DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?
Tak přece! I když se po prvních zprávách z Francie zdálo, že se Daniel Ricciardo v Kanadě vyhne penalizaci, tak technický ředitel Red Bullu Adrian Newey nyní potvrzuje opak. Renault přiveze vylepšený motor, o kolik je výkonnější než předchozí specifikace?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
08:37 05.06.2018 85.70.164.XXXJde to postupně no, nejprve letos Renault přidal desetinu lepším mapováním, pak desetinu palivem, teď desetinu na ICE, a čeká se na novou specifikaci MGU-K. Její nasazení se odsunulo na nevíme kdy, ale pokud budou cílit na 3ks tak by to mohlo být ve Francii, a jestli to budou chtít zvládnout beztrestně na 2 ks tak to přijde v Německu či Maďarsku. RedBull ovšem MGU-K má teď čerstvě, tak jak to bude s ním asi záleží zda už budou mít u RedBullu jasno.-
-
Situs
08:56 05.06.2018 85.70.164.XXXJo, psalo se že ta nová specifikace MGU-K je o 5 kg lehčí a vyžaduje také o 1 kg lehčí chlazení. Mít něco o 6 kg lehčího bude znát, nebo rozmístit to ideálně co by závaží. A ačkoliv je výkon limitován pravidly, tak nová specifikace by měla být lépe použitelná při některých podmínkách kdy to se starou tak nejde.
-
-
-
-
-
jako
08:20 05.06.2018 46.135.26.XXXProcento je proste malo... sice ten vykon nejde uplne převadet na konskou silu..ale teoriticky by to bylo neco do deseti koni... To je slabota....Redbull bude i tak dost silny v zavode... meli by Riccovi vymenit vse co jde a at startuje z chvostu nebo boxu... myslim ze i tak muze dojet v Kanade do top 6...kdyz se nebude dit neco nestadartniho.
Jinak tohle se nebude libit ani McLarenu.. ty potřebujou ten vykon jeste vice, skoda ze to sasi nemaji vychytany jako loni, ale ze znamych duvodu na nem maji ještě co delat. Ale snad aspon Alonso zas potvrdi svou letosni vybornou formu a v kvalde a zavode zabojuje pro slusne umisteni a body..-
GRAHAM
08:37 05.06.2018 77.236.218.XXXTak na spalováku 10 koní, to není uplně málo, ač to asi nestačí...10 koní přidalo třeba Ferrari letos celkově, při vstupu do sezóny. Ono se tak nějak posouvá imrvére.
Renault potřebuje "vymyslet" , zavést, silný kvalda režim.
Apropo, má už Renault spalování HCCI? Nebo na tom jen pracuje?-
jako
08:50 05.06.2018 46.135.26.XXXNo Newey mluvi o celkovem navyseni vykonu... o jedno procento.Ne jen na spalovaku. Jinak mas pravdu malo to neni(deset koni) ..pro Ferrari a Mercedes...Ale pro Renalt a Hondu jo.. Ale je jasny ze nejaky skokovy navyseni vykonu jen tak nejde.. Jak pise Situs vysse je fakt ze desetinka k desetince uz neco udela.. jen to trva (pro nas fandy) zatracene dlouho. A ostatni taky makaji.. Ja pochybuji i u te Hondy jak nekdo proklamoval 40 koni navýšení..to bude mene.. takovy skok neudelal za eru hybrid motoru nikdo,v sezone.
Jinak s tim spalovanim nevim..Ja mel za to ze Renault uz to vyuziva ale Hond s tim mela nebo ma trable..
-
-
-
GRAHAM
08:01 05.06.2018 77.236.218.XXXTak Renaultu asi chybí hlavně ten kvalda režim.Tam je asi nejvíce zakopaný pes.
Pak možná něco ztrácí na rovinkách i v race módu.Takže lze už i říci, že motor není ta komponenta, která by rozhodovala závod, jak tomu bylo kdysi.
Holt navyšovaní teď půjde všem pomalu.Roli bude hrát imho i učinnost.
Jsem zvědav na Hondu. Roco nám zde určitě písne nějaké poznatky, jak to jde na dýnu v Sakuře a jak jsou připraveni.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek