DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?
Tak přece! I když se po prvních zprávách z Francie zdálo, že se Daniel Ricciardo v Kanadě vyhne penalizaci, tak technický ředitel Red Bullu Adrian Newey nyní potvrzuje opak. Renault přiveze vylepšený motor, o kolik je výkonnější než předchozí specifikace?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Mike17
11:35 05.06.2018 185.149.130.XXXAle výkon rozhoduje. Vždy a všude. 30k stojí čas na každém okruhu. Na kolik to odhaduješ? 0,3-0,4s? Podívej se na výsledky. Závod co závod by jim to pomohlo k lepší pozici na startu a ve většině k bodům navíc.
Jo v Monaku to třeba bude dělat jen 0,2s, při dešti ani to ne. Ale pořád tam výhoda je.
Prostě bez srovnatelného a spolehlivého motoru titul získat nemůžou.-
HellHogr
11:54 05.06.2018 89.24.48.XXXJenže Honda nemá výkon ani spolehlivost, co si pomůžou? vysetlíš mi to prosím? já jen připomenu PR Hondy: do Kanady přivezeme vylepšení, které přinese 30hp a více, teď výjdou ven s tím, že nejspíše v Kanadě nic nenasadí, protože nemají spolehlivost těch dílů .. Honda je jedno velké zklamání-
Mike17
12:06 05.06.2018 185.149.130.XXXSpolehlivost má lepší, než Renault u RB. Výkonově prý ztrácí 15k. Tedy POKUD přidají 30k a Renault 9-10k, komu že to bude scházet výkon a spolehlivost?
Ikdyž přidají jen půlku ze slibů, budou na tom podobně jako Renault za rok a půl kratší dobu. Kdo tedy bude větší zklamání?
Na STR je dobře vidět, že zhoršení moc nehrozí.-
GRAHAM
12:58 05.06.2018 77.236.218.XXXMajku, Renault přidal minimalně 15 koní od začátku sezóny. Spíše ale více, to se ale nedozvíme přesně, to se tají.
Takže v race módu pořad ztrácejí, ale je to už v okně a není moc. 0,3 vteřiny dle okruhu, někde více, někde méně.
Problém je kvalda.
IMHO motory už jsou našponované a žádný velký skok moc udělat nelze.Snad jedině zasadní změnou hardwéru.Ale na to není čas....a ani do toho už nikdo nezainvestuje.Možná Honda.
Tak či onak oba dva tak nějak pomalinku stahují. Chtělo by to rychleji.O tom žádná, ale asi to nejde tak jednoduše, díky 3 motorům....to nahrálo těm dvěma v předu.
Divil bych se kdyby Honda přidala 30 koní....ale kdo ví.
-
Mike17
13:07 05.06.2018 185.149.130.XXXNo jestli přidali, tak nejspíš přidali i ostatní. Jak dole píšu Adimu, na časech to není vidět. Max se můžeme bavit o setinách.
0,3s na kolo je u závodu na 60 kol celých 18s. To fakt není málo. Mít je, nebo nemít je o dost bodech v celé sezoně a dělá to rozdíl mezi mít šanci na titul, nebo nemít.
Ale s poslední větou naprosto souhlasím. Taky těm 30 koním nevěřím, ale doufám v ně.-
GRAHAM
13:14 05.06.2018 77.236.218.XXXNo kvalda mód, tam je na tom R špatně, to asi nejde eliminovat.....v race módu už je to jinak.
Jak jsem psal, v zavodě už motory toliko nerozhodují....už jsou blízko sebe.Ač výhoda to pořad nějaká je...ale lze to dohnat jinudy a to dříve nešlo. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Adi
12:40 05.06.2018 89.24.35.XXXČeká nás 7. Závod a Renault již přidal 0,3s jen na PJ. Až nasadí lehčí MGU - K, půjde o další brnefit ve vyvážení. V race módu podle me bude v Canade rozdíl M,F vs R Max 15 ps. Honda, která asi ani žádný vylepšení nepriveze má na R ztrátu minimálně 30ps v race módu a možná o něco málo méně v kvali módu...-
Mike17
12:59 05.06.2018 185.149.130.XXXHmmm.
Aus: 0,715
Bah: 0,440
Čína: 0,701
Baku: 0,413
Barc: 0,643
Můžeš mi ukázat na těch číslech, v kterém závodě jsou vidět ty 0,3s?????
Mně se z toho zdá, že jsou na tom pořád stejně.
Ty tvoje čísla o výkonech jsou odkud? Tradičně odnikud? Já chápu, že by sis přál, aby to tak bylo, ale to neznamená, že to tak je. Raději budu věřit nezávislému Amusu.
Na trati je vidět, že pokud Honda ještě něco trochu ztrácí na Renault, pak to dokázalo STR hravě eliminovat na lepším šasi. Propad naprosto žádný, proti konci loňské sezony jsou jednoznačně rychlejší a spolehlivější. Tak jak je to možné, když ztrácí minimálně 30k, což má dělat 0,3-0,4s na kolo?
Nevidím důvod, proč by tomu mělo být u RB jinak.-
GRAHAM
13:10 05.06.2018 77.236.218.XXXMajku tvá čísla jsou ale o něčem jiném....
Čisla která sem dáváš nejsou motory, ale motor+ aero+ brzdy+mechanická přilnavost+ jezdec.
To co napsal Adi je +- správně, to knižně vyšlo. R začal s nějakým výkonem, pak po ověření přidal na výkonu, pak dal nové palivo cca 5 koní a ted ten spalovák.
Problém ale kapku bude, že i soupeři se mohou zlepšovat a o kolik to nikdo neví.... Mercedes dokonce v kvaldě na výkonu ubral. Ferrari je teď první.... v kvaldě. Ne však z závodě...
-
Mike17
13:16 05.06.2018 185.149.130.XXXJasně, souhlas.
Ale pokud přidáš stejnému autu se stejným šasi, stejnými brzdami, stejným pilotem 30k, mělo by to být vidět.
Je dost možný, že Renault přidal pár koníků, ale zřejmě přidali i ostatní, tedy výsledek je 0. No abych nepřeháněl, do 0,1s.
Nebo mi po Monaku chceš tvrdit, že si RB pohoršil šasi? To asi ne.
Honda prostě udělala přes zimu lepší práci. To se dá těžko popřít.-
GRAHAM
13:20 05.06.2018 77.236.218.XXXMoc ingrediencí, ono maximální výkon není vše....motor musí být silný i v jiných otačkách. taky ty rekuperační systémy hrají roli. Je toho moc co to ovlivňuje. Jde o celý komplexní baliček...a je to o tom , kolik výkonu jseš schopen v daném kole dát na "silinici". A to není jen o maximalním výkonu....taky každá trat jinak sedne, pneumatiky. Je toho moc...
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek