DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull bude znovu jednat s Hondou už v rámci GP Španělska

Red Bull se dohodl s Hondou na dalším termínu jednání o dodávkách motorů pro rok 2019. Tentokrát se obě strany sejdou ve Španělsku v rámci tamější GP. To jen posiluje spekulace, že Red Bull od Renaultu odejde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull bude znovu jednat s Hondou už v rámci GP Španělska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 123, poslední 04.05.2018 16:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 08:17
Pánové. Již po konci loňské sezóny a i před… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 08:39
Renault sice proklamoval, ale chtěl jen uklidnit… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 15:48
Honda je minimálně 50 ps za Renaultem. PJ Renault… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Adi

Adi

81.19.11.XXX
Renault má HCCI od roku 2016 ty Einsteine 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Tak to rozhodně nemají. Je to přesně opačně, Renault na F a M ztrácí jen drobek, H tam ještě není. Ale souhlasím, že je H od roku 2015 nejblíže Renaultu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
El Senore, ty seš chlape úplně mimo realitu. Bohužel, nedá se s tebou diskutovat, ty bys měl Renault za losery i kdyby dominovali jako Mercedes v r. 2014... no nic, hezký den.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Renault teď v Barceloně přihodí něco malinko kvůli lepšímu palivu (výkonnější mapu motoru). McLaren jelikož má stejné palivo by z toho měl také těžit. RedBull má svého jiného dodavatele paliva tak toho se to netýká, ten očekává lepší palivo od Monaka.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
Nedělám z renaultu partu Garážníků. Ale beru v potaz různé info. Alonso říká, že Renault má zkušenosti, ale nemá takové technické zázemí jako Honda. Renault po dvou letech vývoje nepřišel s ničím co by ukazovala na dorovnání špičky. Renault používá MGU-K z roku 2016, protože to letošní a loňské se stále nedaří z hlediska spolehlivosti rozchodit. Naproti tomu Honda se rozjíždí a přes zimu udělal jak se zdá větší pokrok a v létě čeká ještě zásadnější posun. Proto to vychází, že Honda přeskočí Renault.
Ale nikdo netvrdí, že je to jistota. Klidně to může být jinak, neznáme všechny informace co se kde připravuje, ale někteří lidé z okruhu F1 jsou skeptičtí v případě novinek a upgradu od Renaultu.
Pokud Renault překvapí OK, proč by nemohl, ale pochybuji, že může útočit na špičku, tedy mimo RB a s jeho špičkovým šasím.
Chce to nějaké lepší závody, kdy bude už slušná teplota, týmy nebudou mít problémy s pneu a nastavením a ukáže se jak to komu jede bez toho, aby závod ovlivnil Safety car 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To postrádá, když se oháníš koncem sezony a pak když ti to omlátím o hlavu tak už zase jen meleš o smůle a štěstí 11 Za 4 poslední závody s Hondou 7 bodů a za první 4 s Renaultem 36 11 Porovnávám jen to co jsi předhodil, když na to potom opět musíš plácat o smůle tak opravdu nevím k čemu jsi to vytahoval 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.31.XXX
Neusvědčil jsi mne ze lži ani v jednom případě. Takže plácáš sám. Výsledkyz minulé sezóny při zohlednění odstoupení svědčí o minimalnim pokroku. Nechceš to vidět? Chápu, bez těch odstoupení to vypadá na zlepšení výrazné a Alonsovyvýkony vypadají pak mnohemlíp. Tak si to takto zjednodušené užívej. Přeji ti turadost . Tímto končím, tradičně to postrádásmysl. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Nevím, uvidíme.... jak to bude. U Hondy jseš optimistickej a z renaultu děláš partu garažníků....tak to nebude.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
Dost se mluví o motorech a že by se mělo brát v úvahu co potřebujou firmy a Ferrari. Jsem zvědav jak to nakonec dopadne MGU-H 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
Grahame hořela někdy Honda? Honda měla problém s MGU-H. Honda mluvila o tom, že výkon je ve spalovacím procesu a připravují zásadnější novinky na letošek, takže uvidíme. Spalovací proces je to nejtěžší, kór když si momo F1. Renault nebyl a je stále pozadu, proto mu nevěřím, že připraví přepracovaný spalovací proces s HCCI dříve než Honda, která na tom teď dost dělá.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
Jinak to bylo i v jiném článku, ale nebudu to tu šířit a dráždit.
Toto jsem ti dával už dávno, nechci sem dávat info a nikdy jsem nedával, které se nejevilo realisticky.
Řeknu to asi takto, když Renault přišel v únoru s výkonem přes 950 koní, z Hondy lezlo info že mají něco okolo 935-940. Takže já se držím toho, že to dokonce někdo po několika měsících potvrdil a to hodně přesně.
Co za tím přechodem RB je skutečně nikdo neví, proto stále říkám, že to může být bůhví jak. Dle mého ani nepůjde o skutečný výkon motoru, pokud by Honda předstihla Renault, ale něco více. Pokud bude Honda o 10 koní před Renaultem tak si přechodem nejsem jist. Spíše to vidím na cenu za motory, za nějaké sponzorství, spolehlivost, spolupráce s továrnou jako tovární tým, spolupráce po roce 2021 atd. Je tu spousta zajímavých věcí

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
Grahame, zkusím tě trochu doplnit a upřesnit 03
Vibrace, mohly být i díky zástavbě, čím to přesně bylo asi těžko zjistíme.
MGU-H snad nakupovala a jetě snad nakupuje od McL, nějaké jeho divize. McL není jen závodní tým. Plán na vlastní je až tento rok, někdy v dalších upgradech.
Společné bylo mazání MGU-H a spalováku a ohledně zástavby netuším, jestli to šlo lehce rozhodit pro výměnu, ale asi ne, protože se měnilo MGU-H i se spalovákem.
Loňské problémy byly na konci sezony spojen y stím že MGU-H bylo náchylné na otřesy a na ložiska lezl olej. Proto se vše oddělilo a na motoru uvidíš z čela jinou olejovou vanu. V Prvním závodě ještě trochu náznak problémů s nárazem motoru na obrubník a odchodem MGU-H, ale po vylepšení vše OK.
Oproti loňsku je ten motor jiný, protože McL nedostal vůbec po oznámení rozchodu připravené upgrady. Motor je celý jiný, jiný vnitřky prostě komplet, je o chlup větší a o chlup těžší. Takže to vše přineslo hodně výkonu navíc, ikdyž to někdo nechce slyšet a vidět. Spolehlivost měli v pohodě, ale problém byl MGU-H, který je letos už také dost předělaný a spolehlivý, byl i v testech. To větší chlazení udělalo TR, protože šli na jistotu, ale asi to nebyl požadavek Hondy. Mluvilo se o tom, že teď to bude jistota a ve Španělsku má přijít upgrade.
K Renaultu se nemá cenu vyjadřovat. Přes zimu pokrok ve spolehlivosti, protože na motoru dělali dva roky. Navýšení výkonu žádné, resp. to co za ty dva roky ohledně výkonu připravily se bude najíždět až po postupném odzkušování. Ptám se co dělali na dynu, když tvrdili, že motory už na podzim testovali? Ukazuje to na to, že jejích tech. zázemí nestojí za moc. Renault našel cca 40-50 koní, když tvrdí že mají přes 950 koní. Výkon dnes dělá spalovací proces a Renault je za Mercedesem a Ferrari, jako jediný z nich nemá HCCI. Renault začal mluvit o požadavku zmrazení stávajících motorů, že je to škoda peněz, když se za dva roky budou dělat jiné jednotky. Proč by to dělal, kdyby ty prachy měl? Do vývoje prostě nedává co ostatní a zázemí nemá zrovna na špici, proto bídné výsledky oproti Mercedesu a Ferrari.
Neříkám, že se nechce Renault RB zbavit, ale může to tak být, ale nemusí. Z AMuS minulý měsíc šla informace, že tovární Renault je zklamán ztrátou na RB a dotažení špičku nebude asi jen tak jak si linkovali, že TOP3 do toho hodně sype. Takže zbavit se RB znamená na další dva roky být bez podií. Autor psal, že to ani McL nebude mít tak jednoduché jak si myslíme a klidně to nemusí vyjít do roku 2020 u obou týmů.
To že už dělaj na monopostu na rok 2019 je asi pravda, protože jsem něco podobného četl už od Tosta z TR. Říká, že jim to umožňují peníze navíc, které dostávají od Hondy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jasný, ale to je jedno, chová se slušně, tak ať piše pod čím chce, když ho to asi uspokojuje. Jsou tací lidé....já mu to dopřeji. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak jasně, motor už vyloženě špatnej není.....bylo na čase.Bohužel to nešlo díky těm 3 letům odhadnout....že bych si byl ale jist, že to posunou bez rizika hoření, to si jist nejsem. Ale je pravda, že tam měli chyby a ty už viditelně vyladily. Jsem zvědav jak to bude makat až ten motor vyšponují. Ono to asi fakt nebude jednoduché....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ok díky... dobrej článek. Otázkou je, na kolik je vše reálné, pravdivé a nevytržené z kontextu. 12 koní není potřeba řešit.

Jenže, tomu neodpovídá více věcí.....a proto si nejsem jist, že tomu mohu věřit.
Pokud by to tak bylo, tak RB může přejít a nemusí se hádat s Renaultem. Pravda čekají na spolehlivost, ale i tak....no počkáme a uvidí se.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Bavíme se o celém balíku, ne o tvých spekulací a pohádkách, jen to nechceš akceptovat 03 Prostě všichni z konce minulé sezony měli štěstí na odpadnutí až na McLaren, a letos maj smůlu všichni až na McLaren a nic jiného v tom není 11 I konec sezony o který se opíráš je jednoznačně proti tobě, jsi usvědčen ze lži, ale přesto stále tady plácáš. Plácej Majku, plácej 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.9.XXX
No přesně nevíme nic. Třeba je Honda lepší. Ale to už si dělám srandu. Vzhledem k nevyrovnanosti tipuju problém s gumama. V Bahrajnu předvedli, že výkon tam nějaký je. Že to nedokáží zopakovat není určitě tím, že výkon motoru se nějak ztratil. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.9.XXX
Kdyby mu odpadlo tenkrát 7 soupeřů, taky by neměl 7 bodů. Takže je to pořád o tom, o čem se bavíme. O výkonnosti vozu, nebo odstoupeních konkurence? Pokud jde o spolehlivost... Vyměněnou součástku pořád nemám za porouchanou, dokud nezpůsobí problém. Já třeba měnil gumy, aniž by byly vadné. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Marchionne prekvapil: Je povzbudený zmenou prístupu Liberty Media

Marchionne celkovo uznal, že "máme dobrý základ, vďaka ktorému vieme rozbehnúť zmysluplné rozhovory.

Kluci novej šampionát nebude. 11

Některým z toho trefí, jak byli mimo mísu..... raději nebudu jmenovat, až osobně, z klavesnice do klavesnice. 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama