DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?
Tak přece! I když se po prvních zprávách z Francie zdálo, že se Daniel Ricciardo v Kanadě vyhne penalizaci, tak technický ředitel Red Bullu Adrian Newey nyní potvrzuje opak. Renault přiveze vylepšený motor, o kolik je výkonnější než předchozí specifikace?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Mike17
17:11 05.06.2018 185.149.130.XXXA ještě si přisadím. Jistě můžeš tvrdit, že si za ty poruchy může nějakým způsobem RB sám. Nevím jak, ale prokázat opak ti nemůžu. Pak ovšem tímto tvrdíš, že by si měli kvůli spolehlivosti zhoršit šasi někam k úrovni továrny a Mclarenu.
Nevím jak tobě, ale mně z toho bude vycházet motor Renault jako sice spolehlivý, ale totálně nekonkurenceschopný šrot.
Ona každá mince má 2 strany.
-
-
-
-
-
Mike17
13:21 05.06.2018 185.149.130.XXXZávodit může, to i Sauber. O titul jen v případě, že budou padat vítězství Riccimu do klína jako v Číně.
Šáskem dohání nějakou tu ztrátu, ale mít ten výkon, jako konkurence, každý závod by byli v průměru o 15-20s blíž. To je dost bodů a může to být přesně tolik, kolik jim k titulu nakonec bude chybět.-
-
Mike17
14:33 05.06.2018 185.149.130.XXXProsím tě neblábol nesmysly. Ricci vypadl díky chybě Maxe jen v Baku. I kdyby dojel na bedně, stejně by byl celkově třetí.
A to samé můžeme říct o jejich konkurenci. Kdyby uměli u Mercedesů počítat v boxech, kdyby u Ferrari uměli počítat v boxech, kdyby neprdla guma Bottasovi, kdyby byl Kimi rychlý jako Vettel.....
A nebo, kdyby motor Renault nebyl tak poruchový.....-
-
-
Petr Hloušek
19:41 05.06.2018 194.79.55.XXXSchválně jsem si dal tu práci abych ukázal jaký je Max ... a přepočítal tabulku s tím, že by Max i Ricci dojeli v Bahrajnu na 6. a 5. místě, v Číně by Max vyhrál před Riccim (v Číně byl znatelně rychlejší a před kolizemi byl před Riccim se stejnými pneumatikami), v Baku dojeli na svých pozicích před nehodou (Ric. 4. a Max. 5.) a v Monaku Max startoval z 1. řady a vyhrál (Ricci je týmový hráč, úpři svých potížích s výkonem by Maxe určitě pustil pokud by jel za ním). Vyšlo mi: 1. SV 99 b, 2. LH 95 b., 3. MV 91 b., 4. DR 80 b., 5. VB 63 b. a 6. KR 55 b.
Takže renaultí motor by na boj o titul měl kdyby jeden z Rb pilotů nebyl zbrklá trubka. Stejně si ale myslim, že v sezoně celkově na boj o titul RB nemá, přijdou okruhy kde hodně záleží na motoru a tam si musí na vítězství nechat zajít chuť-
Mike17
20:22 05.06.2018 185.149.130.XXXHmmm, uznávám, že sis práci dal.
Můžu něco vytknout?
1. Nějak předpokládáš, že Max vždy vyhraje před Riccim. Až tak úžasně Ricciho nezajíždí. Co mezi ně ta vítězství rozdělit?
2. V Bahrajnu Ricci odstoupil kvůli poruše, nesetřelil ho Max.
3. V Číně by Max mohl vyhrát. OK. Ovšem to vítězství měli díky skvělé strategii. Tohle není zásluha vozu a nemusí se to opakovat. Vettel by získal o 8 bodů víc, což tam aasi máš.
4. Kdyby nekolidovali v Baku, nevyjel by SC, na jejich troskách by neskončil Bottas a Vettel by se nepropadl. Vettelovi jsi odečetl 2b, ale ve skutečnosti by získal naopak o 6b víc a Bottas o 25b, pokud by nevyhrál a dojel druhý., nebo naopak Vettel o 13b víc a Bottas o 18.
5. Pochybuju, že by ho Ricci pustil. Nebyl důvod, přepustit mu své vítězství, když předjetí Vettelem nehrozilo.
Tedy po úpravě SV 107(113), LH 85, MV 84, DR 87, VB 88 (81), KR 55.
To je vše za předpokladu, že jezdci RB neudělají žádnou chybu, zatímco jezdci ostatních stájí chybují. A jak vidíš, na Ferrari by to stejně nestačilo i s chybami u Ferrari a Mercedesu.
A teď přidej ke každému závodu lepší startovní pozici a kolem 18s na závod. To už by byla jiná. Výhra DR v Austrálii + MV na 4, druhé místo Maxe v Číně, V Baku asi 4 a 5, druhé místo Maxe ve ŠPanělsku.
SV 100(106), LH 80, MV 97, DR 100, VB 82 (75), KR 49.
Lepší ne?-
Petr Hloušek
20:43 05.06.2018 194.79.55.XXX1. Počítám vždy s dodržením pořadí v jakém jezdci (DR a MV) byli před nehodami .
2. Dobře, v Bahrajnu DR u nehody nebyl,tím pádem by ale Max měl bodů víc, počítal jsem ho až jako 6. v cíli za 5. DR.
3. Janě že jhe to o strategii, já měnil to pořadí jen vynecháním Maxových přešlapů, nějaké vynechání zásahů shůry či (ne)schopnosti stratégů v tom fakt nejsou.
4. VB jsem špatně spočítal, zapomněl jsem přičíst za Baku, to uznávám
5. O dalších chybách nemá smysl spekulovat, to bychom mohli rovnou dát body jen za kvalifikaci. Fakt šlo jen o spočítání co RB ztratil těmi nehodami.
-
Mike17
07:54 06.06.2018 185.149.130.XXXJasný, ono je to všechno co by bylo kdyby....
A těžko odhadnout, co všechno by Max změnil, kdyby....
Je vidět, že i bez jeho přešlapů by RB na Ferrari neměl. Tak dobře proti Mercedesu si stejně stojí jen díky strategii v Číně. Řekněme si to na rovinu: na vítězství v závodech mají jen v Monaku, Maďarsku a Singapuru. Uvidíme, jestli se jim někde nepodaří překvapit, ale počítám, že budou potřebovat na porážku soupeřů vymyslet něco ála Čína.
Jo kdyby měli slušný motor, startovali by pokaždé z lepších pozic a 15-20s za závod by e posunulo jinam. Ale spekulovat, kam by je poslala lepší kvada, to už se spočítat nedá.
Ale je super, že sis dal tu práci a zkusil spočítat aspoň ty výpadky. Uznávám, že jsi v tom postupoval férově.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:19 05.06.2018 185.149.130.XXXHmmm a zase zklamání a nesplněné sliby. Tohle je ta převratná nová specifikace? Už chápu, proč slevili na drobné navýšení výkonu. 1% se jinak jak drobné nazvat nedá. Jsem zvědav, jestli je Honda s novou specifikací nedostihne. Jestli ztráceli 15k a mají přidat 27k, pak i s tím Renaulťáckým 1% na tom bude Honda líp.
Na druhou stranu, nesplněných slibů od Hondy bylo už taky dost.
Je zajímavé, že Béčko má s Hondou míň technickýh problémů a proti loňsku se zlepšilo i přes pokles výkonu. Pořád víc a víc se zdá Honda jako jasná volba.-
GRAHAM
10:30 05.06.2018 77.236.218.XXXNo byl bych opatrný, za prvé nikdo neví, jak to přesně je, s tím výkonem. Nemusi vše říkat do éteru...RB zatím neví ani za co bude penalizován. Renault zvednul výkon od začatku roku relativně zajímavě, když to sečteš. Nejsem si jist, že by vše řvali do éteru, jak co je a není.
A novej je jen spalovák...
Jinak Honda aspoň se to piše, do kanady nic nového nepřiveze, Prý nemají spolehlivost....ale jak to bude doopravdy, na to si musíme počkat.
-
Mike17
10:53 05.06.2018 185.149.130.XXXJá ti nevím. Krůček po krůčku? Loni jste tu psali, že má Renault ztrátu 25k. Nedávno Amus napsal, že ztrácí 30k. Nevím, jestli to měření dělali před posledním vylepšením nebo po, ale i tak na trati zlepšení nějak moc vidět není. Uvidíme, co udělá toto v Kanadě, ale odhadovat to půjde stejně blbě, když tam bude mít RB hypersofty, které mu evidentně sedí.
U Hondy je jedno, jestli to bude už v Kanadě, nebo později. Jde o to, jestli taky zase jen nekecají a jestli opravdu Renault dotáhnou. Pokud jo, RB nebude mít co řešit. Výkon podobný, spolehlivost podobná.... A nebudou muset žebrat o náhradní díly nebo nějakou podporu.-
GRAHAM
11:19 05.06.2018 77.236.218.XXXVýkon už tak nerozhoduje, krom kvaldy (tam to bude více) a někde i rovinek, kdy musiš obětovat zatačky, aby jsi jel rozumně rychle na rovince a mohl se bránit, či utočit.
Motory se stále vylepšují , po kouscích. Kdo by nechtěl aby nastal skok? Každy... Bohužel to ale moc nejde, tluče se to i se spolehlivostí a Renault tak nějak do rizika moc nechce jít, stejně nemá šásko.
10 koní ze spalováku není zase tak špatné navíšení. Buďme při zemi... jo kdyby vyměnily všechno, tak by asi dali více. Ale imho je to i o penězích....CA říkal, že to budou dělat postupně a za rok stahnou 0,5 vteřiny motorově. No F a M na ně čekat nebudou, tak těžko říci, kolik bude ztráta.
Myslím, že by měli vyřešit hlavně kvaldu...
Jo ať RB přejde, myslím že to bude ku prospěchu věci.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek