DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull bude znovu jednat s Hondou už v rámci GP Španělska

Red Bull se dohodl s Hondou na dalším termínu jednání o dodávkách motorů pro rok 2019. Tentokrát se obě strany sejdou ve Španělsku v rámci tamější GP. To jen posiluje spekulace, že Red Bull od Renaultu odejde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull bude znovu jednat s Hondou už v rámci GP Španělska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 123, poslední 04.05.2018 16:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 08:17
Pánové. Již po konci loňské sezóny a i před… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 08:39
Renault sice proklamoval, ale chtěl jen uklidnit… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 15:48
Honda je minimálně 50 ps za Renaultem. PJ Renault… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
Grahame, máš cos chtěl a kdes požadoval, jak dlouho netuším 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To je tutovka dle IP i dle projevu. Vzhledem k tomu že žádnej BAN nedostal (pokud vím) tak jeho počínání prostě nechápu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
Bahrain Grand Prix: Did Toro Rosso show Honda engine programme is on right track?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
To už jsem ti také dával. V dalším příspěvku bude nadpis. Pokud tam nic nebude, tak to bohužel nebudu stále zkoušet 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Elseňor je Roco.

Kdo se mnou souhlasí dejte plus a kdo ne dejte mínus. 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Napiš kde a nadpis článku, najdu si to. 13 Věřím že nezklameš. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ohledně výkonu nevím....ono v race módu jim zas tak moc nechybí. IMHO kvalda mód je problém. A jestli je Honda bliž, než R ztrácí, nemůžeš vědět.

To si nemyslím, naopak u TR je vidět, jaké časy jezdily s Renaultem a jaké teď s Hondou. Pak tam jsou časy u týmů, které nic nezměnily. Myslím motorově, jezdecky. Jsou měkčí pneumatiky. Prostě něco to řekne. Zda je to pak v monopostu, či v motoru je otázka.To je jasný.

Jinak Mercedes šel s výkonem dolů, díky olejům....takže nějaké přibližení tam určitě je.

Jsem zvědav na posun Mclarenu ve výkonosti po Barceloně.No hned to asi nebude....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ještě kluci k Hondě, četl jsem že hodně velký problém byly i ty vybrace. To jest nebylo možné dostatečně nechat roztočit MGU, protože pak to kolabovalo. Díky vybracím...tak to měli omezené. Pak logicky problém s (dodatečným) výkonem
Pak taky Honda si to nevyraběla sama, bylo to spojené se spalovákem, takže to ničilo i spalovák. Pak to začala Honda vyrabět sama, moc to nepomohlo, tak až když to odělily, je to asi v cajku. Už jen to je zlepšilo, co jsem četl, nic moc navíc oproti loňsku zatím není. Spíše laděj spolehlivost a zkoušej co motor vydrží. Testují. Mají i hodně velké chlazení,(začátek sezony) prý schvalně, jdou krok po kroku.

Pak k Renaultu, jsou lidé co tvrdí, že Renault nic převratného nechystá a jen si dělá PRKo. Tvrdí se, že chtějí ulovit kvůli penězům za motory RB a nechtějí aby šel k Hondě, ač tvrdí opak. Jde prý o peníze. Může to tak být, ale nemusí.Kus logiky to má....pokud jede o peníze a výkon se nezvedne. Nechat si ale pak zase od Rb nadávat.....to mě nesedí.

Může to být ale i tak, že výkon půjde "značně" nahoru a oni se chtějí RB zbavit jako velkého konkurenta. Už na tom dva roky dělají a nechce se mě věřit, že by nic neměli, tedy nula. Tomu osobně nevěřím.
Mohou se chtít RB zbavit a motor moc neposunou. Uvidíme jak to dopadne.

Už teď prý Renault začal makat na monopostu pro rok 2019. Imho cílej na rok 2020.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
Elseňore, všiml sis že se tu netrpí odkazy? Už několikrát jsem ti je tu dával, ale pokaždé jsou smazané. Je to web F1news a ne web na odkazy.
O výkonu Hondy jako o výkonu Renaultu se píše někde. Už na začátku sezony se vědělo s čím kdo přichází a ten rozdíl potvrdili i jiní později 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Co sem pleteš STR?! O těch se snad vůbec nebavíme ne? 18 A McLaren za poslední 4 závody (vlastně 5) minulé sezony posbíral 7 bodů a k tomu posloužilo několik nastrádaných komponent Hondy. Týmy Mer, Fer, RB, FI, Williams a Renault jich nastrádali mnohem více, čili až na 7 místě, nelži nám tady tak moc 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.26.XXX
Na konci loňské sezóny byli podobně pohodlně v top5 i s Hondou. STR byly rádi když vůbec dojeli a když tak byli šťastní za předposlední flek. Tak to prostě je.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.26.XXX
Porovnávat to se začátkem loňské sezóny je ještě větší blbost. Jako u těch tabulek. Rozdíly v šasi i motorech byly ještě větší a navíc i jiní piloti. Tedy srovnávám to nejvíc srovnatelné. U obou je drobné zlepšení, ale nic zásadního. Rozdíl
mezi nimi zůstal stejný. Uznávám, že Hondě může chybět ještě nějaký koník, ale už mají k Renaultu rozhodně blíž, než Renault k ostatním.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jenže to porovnat relevantně nejde. Honda se zlepšila, někteří se taky zlepšily, šasko Mclarenu není tak dobré....může být i horší než loni na konci. Tohle se fakt blbě porovnavá, tam dvojčlenka nejde ....

TR ale oproti loňsku v časech zlepšení nic moc. Tak to je.... tam nějak tak motor porovnat lze.Ač přesný není nic...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tak ty jsi se připletl do rozhovoru a snažíš se z toho udělat asi něco jiného, jak je ti zvykem 03 Je to o celém balíku, a pokud se nepletu tak jediné co se změnilo na tom balíku je motor Renault místo Hondy a zatím ne moc dobře uzpůsobené šasi 03 Přesto pohodlně v TOP 5, tak to prostě Majku je 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.79.XXX
Takže každý mluvíme o něčem jiném. Já o výkonnosti vozu, ty pilota. A jo, uznávám. Alonso předjel i jedoucí soupeře. Není jediný. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.79.XXX
Kdybys Grahame četl pořádně, mohl by Sid celou tu slohovku ušetřit. Porovnej si výsledky z KONCE sezóny s tím, co předvádějí teď a pak to zkus znovu. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Elseňore, pišeš vždy světová media že píší o výkonu Hondy, 100 x jsem po tobě chtěl odkaz a nebo napsat kde to je a nikdy jsi nic nedodal. U tebe klasika. 11

O výkonu Hondy nikdo nic nepiše, protože to nikdo neví.....ví to RB, přesto chce počkat do léta, proč pak asi? 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Myslím že to zde někteří nepochopí. 11 Jasně kdyby Renault chtěl, tak to jde prodloužit....o tom není sporu.

Napište mi ale, proč by to měl dělat, či s tím souhlasit ????? RB je konkurent....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Majku nelži tady, Mclaren rozhodně stejně nejezdí. Motor Hondy vloni jednoznačně ztrácel, to vyšlo knižně i Honda to říkala, tak to nerozporuj, je to hloupé, obzvlášť když to myslíš vážně. Byli tady tabulky a nejen zde o kolik se kdo zlepšil oproti minulému roku na tratích co se jelo a TR je na tom vždycky nejhuře,(pravda Honda na tom byla tehdá hodně špatně) ale to umyslně zamlčuješ. TR se prostě zhoršil, respektive nezlepšil.
Všichni tady dávate do souvislostí věci, které nejdou jednoduše změřit. Jsou jiné pneumatiky, Honda už taky motor posunula, vůbec nechápu to kopaní.... 15 Srandu a rejpaní beru, ale tohle je mimo mísu....
Dále co to jako je, porovnávat kvality Alonsa s lepšimy monoposty? To už je uplně mimo mísu. Jasně že jsou někteří tebou jmenovaní rychlejší, díky motoru, monopostu. O tom není přeci spor. On jako může za to že někdo vypadne, někdo něco zkazí....? V F1 stále platí, že důležité je dojet a dle toho máš body. On to splňuje. Tečka...to že někdo je rychlejší a nemá vysledky, na tom nic nemění.

Nevím kolik ztrací Honda, ale pořad na Renault ztrácí. Kolik nevím....ale všude se to piše. Až srovnají výkon, určitě se to dozvíme.Zatím zcela jistě ztrácejí... a tipnu si že to bude oscilovat mezi 15-30 koněmi. T.j 0,3 a 0,6 vteřiny na kolo dle trati.

!!!!!!!!Kdyby měli srovnáno,(H vs R) RB by si nechtěl(nemusel) vybírat a zrovna by přešel. Neměl by totiž co ztratit. Viditelně to tak není..... 13 !!!!!!

Adi ty to taky nepřeháněj. Renault lepší je, ale Honda to taky zlepšila, ač stále ztrácí.

Jinak ještě k Renaultu, osobně si myslím a tvrdil to i RB, že oni do motoru neinevstovali "umyslně" více peněz "najednou" ale že snaží vše dělat postupně, což je v F1 problém. Ale protože budovaly tým, na titul cílej až později, nechtěli do toho více vrazit a samozřejmě jim ani nefungovalo vše jak by si přáli. Rozhodli se jít postupnpou cestou, protože i kdyby zainvestovali mazec do motoru, šasko neměli připravené. A i ta motorárna byla lehce poddimenzovaná, všude se to psalo.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Teď jsem četl že Abiteboul vzkázal že "termín se musí dodržet a RedBull se s tím musí vyrovnat". Jde prý o jinou situaci než s McLarenem protože tam díly byly objednané pro STR, takže se pro ně víceméně nic neměnilo, tady pro ně jednoduše nastává čas určit s kolika partnery budou pracovat. To bylo dohodnuto s FIA a tento termín byl zanesen do sportovních pravidel právě proto. Dodal že je pro ně velice důležitá práce s McLarenem a mít ho (co by odběratele) je pro ně velice důležité a .......... bla bla, a pak se vrací k tomu proč to s RedBullem nefunguje, což už vlastně všichni víme, a pro RedBull to nebylo pochopitelně dost.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama