Heuery. Výsledkem je totálně nespolehlivá pohonná jednotka, tak jako to bylo v případě průtokoměrů paliva, se kterými též RedBullíčci manipulovali a ještě měli tu drzost hnát ty své podvody k soudu.
Pokud chcete srovnávat spolehlivost pohonných jednotek, pak musíte brát týmy, které provozují PJ dle pokynů výrobce. Což RBR jednoznačně není!!!
Tak nevím, co tu řešíte???-
Mike17
20:25 05.06.2018 185.149.130.XXXJistě Odine, oni si u RB na ty zapečetěné motory vezmou šroubovák a předělají si tam co chtějí, jak je to zrovna napadne a pak si to zašroubují znovu. A Renault něco takového nikdy ani nezmíní, protože Helmuta Marka tajně milují. Díky za přínosný příspěvek,
-
odin
21:10 05.06.2018 77.240.103.XXXHmmm. Průtokoměry byly také zapečetěny!!! A vrtat do nich (doslova) bylo ZAKÁZÁNO. Přesto ani tento zákaz RBR nepřekážel k vlastním úpravám. Jo z podvodníka slušného jen tak neuděláš.
Renault s úpravami jejich pohonných jednotek dal souhlas a k přejmenování takto upravených PJ, též. Tak co řešíš???
Že by malá mezírka ve tvém zpochybňování názorů oponentů???
Přínosný příspěvek? Uvidíme! Já mám s tvým zpochybňováním názorů druhých, podsouváním něčeho, co nenapsali a bagatelizováním bohaté zkušenosti. Tak třeba i druzí zjistí, že konstruktivně se s tebou diskutovat nedá.-
-
odin
19:11 06.06.2018 77.240.103.XXXJenže RBR se v průtokoměrech prokazatelně vrtali, byl tu o tom dokonce článek, aby si mohli měřit průtok paliva sami "po svém".
Mně příjde nejzajimavější na tom všem, že po vynesení rozsudku okamžitě přestaly veškeré problémy s měřením paliva. na mě to dělá dojem, že si problémy týmy způsobovali úmyslně, aby si vytvořiliy další šedou zónu, kde mohou manipulovat s výkonností.
-
-
Mike17
08:00 06.06.2018 185.149.130.XXXAsi máš špatnou paměť. Ne, že dal Renault souhlas. Přejmenování byla podmínka RENAULTU pro další spolupráci.
Nic to nemění na tom, že dodavatelem je Renault. Nebo proč vlastně chtěl Renault rozhodnutí RB do konce května, když nic nedodává? Tobě to pak dává smysl?
Jasně, jedině ty si můžeš myslet, že RB si vrtá v motorech jak chce a pak odešle motory do Renaultu, kde si toho asi nikdo nevšimne. Podle tebe si způsobuje poruchy a Renault ty poruchy vezme na sebe. Jen tak, protože mají RB neskutečně rádi, tak přijímají vinu za poruchy za RB. Ano, Odine. Zdálo se ti ještě něco přínosného?-
odin
19:04 06.06.2018 77.240.103.XXXJasně, protože už Renault nechtěl nic mít s ubulenci a jejich pomlouvačnou kampaní. Jak říkám, pošťourají se v renaulťácké pohonné jednotce, provozují to "po svém" a pak hází špínu na Renault. To tu už bylo. Tak se Renault jen preventivně jistil proti špinění ze strany RBR a Mika17 a jemu podobných.RedBullíčci si se špiněním dali pauzu, tak to za ně taď doháníš ty.
Tvůj poslední odstavec. Nevím o čem píšeš. To jsem tu někde tvrdil??? Dej odkaz.
Já tvrdím, že RBR pohání pohonné jednotky TAG Heuer, což jsou upravené Renaulty. A že si tyto PJ provozují po svém. Problémy jsou obdoba toho, čemu se snažíš vysmívat v případě McLarenu a Hondy. A to měl MCL s Hondou mnohem větší trpělivost, než ubulenci s Renaultem. Nic víc, nic míň.-
Mike17
10:37 07.06.2018 185.149.130.XXXJasně Odine, rád ti dám odkaz. Dokonce nemusím ani hledat, napsal jsi to o odstavec výš.
"Jak říkám, pošťourají se v renaulťácké pohonné jednotce, provozují to "po svém" a pak hází špínu na Renault. "
Jak píšu. jedině ty si můžeš myslet, že si RB hrabe v motoru Renaultu jak chce, něco si tam poškodí, pak obviní Renault a ten pak řekne: "OK, je to naše vina."
Tedy až na poslední závod. To se z ničeho nic Renault ozval a řekl, že si za poruchu MGU RB může sám. Asi v Monaku nějak zapomněli, že vlastně obvinění RB vyvrace nechtějí. Celou sezonu si to nechají líbit a poctivě jim mění pokažené součástky, ale v Monaku si uvědomili, že RB vlastně tolik nemilují.
Ne, TAG nejsou upravené Renaulty. Jsou navlas stejné. Jen je na kapotě TAG a mají jiný olej a jiné palivo. To je jediná úprava, kterou mají, včetně softwaru.
Nějaká citace, kde obviňuju Mclaren z jejich poruch motoru? O tom nevím.
Jo Odine, až budeš mluvit o špinění, podívej se nejdřív na vlastní příspěvky o RB. Jedna lež za druhou a v lepším případě na to nemáš jediný důkaz. Já na slabý výkon a poruhovost Renaultů důkaz mám. RB taky.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
16:15 05.06.2018 185.149.130.XXXMůžeš mne prosím citovat, kde píšu, že si za poruchy mohl Mclaren sám? Nebo to mám brát, že to tvrdíš sám?
Já sice chápu, že máš každou vyměněnou komponentu jako porouchanou vinou výrobce. Tuto teorii jsi předváděl už loni. Pravdou je, že Hartley si jednu kompletní výměnu motoru způsobil NEHODOU!!! Rozumím tomu, že pokud si pilot rozbije motor na hadry, rád bys to hodil na Hondu. Ale ona Hartleymu nenařídila si ten motor rozbít. A u Gaslyho vyměnili součástky pouze preventivně. Když to porovnám s tím masakrem u RB.....
A ikdyž se na tu tabulku podíváš, RB má počet součástek v podstatě stejný (podle toho, co teď ještě před Kanadou všechno vymění)..
Sice sis správně všiml, že první selhání měla Honda, ale také to bylo její poslední. Navzdory tomu, že jí přisuzuješ rozbití motoru Hartleym při nehodě, nebo nějakou údajnou poruchu na konci závodu ve Španělsku, která se záhadně projevila po projetí cílem a nic nebylo potřeba měnit. Já ti nevím. Po Austrálii jsi tu pořád psal, jak bude muset Honda každý závod něco měnit a něco o katastrofální spolehlivosti a zatím jediný, kdo má katastrofální spolehlivost je RB.
Inu, jsou tu lidé, kteří to předpovídali.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek