DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?

Tak přece! I když se po prvních zprávách z Francie zdálo, že se Daniel Ricciardo v Kanadě vyhne penalizaci, tak technický ředitel Red Bullu Adrian Newey nyní potvrzuje opak. Renault přiveze vylepšený motor, o kolik je výkonnější než předchozí specifikace?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 74, poslední 07.06.2018 21:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 10:30
No byl bych opatrný, za prvé nikdo neví, jak to… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 15:07
Mike17 tu psal, že Honda má větší spolehlivost… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 16:15
Můžeš mne prosím citovat, kde píšu, že si za… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Ale výkon rozhoduje. Vždy a všude. 30k stojí čas na každém okruhu. Na kolik to odhaduješ? 0,3-0,4s? Podívej se na výsledky. Závod co závod by jim to pomohlo k lepší pozici na startu a ve většině k bodům navíc.
            Jo v Monaku to třeba bude dělat jen 0,2s, při dešti ani to ne. Ale pořád tam výhoda je.
            Prostě bez srovnatelného a spolehlivého motoru titul získat nemůžou. 03

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.48.XXX
              Jenže Honda nemá výkon ani spolehlivost, co si pomůžou? vysetlíš mi to prosím? já jen připomenu PR Hondy: do Kanady přivezeme vylepšení, které přinese 30hp a více, teď výjdou ven s tím, že nejspíše v Kanadě nic nenasadí, protože nemají spolehlivost těch dílů .. Honda je jedno velké zklamání

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Spolehlivost má lepší, než Renault u RB. Výkonově prý ztrácí 15k. Tedy POKUD přidají 30k a Renault 9-10k, komu že to bude scházet výkon a spolehlivost?
                Ikdyž přidají jen půlku ze slibů, budou na tom podobně jako Renault za rok a půl kratší dobu. Kdo tedy bude větší zklamání? 03
                Na STR je dobře vidět, že zhoršení moc nehrozí. 13

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Majku, Renault přidal minimalně 15 koní od začátku sezóny. Spíše ale více, to se ale nedozvíme přesně, to se tají.

                  Takže v race módu pořad ztrácejí, ale je to už v okně a není moc. 0,3 vteřiny dle okruhu, někde více, někde méně.
                  Problém je kvalda.

                  IMHO motory už jsou našponované a žádný velký skok moc udělat nelze.Snad jedině zasadní změnou hardwéru.Ale na to není čas....a ani do toho už nikdo nezainvestuje.Možná Honda.
                  Tak či onak oba dva tak nějak pomalinku stahují. Chtělo by to rychleji.O tom žádná, ale asi to nejde tak jednoduše, díky 3 motorům....to nahrálo těm dvěma v předu.

                  Divil bych se kdyby Honda přidala 30 koní....ale kdo ví.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    No jestli přidali, tak nejspíš přidali i ostatní. Jak dole píšu Adimu, na časech to není vidět. Max se můžeme bavit o setinách.
                    0,3s na kolo je u závodu na 60 kol celých 18s. To fakt není málo. Mít je, nebo nemít je o dost bodech v celé sezoně a dělá to rozdíl mezi mít šanci na titul, nebo nemít.
                    Ale s poslední větou naprosto souhlasím. Taky těm 30 koním nevěřím, ale doufám v ně. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      No kvalda mód, tam je na tom R špatně, to asi nejde eliminovat.....v race módu už je to jinak.

                      Jak jsem psal, v zavodě už motory toliko nerozhodují....už jsou blízko sebe.Ač výhoda to pořad nějaká je...ale lze to dohnat jinudy a to dříve nešlo.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        No otázka je, jestli lepší výsledky v závodech nejsou způsobeny spíš lepším zacházením šasi s gumama, než z absencí kvalda módu. Řekl bych, že podíl bude mít oboje. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • GRAHAM

                          GRAHAM

                          77.236.218.XXX
                          Jo asi ano....kvalda mód maj ale opravdu asi nejslabší, co se píše.A to znát bude.... tam se nůžky rozevřou.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      89.24.35.XXX
      Čeká nás 7. Závod a Renault již přidal 0,3s jen na PJ. Až nasadí lehčí MGU - K, půjde o další brnefit ve vyvážení. V race módu podle me bude v Canade rozdíl M,F vs R Max 15 ps. Honda, která asi ani žádný vylepšení nepriveze má na R ztrátu minimálně 30ps v race módu a možná o něco málo méně v kvali módu...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Hmmm.
        Aus: 0,715
        Bah: 0,440
        Čína: 0,701
        Baku: 0,413
        Barc: 0,643
        Můžeš mi ukázat na těch číslech, v kterém závodě jsou vidět ty 0,3s?????
        Mně se z toho zdá, že jsou na tom pořád stejně.
        Ty tvoje čísla o výkonech jsou odkud? Tradičně odnikud? Já chápu, že by sis přál, aby to tak bylo, ale to neznamená, že to tak je. Raději budu věřit nezávislému Amusu.
        Na trati je vidět, že pokud Honda ještě něco trochu ztrácí na Renault, pak to dokázalo STR hravě eliminovat na lepším šasi. Propad naprosto žádný, proti konci loňské sezony jsou jednoznačně rychlejší a spolehlivější. Tak jak je to možné, když ztrácí minimálně 30k, což má dělat 0,3-0,4s na kolo?
        Nevidím důvod, proč by tomu mělo být u RB jinak. 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Majku tvá čísla jsou ale o něčem jiném....

          Čisla která sem dáváš nejsou motory, ale motor+ aero+ brzdy+mechanická přilnavost+ jezdec.
          To co napsal Adi je +- správně, to knižně vyšlo. R začal s nějakým výkonem, pak po ověření přidal na výkonu, pak dal nové palivo cca 5 koní a ted ten spalovák.

          Problém ale kapku bude, že i soupeři se mohou zlepšovat a o kolik to nikdo neví.... Mercedes dokonce v kvaldě na výkonu ubral. Ferrari je teď první.... v kvaldě. Ne však z závodě...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jasně, souhlas.
            Ale pokud přidáš stejnému autu se stejným šasi, stejnými brzdami, stejným pilotem 30k, mělo by to být vidět.
            Je dost možný, že Renault přidal pár koníků, ale zřejmě přidali i ostatní, tedy výsledek je 0. No abych nepřeháněl, do 0,1s.
            Nebo mi po Monaku chceš tvrdit, že si RB pohoršil šasi? To asi ne. 03
            Honda prostě udělala přes zimu lepší práci. To se dá těžko popřít.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Moc ingrediencí, ono maximální výkon není vše....motor musí být silný i v jiných otačkách. taky ty rekuperační systémy hrají roli. Je toho moc co to ovlivňuje. Jde o celý komplexní baliček...a je to o tom , kolik výkonu jseš schopen v daném kole dát na "silinici". A to není jen o maximalním výkonu....taky každá trat jinak sedne, pneumatiky. Je toho moc...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Ano, je toho moc. Ale jestli se nepletu, tak sám Abiteboul přiznal, že jim chybí skoro 0,5s na kolo. Je jedno, jestli tím myslel maximální výkon, pružnost, nebo rekuperaci. Myslel tím deficit pohonné jednotky. 03

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Hmmm 10 hodin a Roco je stále na dýnu v Sakuře a my nevíme nic. Sem napnutej jak kšandy. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    147.229.208.XXX
    18 MGU-K sice hořel, ale podle Renaultu se zdál nejdřív použitelný 18

    Jinak co se týká slabého pokroku.....Frantíci no

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ferrari zlepšilo motor o 10 koní a to bylo tedy co?

      Pak vyndaly odpor a byli mínus 20 kW. Pravda to byl jen krátkodobý.... a Renaultu bohužel Mercedes s motorem nepomohl. 09 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        147.229.208.XXX
        Hele, neměj syndrom HellHogra prosím 13

        Rozdíl je ten, že Ferrari v podstatě motorově dohnalo Mercedes na rozdíl od Renaultu, který to jen vyhlašuje v prohlášeních 13

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Jo to je pravda. Otázkou je, jak toho docílilo...., i když na věci to stejně nic nemění. Ono Renaultu krom kvaldy moc nechybí.....

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.48.XXX
            Nech ho v tom, Ferrari dostalo pomoc od Mercedesu, aby se neříkalo, že Mercedes ujížíd a musí se změnit pravidla, i když se Ferrari díky tomu docvaklo, Vettel ten titul stejně zase zahodí

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama