DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?

Tak přece! I když se po prvních zprávách z Francie zdálo, že se Daniel Ricciardo v Kanadě vyhne penalizaci, tak technický ředitel Red Bullu Adrian Newey nyní potvrzuje opak. Renault přiveze vylepšený motor, o kolik je výkonnější než předchozí specifikace?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 74, poslední 07.06.2018 21:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 10:30
No byl bych opatrný, za prvé nikdo neví, jak to… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 15:07
Mike17 tu psal, že Honda má větší spolehlivost… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 16:15
Můžeš mne prosím citovat, kde píšu, že si za… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jde to postupně no, nejprve letos Renault přidal desetinu lepším mapováním, pak desetinu palivem, teď desetinu na ICE, a čeká se na novou specifikaci MGU-K. Její nasazení se odsunulo na nevíme kdy, ale pokud budou cílit na 3ks tak by to mohlo být ve Francii, a jestli to budou chtít zvládnout beztrestně na 2 ks tak to přijde v Německu či Maďarsku. RedBull ovšem MGU-K má teď čerstvě, tak jak to bude s ním asi záleží zda už budou mít u RedBullu jasno.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak MGU-K je hlavně značně lehčí, možná menší (to nevim jistě, ymslím to nové), takže už jen to by mohlo pomoci.
      Holt teď už budou jen drobné kručky...a vyladit to co nejlépe jako celek.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jo, psalo se že ta nová specifikace MGU-K je o 5 kg lehčí a vyžaduje také o 1 kg lehčí chlazení. Mít něco o 6 kg lehčího bude znát, nebo rozmístit to ideálně co by závaží. A ačkoliv je výkon limitován pravidly, tak nová specifikace by měla být lépe použitelná při některých podmínkách kdy to se starou tak nejde.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      147.229.208.XXX
      Smáli jste se lidem kteří psali, že místo slibovaných 20-30 koní to bude spíš 5-10.....bude omluva? 13

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    46.135.26.XXX
    Procento je proste malo... sice ten vykon nejde uplne převadet na konskou silu..ale teoriticky by to bylo neco do deseti koni... To je slabota....Redbull bude i tak dost silny v zavode... meli by Riccovi vymenit vse co jde a at startuje z chvostu nebo boxu... myslim ze i tak muze dojet v Kanade do top 6...kdyz se nebude dit neco nestadartniho.

    Jinak tohle se nebude libit ani McLarenu.. ty potřebujou ten vykon jeste vice, skoda ze to sasi nemaji vychytany jako loni, ale ze znamych duvodu na nem maji ještě co delat. Ale snad aspon Alonso zas potvrdi svou letosni vybornou formu a v kvalde a zavode zabojuje pro slusne umisteni a body..

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak na spalováku 10 koní, to není uplně málo, ač to asi nestačí...10 koní přidalo třeba Ferrari letos celkově, při vstupu do sezóny. Ono se tak nějak posouvá imrvére.

      Renault potřebuje "vymyslet" , zavést, silný kvalda režim.

      Apropo, má už Renault spalování HCCI? Nebo na tom jen pracuje?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jako

        jako

        46.135.26.XXX
        No Newey mluvi o celkovem navyseni vykonu... o jedno procento.Ne jen na spalovaku. Jinak mas pravdu malo to neni(deset koni) ..pro Ferrari a Mercedes...Ale pro Renalt a Hondu jo.. Ale je jasny ze nejaky skokovy navyseni vykonu jen tak nejde.. Jak pise Situs vysse je fakt ze desetinka k desetince uz neco udela.. jen to trva (pro nas fandy) zatracene dlouho. A ostatni taky makaji.. Ja pochybuji i u te Hondy jak nekdo proklamoval 40 koni navýšení..to bude mene.. takovy skok neudelal za eru hybrid motoru nikdo,v sezone.

        Jinak s tim spalovanim nevim..Ja mel za to ze Renault uz to vyuziva ale Hond s tim mela nebo ma trable..

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak jen spalovák je novej, tak předpokládám, že ostatní zůstává a tím pádem se na zlepšení nepodílí.

          A těžko říci, zda nám říkají všechno.....on jim Renault imho taky všechno neřekne.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak Renaultu asi chybí hlavně ten kvalda režim.Tam je asi nejvíce zakopaný pes.
    Pak možná něco ztrácí na rovinkách i v race módu.Takže lze už i říci, že motor není ta komponenta, která by rozhodovala závod, jak tomu bylo kdysi.
    Holt navyšovaní teď půjde všem pomalu.Roli bude hrát imho i učinnost.

    Jsem zvědav na Hondu. 11 Roco nám zde určitě písne nějaké poznatky, jak to jde na dýnu v Sakuře a jak jsou připraveni. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama