DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?

Tak přece! I když se po prvních zprávách z Francie zdálo, že se Daniel Ricciardo v Kanadě vyhne penalizaci, tak technický ředitel Red Bullu Adrian Newey nyní potvrzuje opak. Renault přiveze vylepšený motor, o kolik je výkonnější než předchozí specifikace?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 74, poslední 07.06.2018 21:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 10:30
No byl bych opatrný, za prvé nikdo neví, jak to… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 15:07
Mike17 tu psal, že Honda má větší spolehlivost… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 16:15
Můžeš mne prosím citovat, kde píšu, že si za… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      A ještě si přisadím. Jistě můžeš tvrdit, že si za ty poruchy může nějakým způsobem RB sám. Nevím jak, ale prokázat opak ti nemůžu. Pak ovšem tímto tvrdíš, že by si měli kvůli spolehlivosti zhoršit šasi někam k úrovni továrny a Mclarenu.
      Nevím jak tobě, ale mně z toho bude vycházet motor Renault jako sice spolehlivý, ale totálně nekonkurenceschopný šrot. 12 12 12
      Ona každá mince má 2 strany.
      03

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jinak Majku, ano to víš že výkon rozhoduje, ale 0,3 vteřiny lze dohnat na pohodu jinde. Všeobecně řečeno... Problém je kvalda, o tom není sporu,

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Jak píšu dole, 0,3s je 15-24s na závod. Ano, RB to dohání jinde, ale mí těch 15-24s k tomu..... Jeli by o titul? 03
      Ono i v té kvaldě, kdyby měli jen těch 30k navíc, startovní pozice by byly jinde. 03

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Myslím že RB může závodit... v pohodě. Motor ho neeliminuje v zavodě...."předežene" to šáskem.

        Ne však prozatím v kvaldě...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Závodit může, to i Sauber. O titul jen v případě, že budou padat vítězství Riccimu do klína jako v Číně.
          Šáskem dohání nějakou tu ztrátu, ale mít ten výkon, jako konkurence, každý závod by byli v průměru o 15-20s blíž. To je dost bodů a může to být přesně tolik, kolik jim k titulu nakonec bude chybět. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            To, že letos nebojuje RB o titul je zásluha hlavně jejich pilotů, nikoliv PJ Renault!

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Prosím tě neblábol nesmysly. Ricci vypadl díky chybě Maxe jen v Baku. I kdyby dojel na bedně, stejně by byl celkově třetí.
              A to samé můžeme říct o jejich konkurenci. Kdyby uměli u Mercedesů počítat v boxech, kdyby u Ferrari uměli počítat v boxech, kdyby neprdla guma Bottasovi, kdyby byl Kimi rychlý jako Vettel.....
              A nebo, kdyby motor Renault nebyl tak poruchový..... 12

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                81.19.11.XXX
                Jasně a co Max v Bahrajnu? Co Max v Cine? Co Max v Monacu? Kdy přesně kvůli poruše Renaultu nedojel letos pilot RB do cíle prosím tě?! Seš dobře mimo Miku. Asi sluníčko?

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  A co Max? Dejme tomu, že by dojel 4-tý v Bahrajnu, druhý v Číne i Monaku. Měl by 83b. To je útok na titul? Jo, já jsem mimo. 12 12 12
                  Jo, kdyby k tomu měl i motor nějaký výkon...
                  A Ricci v Bahrajnu? Ztratil výkon asi ze sluníčka ne? 12

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Petr Hloušek

                    Petr Hloušek

                    194.79.55.XXX
                    Schválně jsem si dal tu práci abych ukázal jaký je Max ... a přepočítal tabulku s tím, že by Max i Ricci dojeli v Bahrajnu na 6. a 5. místě, v Číně by Max vyhrál před Riccim (v Číně byl znatelně rychlejší a před kolizemi byl před Riccim se stejnými pneumatikami), v Baku dojeli na svých pozicích před nehodou (Ric. 4. a Max. 5.) a v Monaku Max startoval z 1. řady a vyhrál (Ricci je týmový hráč, úpři svých potížích s výkonem by Maxe určitě pustil pokud by jel za ním). Vyšlo mi: 1. SV 99 b, 2. LH 95 b., 3. MV 91 b., 4. DR 80 b., 5. VB 63 b. a 6. KR 55 b.
                    Takže renaultí motor by na boj o titul měl kdyby jeden z Rb pilotů nebyl zbrklá trubka. Stejně si ale myslim, že v sezoně celkově na boj o titul RB nemá, přijdou okruhy kde hodně záleží na motoru a tam si musí na vítězství nechat zajít chuť

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Hmmm, uznávám, že sis práci dal.
                      Můžu něco vytknout?
                      1. Nějak předpokládáš, že Max vždy vyhraje před Riccim. Až tak úžasně Ricciho nezajíždí. Co mezi ně ta vítězství rozdělit?
                      2. V Bahrajnu Ricci odstoupil kvůli poruše, nesetřelil ho Max.
                      3. V Číně by Max mohl vyhrát. OK. Ovšem to vítězství měli díky skvělé strategii. Tohle není zásluha vozu a nemusí se to opakovat. Vettel by získal o 8 bodů víc, což tam aasi máš.
                      4. Kdyby nekolidovali v Baku, nevyjel by SC, na jejich troskách by neskončil Bottas a Vettel by se nepropadl. Vettelovi jsi odečetl 2b, ale ve skutečnosti by získal naopak o 6b víc a Bottas o 25b, pokud by nevyhrál a dojel druhý., nebo naopak Vettel o 13b víc a Bottas o 18.
                      5. Pochybuju, že by ho Ricci pustil. Nebyl důvod, přepustit mu své vítězství, když předjetí Vettelem nehrozilo.
                      Tedy po úpravě SV 107(113), LH 85, MV 84, DR 87, VB 88 (81), KR 55.
                      To je vše za předpokladu, že jezdci RB neudělají žádnou chybu, zatímco jezdci ostatních stájí chybují. A jak vidíš, na Ferrari by to stejně nestačilo i s chybami u Ferrari a Mercedesu.
                      A teď přidej ke každému závodu lepší startovní pozici a kolem 18s na závod. To už by byla jiná. Výhra DR v Austrálii + MV na 4, druhé místo Maxe v Číně, V Baku asi 4 a 5, druhé místo Maxe ve ŠPanělsku. 03
                      SV 100(106), LH 80, MV 97, DR 100, VB 82 (75), KR 49.
                      Lepší ne? 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Petr Hloušek

                        Petr Hloušek

                        194.79.55.XXX
                        1. Počítám vždy s dodržením pořadí v jakém jezdci (DR a MV) byli před nehodami .
                        2. Dobře, v Bahrajnu DR u nehody nebyl,tím pádem by ale Max měl bodů víc, počítal jsem ho až jako 6. v cíli za 5. DR.
                        3. Janě že jhe to o strategii, já měnil to pořadí jen vynecháním Maxových přešlapů, nějaké vynechání zásahů shůry či (ne)schopnosti stratégů v tom fakt nejsou.
                        4. VB jsem špatně spočítal, zapomněl jsem přičíst za Baku, to uznávám
                        5. O dalších chybách nemá smysl spekulovat, to bychom mohli rovnou dát body jen za kvalifikaci. Fakt šlo jen o spočítání co RB ztratil těmi nehodami.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Jasný, ono je to všechno co by bylo kdyby....
                          A těžko odhadnout, co všechno by Max změnil, kdyby....
                          Je vidět, že i bez jeho přešlapů by RB na Ferrari neměl. Tak dobře proti Mercedesu si stejně stojí jen díky strategii v Číně. Řekněme si to na rovinu: na vítězství v závodech mají jen v Monaku, Maďarsku a Singapuru. Uvidíme, jestli se jim někde nepodaří překvapit, ale počítám, že budou potřebovat na porážku soupeřů vymyslet něco ála Čína.
                          Jo kdyby měli slušný motor, startovali by pokaždé z lepších pozic a 15-20s za závod by e posunulo jinam. Ale spekulovat, kam by je poslala lepší kvada, to už se spočítat nedá.
                          Ale je super, že sis dal tu práci a zkusil spočítat aspoň ty výpadky. Uznávám, že jsi v tom postupoval férově. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Mít RB motor Mercedes, dominoval by....myslím letos.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    No bylo by zajímavé, nahnat před kvaldou všechny týmy na "stolici" 12 a změřit výkon. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Hmmm a zase zklamání a nesplněné sliby. Tohle je ta převratná nová specifikace? Už chápu, proč slevili na drobné navýšení výkonu. 1% se jinak jak drobné nazvat nedá. Jsem zvědav, jestli je Honda s novou specifikací nedostihne. Jestli ztráceli 15k a mají přidat 27k, pak i s tím Renaulťáckým 1% na tom bude Honda líp.
    Na druhou stranu, nesplněných slibů od Hondy bylo už taky dost.
    Je zajímavé, že Béčko má s Hondou míň technickýh problémů a proti loňsku se zlepšilo i přes pokles výkonu. Pořád víc a víc se zdá Honda jako jasná volba.

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No byl bych opatrný, za prvé nikdo neví, jak to přesně je, s tím výkonem. Nemusi vše říkat do éteru...RB zatím neví ani za co bude penalizován. Renault zvednul výkon od začatku roku relativně zajímavě, když to sečteš. Nejsem si jist, že by vše řvali do éteru, jak co je a není.

      A novej je jen spalovák...

      Jinak Honda aspoň se to piše, do kanady nic nového nepřiveze, Prý nemají spolehlivost....ale jak to bude doopravdy, na to si musíme počkat.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Já ti nevím. Krůček po krůčku? Loni jste tu psali, že má Renault ztrátu 25k. Nedávno Amus napsal, že ztrácí 30k. Nevím, jestli to měření dělali před posledním vylepšením nebo po, ale i tak na trati zlepšení nějak moc vidět není. Uvidíme, co udělá toto v Kanadě, ale odhadovat to půjde stejně blbě, když tam bude mít RB hypersofty, které mu evidentně sedí.
        U Hondy je jedno, jestli to bude už v Kanadě, nebo později. Jde o to, jestli taky zase jen nekecají a jestli opravdu Renault dotáhnou. Pokud jo, RB nebude mít co řešit. Výkon podobný, spolehlivost podobná.... A nebudou muset žebrat o náhradní díly nebo nějakou podporu.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Výkon už tak nerozhoduje, krom kvaldy (tam to bude více) a někde i rovinek, kdy musiš obětovat zatačky, aby jsi jel rozumně rychle na rovince a mohl se bránit, či utočit.

          Motory se stále vylepšují , po kouscích. Kdo by nechtěl aby nastal skok? Každy... Bohužel to ale moc nejde, tluče se to i se spolehlivostí a Renault tak nějak do rizika moc nechce jít, stejně nemá šásko.

          10 koní ze spalováku není zase tak špatné navíšení. Buďme při zemi... jo kdyby vyměnily všechno, tak by asi dali více. Ale imho je to i o penězích....CA říkal, že to budou dělat postupně a za rok stahnou 0,5 vteřiny motorově. No F a M na ně čekat nebudou, tak těžko říci, kolik bude ztráta.

          Myslím, že by měli vyřešit hlavně kvaldu...

          Jo ať RB přejde, myslím že to bude ku prospěchu věci.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama