DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull bude znovu jednat s Hondou už v rámci GP Španělska

Red Bull se dohodl s Hondou na dalším termínu jednání o dodávkách motorů pro rok 2019. Tentokrát se obě strany sejdou ve Španělsku v rámci tamější GP. To jen posiluje spekulace, že Red Bull od Renaultu odejde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull bude znovu jednat s Hondou už v rámci GP Španělska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 123, poslední 04.05.2018 16:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 08:17
Pánové. Již po konci loňské sezóny a i před… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 08:39
Renault sice proklamoval, ale chtěl jen uklidnit… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 15:48
Honda je minimálně 50 ps za Renaultem. PJ Renault… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Platí, proč by neplatilo? Co tím chceš říct? Že RB si syslí komponenty? A ten kouř od motoru je jen doplněk pro zmatení soupěřů?
POkud vím, tak měl v testech Mclaren problémy s chlazením. Psali to sami, tedy pokud to chceš zpochybňovat... Že to vyřešili je pro ně plus, proč to musí někdo komentovat?. 03
A no, dojeli do cíle jako jediní. Nějak jsem si nevšiml, že většina odstoupení byla kvůli poruchám. Ale máš pravdu, kolizi měli jen jednu a opět u ní měli z pr... kliku. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Sám jsi psal že na konci sezony těžil McLaren z nasyslení komponent Hondy pro závěr šampionátu, to už neplatí?! 11
A ne že jim může závidět RedBull, ale všichni, protože McLaren dojel s oběma auty do cíle ve všech letošních závodech jako jediný 03 A jak se tu psalo po testech že za odstupování mohl McLaren, a ejhle, McLaren spolehlivostně najednou nejlepší, k tomu se už ale dotyční najednou nevrací, zvláštní 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak si dosaď obvyklý počet odstoupení z konce loňské sezony na letošní výsledky a dostaneš v podstatě stejný bodový zisk. A máš pravdu. Loni jim to v posledních 4 závodech odešlo jednou, letos zatím vůbec. To jim RB může závodět, ten se stejným motorem tolik štěstí nemá. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pokud Honda m nejslabší motor jen kvůli rovince v Baku, pak druhý nejslabší motor (skoro stejně slabý), měl tovární Mercedes. 12 12 12
Jestli pak tam nehraje roli ten, ten, ten, jak se tomu říká.... Přítlak? Resp, jeho nastavení? Když je Honda tak slabá, jak vysvětlíš Bahrajn??? Tam měli výkon a protože byl motor spolehlivý, tak jej zase stáhli? 12
A s tím oknem jdi do háje. Pokud tým potřebuje o vteřinu lepší šasi, aby měl vůbec při troše štěstí šanci na vítězství, je to prostě šrot.
K Hondě nemusí, ale půjde. Je to lepší volba. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Konkrétně Abiteboul píše, že ví, co Horner myslí a že má Horner pravdu. Tedy pokud i člověk s prvním stupněm základky ví, že 15.5. je poslední termín, tak on tu základku asi nemá, když to nemá za jisté.
Evidentně jsou tam vztahy mezi Renaultem a FIA, které jasný výklad pro malé děti neumožňují. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já s tou spekulací nepřišel, ale vyloučit to nelze. Jen ať RedBull vybírá, po květnu totiž přebere 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Prej nepomohl 18 McLaren je 4 v PK, Alonso 6 v PJ, a jsou jediným týmem kde oba jezdci dojeli všechny závody 03 To je sakra posun.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
Jenže Kanada neříká nic o tom jak to bude příští jaro 18 A hlavně ty věříš na zázraky??? Já jsem čekal, že Renault se vytáhne od začátku roku, když se loni s upgrady nechytala nestíhal a trend si jede pořád stejný. Takže se nedá čekat, že ten upgrade bude nějaký zásadní a pokud přeci jen, tak to bude jejich vývoj vyčerpán i na rok 2019 a další výraznější upgrade tak v roce 2020.
Stačí se podívat na McL a Hondu přes zimu, kam to McL dotáhl. McL si vůbec nepomohl a ještě přišel o peníze a pro příští roky to může být ještě horší. Renault ho k vývoji motoru nenechá čuchnout. Honda plánuje a připravuje i vylepšení na léto, takže po Kanadě se jede dál a hlavní posun se má stejně dít až kolem konce roku. Jaro bude úplně o něčem jiném 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Renault je k dipozici do řádného termínu stanoveného FIA , pak bude mít Honda u FIA přednost, má jen jednoho zákazníka, nebude to o tom že RedBull si ukáže prstem, takhle pravidla nehovoří.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
Na to jaké se v tom motají milóny, tak tahle spekulace je hodně divoká 03
Všichni výrobci motorů potřebují nějaké srovnání co lze s jejich motorem dokázat, potřebují data a RB je dává. Kdyby ta spekulace mělo rozumný základ, tak Renault vůbec nemluví o upgradu a řekne že nic nemá a to tak bohužel není 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Nejlepší bude když v květnu RedBull nestvrdí Renault, a od Kanady bude jasné jakou že to udělali chybu 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
Nemá smysl se dohadovat, jak to je, ví jen oni a oni nám to poví03
To bude pr.el až s velkou pompou představí spolupráci na další 2 roky 12 12 12 A pak si tu můžeme pořád připomínat jak Renault nechtěl do 15.5 a po 15.5 už vůbec ne 18 18 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
Renault sice proklamoval, ale chtěl jen uklidnit RB, aby tolik neprudil. Renault hlavně počítal, že Honda bude stále cca 50 koní za ním a ne na jeho úrovni. V tom se Renault přepočítal a RB má tak skutečně na výběr a Renault opět tahá za kratší provaz při přetahování s RB. Je rozdíl mít prostředky a cpát je do F1. O technologickém zázemí pochybuji, že jsou na tom lépe. Honda a Toyotou jsouJaponská špička. Renault-Nissan má dnes velké prodeje, ale asi tam takové hov-nou nebude.
Renault není v oknu, stačí umět počítat, Renault je v...... To že to RB dohání pomocí šasí je jasná věc několik let. To že TR ztrácí díky šasí, jeho nastavení a Hondě na špičku je jasná věc, jako, že to podobně stejné ztrácí i Renault a McL. Kdybys více sledoval, tak TR ztrácelo už na výjezdu ze zatáčky, protože jim chybí mechnicky grip a to se odrazilo v nízké rychlosti a předjíždění už před DRS

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No naopak, tím že zdůrazňuje ten termín si myje ruce nad tím co bude po tom termínu 03 To že by se Renault rád od RedBullu osvobodil je velice patrné a pochopitelné, ovšem RedBull má výhodu že Renault RedBull odmítnout nemůže, do řádného termínu 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jako že Renault naschvál zatím neukazuje jejich pravý výkon kvůli RedBullu?Je to jen spekulace, ale i to je možný, ale byl by to jen další důkaz toho že Renault RedBullu dodávat motory pro další roky nechce.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
Jenže Renault říká, že "nechce", ale jak je to skutečně ví jen Renault. Když něco nechci, tak o tom termínu pořád nežvaním jako Renault. To neustálé připomíná vypadá spíše opačně, než že "nechce"

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Pánové. Již po konci loňské sezóny a i před začátkem té letošní Renault jasně proklamoval, že již v roce 2019 nehodlá dodávat RB své motory. Tady to není o tom, že si RB může vybírat, on jednoduše musí k Honde. Jinak pokud je mi známo, tak aliance Renault -Nissan má rozhodně více prostředků a troufnu si říct i technologického zázemí než Honda. Renault nepotřebuje žádné výrazné upgrady, protože je již dávno v oknu. Honda je potřebuje, protože jak jsme všichni mohli vidět v Baku, tak Gasly během 5ti kol ztratil cca 6 pozic, pokaždé kvůli slabému motoru na cílové rovince. Honda možná umí podobný výkon jako Renault, ale max 1 závod. 03

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No když řešíte že "Navíc mi přijde krajně nefér to, že Renault chce vědět, zda RBR s nimi setrvá nebo ne do 15.5", tak se to té smlouvy týká. Renault sám řekl že moc dobře ví o čem RedBull mluví když tvrdí že si může vybírat, a přiznal svůj závazek ke sportu, ovšem jasně řekl že ten termín daný pravidly je pro ně deadlinem, pak již k dispozici nebudou. Je to vždy o dohodě, nebo po termínu může nastoupit FIA, a víme že ten s nejmenším počtem zákazníků bude určen co by dodavatel týmu který si motor sám nesehnal. To je přece transparentní ne? Tak proč by Renault mel čekat za ten termín když nechce?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama