DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull bude znovu jednat s Hondou už v rámci GP Španělska

Red Bull se dohodl s Hondou na dalším termínu jednání o dodávkách motorů pro rok 2019. Tentokrát se obě strany sejdou ve Španělsku v rámci tamější GP. To jen posiluje spekulace, že Red Bull od Renaultu odejde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull bude znovu jednat s Hondou už v rámci GP Španělska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 123, poslední 04.05.2018 16:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 08:17
Pánové. Již po konci loňské sezóny a i před… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 08:39
Renault sice proklamoval, ale chtěl jen uklidnit… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 15:48
Honda je minimálně 50 ps za Renaultem. PJ Renault… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
A také by to chtělo se trochu probrat a porovnávat piloty, kteří jsou porovnatelní, tzn. brát ohled na nováčky vs extra zkušený a schopný jako třeba Alonso.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
Adi, zapomněl jsi ještě říci, že je Honda strašně nespolehlivá oproti Renaultu a pak by bylo jasné, že jsi zamrzl někde v roce 2017 11
Tvůj příspěvek již shrnul Mike a je vidět, že tam nemáš snad ani trošek pravdy, realistického odhadu.
Co bylo loni nikoho nezajímá, tam zamrzl Renault a pro letošek nepřišel s výkonem navíc oproti ostatním, kteří od prvního závodu navýšili výkon minimálně pro kvaldu.
Nevím jak dobře si vzpomínáš, ale v minulém závodě měl po 40 kolech tovární tým ztrátu 45s. Standardně dostával tedy přes 1s na kolo.
O TOP speedu nás krmil roky minulé akorát McL. Letos jsou většinou stáje s motorem Renault na dně tabulky rychlostí. Všem je ale jasné, tedy mimo McL, že rychlosti jsou dány přítlakem. To že jsou v závodě ovlivněny DRS je třeba zohlednit, ale někdo to holt nechce vidět. Letos byly snad všechny závody ovlivněny sefety carem, takže tvrdit jak na tom kdo je nesmysl. Jedině v Baku se jelo snad celý závod v pohodě bez SC a tam TR bylo naprosto v pohodě a McL s Renaultem dostali od TR desítky sekund na konci závodu. Letos je začátek sezóny o pneumatikách, někdy se daří někdy ne a to každé stáji, v Baku to TR prostě sedlo. Hamilton už korigoval svůj názor na auto Ferrari, už si nemyslí, že jsou rychlejší, ale prostě umí lépe pracovat s pneu. Podobně to bude i s RB a Mercedesem. Až Mercedes odladí pneu, tak se RB s Renaultem nechytá.
McL si polepšil díky tomu, že byla Honda na začátku loňska mimo, úplně nový motor a problémy se spolehlivostí. Letos je situace úplně jiná. A stačí číst různá světová media a najdeš jak je chválen pokrok Hondy jak z pohledu spolehlivosti tak z pohledu výkonu. RB si po přechodu na Hondu v pohodě vytře s McL a Renaultem víš co? Honda by již dnes nabídla RB výhodu menší velikosti a hmotnosti a již dnes by prvaděpodobně díky lepšímmožnostem aera umožnila RB její ztrátu 10-15 koní pokrýt a RB by byl nakonec tam kde je. Takže o nějakém propadu do středu pole mezi Renaulty a ztráte 1-2s na kolo na špičku si můžeš nechat jen zdát.
Ta sranda na konci jak Renault dostál své pověsti je skvělá. Renaultu letos na začátku zase Mercedes a Ferrari odskočil a ty to chválíš. Renault bude opět nejlepší motor v poli? Jednou představili foukané difuzor a ty je bereš jako TOP motorare, přitom to s výkonem motoru nemá nic společné a jedná se ve výsledku pouze o aerodynamickou výhodu. RB přešel na Renault jen kvůli chlazení, tzn, že s výkonem na tom byl bídně, ale RB dokázal dohnat nižší výkon svým šasím. Dá se řící, že RB vždy dotahoval horší výkon Renaultu a jinak tomu asi nebude u Renaultu ani příští roky. Merecdes a Ferrari již dlouho používají HCCI spalování a Renault bohužel, je prostě neustále krok za špičkou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No když Alonso chybu neudělá a Hulk ano tak to má následky, a patří to do celkového balíku jak jsem psal. Když Alonso dokáže v závodě předjet Magnussena, tak dokázali být prostě lepší, a opět, za jezdecké chyby a chyby ve vlastních řadách si můžou sami, patří to k tomu. Nevím proč máš potřebu psát o tom že někdo dělá z Alonsa nejlepšího jen proto že vypadne vždy půlka pole, to je hovadina co si tu cucáš z prstu, ovšem že um Alonsa také může za to že McLaren je teď na 4 místě v PK, to je prostě fakt a když to neumíš uznat tak je to tvůj problém 03 McLaren jezdí spolehlivě, jezdci nedělají chyby a to je prostě jejich plus, navíc jsem přesvědčen že ignoruješ sílu McLarenu v závodním režimu, která je u Alonsa dle mě na podobné úrovni jako Hulka na Renaultu, ne-li lepší, takže bojovat se dá, jen je potřeba prodírat se polem kvůli slabé kvalifikační rychlosti. Tyhle první 4 závody zvládli, jistě měli i nějaké štěstí, ale nebyli sami, jenom jejich výkony zbagatelizovat vypadnutím půlky pole je o tvé žluči, oni na tom kde sou museli něco předvést, a minimnálně uznat spolehlivost, výkon v závodním režimu a výkon Alonsa je na místě.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Situs:Sorry, ale to už nešlo ani přečíst.
Před Renaultem sice 1b jsou, ale Alonso byl v každém závodě za Hulkem. V Austrálii se před něj dostal díky VSC, v neděli díky Hulkově chybě.
Pokud jde o Haas, kromě Číny byl výdy Haas před Mclarenem, tedy mít Haas za lepší, mi nepřijde zas tak stupidní. Že má Mclaren opět víc bodů je zásluha především mechaniků Haasu a také chybám jejich jezdců. Pokud toto bereš jako slabší výkonnost vozu, pak ok. Každý to vnímáme jinak.
Nic z toho není Alonsova zásluha. Možná jezdí slušně. Ale dělat něj nejlepšího jen proto, že před ním vypadne vždy "půlka pole", jeho kvalitám příliš nesluší. 03

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nahoře

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Sorry, ale já nic v maximálkách neměřím. Napsal jsem doslova, že je to o nastavení přítlaku a sám jsi došel k tomu samému. Stejně, jako obětoval maximálku Mercedes, udělal to i STR. Možná ještě má Honda nějaký koník deficit, ale Adimu se tam vloudila asi nula navíc. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
50-70ps??? 12 12 12 12 12 12 12 12
Jo a proto jezdí STR líp jak na konci loňské sezony a Mclaren pořád stejně. Jooooo, odborník těch 50k pozná. 11 11 11 11
To okno pořád platí, pouze když má RB o třídu lepší šasi. Jediný problém, proč nejedou na titul, je v tom "dvoutaktu" vzadu. 12 12 12
A ty jsi viděl, že si tovární Renault mazal v Baku RB? Myslíš v té chyvíli, kdy měl o třídu měkčí gumy a evidentní nastavení na nízký přítlak? Stačilo se mrknout, jak se to hned obrátilo v první zatáčce. Podívej se, kolik ztrácely Renaulty hned potom, co se RB dostal před ně a hned tu 1s na kolo uvidíš. nebo ty, ne, pro tebe je na tom Renault výkonově stejně, jen dostává stabilně záhadně 1s na kolo. Ale ignorovat tak zjevný fakt, může jen odborník, dávající rovnítko mezi Top Speed a výkonem motoru. 11
Nauč se tu dvojčlenku, pak ti to dojde. Nebudeš tak překvapenej z toho, že STR i Mclaren jsou na tom stejně, jako loni na konci. 12

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Díky, že máš vždy takovou starost o můj psychický stav. Je to od tebe velmi laskavé. 03
Asi tě zklamu, ale osobně nijak nefandím ani Gaslymu, ani Hartleymu a ani to není můj nejoblíbenější tým. Ani nejsem na prášky z toho, když se někdo tady trefuje do mého opravdu oblíbeného jezdce, či týmu. Každý to nežere tak jako ty. 13
Ale jo, skvěle se bavím tím, jak STR s tím "naprosto nekonkurenceschopným" motorem zajelo závod, jaký se jim s Renaultem nepovedl za celou dobu turboéry. A dost se bavím tím, jak jste v extázi ze stejně haluzáckých bodů Mclarenu, který při očekáváných vítězstvích a dotažení špice, zatím kopíruje výsledky konce loňské sezony s Hondou. To mi přijde mnohem smutnější. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jinak Majku já netvrdím že Honda je teĎ na tom nějak špatně. Určitě už ne, ale pořad je poslední to je celé.
Vůbec nic nezavrhuji.... jen vysvětluji souvislosti.Občas vidíš v mém přizpěvku, co tam fakt není.....

I sám Mercedes tvrdí že gumy mu nefungují..... to je celé. Vy všechno měříte v maximálkách a to je o ničem....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak neví se co je přičinou. Může to být šasko....Honda se určitě k Renaultu hodně přiblížila. Jak moc ale nevime...ale daleko v té době v Bahrajnu nebyli.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No vidíš, že nevíš. 12 Když nemáš mechanický grip tak co uděláš, jedeš na větší přítlak. Ono jde vždycky a čas na kolo a ne o maximální rychlost na 20 % trati.....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Jak dlouho ještě budeš z toho haluzovýho výkonu TR v Bahrainu žít? 3 ze 4 závodů je to v podání TR tragédie, kdy bojují s Williamsem o nejhorší tým v poli, ale Mike bude s láskou vzpomínat na Bahrain léta páně 2018. Smutné...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Kdyby nebyli piloti RB idioti, kteří se obírají o dost velké množství bodů, tak by RB rozhodně byl v boji o titul v PK. Za to jejich PJ opravdu nemůže 03 Já si taky myslím, že Honda je do budoucna pro RB lepší volba, protože až Renault pojede špičku, nastaví si s RB stejné podmínky, jako má nyní Ferrari s Haasem, či Mercedes s FI. Tovární podpora byť slabšího motoru je stále tovární podpora. Třeba spolu něco v budoucnu dokáží, ale nemyslím si, že to bude do roku 2021.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Janě jurge, chybějící koníci a výdrž ... povíme si na konci sezóny ;)

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Honda je minimálně 50 ps za Renaultem. PJ Renault je v oknu pro vítězství v GP od začátku roku 2017, tzn cca 25 závodů. Že loni RB zkonil šasi není vina Renaultu. Jestli si tady někdo myslí, že RB má o sekundu lepší šasi než Ferrari a Mercedes, tak se již do čista zbláznil. To by totiž velmi nahrávalo totální dominanci RB, což se samozřejmě neděje, takže klid hoši. Naopak, jestli si dobře vzpomínám, tak si tovární tým vposledním závodě namazal RB na chleba při kvikotu jejich pilotů. Takže se ptám, KDE byly ty 2s rozdílu mezi šasi RB a Renault? Čím víc člověk čte dvojčlenky a zaručené analýzy pánů Jungberg, Mike a Roco (El senor), tím více se musí smát. Jednou je TOP speed nejlepší ukazatel, jindy je úplně k ničemu, Honda má tak o 50 - 70 koní, naopak, Renault už je podle těchot expertů na odpis :D Oka, jen se bavte dál, ti ostatní dobře vidí, co se děje na dráze, jak si polepšil Mclaren, jak se zvedá Renault, jak na čistě motorové trati nemá Renault problém, jak tam najednou Gasly dostává na zadek atd atd atd. Někdo má pseudo argumenty a žije v chiméře, někdo vidí realitu. Budu velmi rád, když RB skončí u Hondy, pak se klidně vsadímn, že ho Renault i Mclaren příští rok v PK porazí. Závěrem - RB, Ferrari a Mercedes mají velmi srovnatelná šasi a jak jsem již proklamoval před sezónou, celkový balík (PJ + saši + jezdec) mají TOP 3 stáje nejvyrovnanější od hybrid éry a je to super podívaná, takže děkuji Renaultu, že konečně dostál své pověsti a již velmi brzy opět bude nejlepší motor v poli :)

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No Alonso je součást balíku, těžko jedno od druhého separovat, navíc McLaren má opravdu kvalifikační rychlost hodně jinou od závodní. Renault je o bodík za nima, a vzhledem k tomu že Hulk v posledním závodě fatálně chyboval tak se to dá přičíst na jeho vrub, protože Alonso nechyboval. No a že HAAS je jasně lepší, když Alonso si Magnussena dal na trati, tak to tvrdit si frajer. Ale klidně si myslí že je to jen díky Alonsovi, a nebo jen díky té klice 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Sám jsi mi to podsunul. Jsou sice 4-tí, ale je jasné, že výkonnostně jsou Renault i Haas před nimi. Možná se přidá i FI. A o tom se bavím. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Nepodsouvej mi co si myslím, to bys tu měl pak jen monolog a k tomu mě nepotřebuješ 03 Realita je taková že McLaren opravdu po 4 závodě stále úspěšně bojuje na 4 místě v PK s Renaultem, no a pak tam maj celkem pohodlný náskok, a to se prostě počítá. To že se ti to z nějakého důvodu nelíbí na tom nic nezmění.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jasně, když myslíš, že body momentálně odpovídají výkonnosti týmů.... Uvidíme, jak si to Mclaren udrží. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No naopak Miku, na bodech to vidět je 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama