DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull bude znovu jednat s Hondou už v rámci GP Španělska
Red Bull se dohodl s Hondou na dalším termínu jednání o dodávkách motorů pro rok 2019. Tentokrát se obě strany sejdou ve Španělsku v rámci tamější GP. To jen posiluje spekulace, že Red Bull od Renaultu odejde.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull bude znovu jednat s Hondou už v rámci GP Španělska
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002995
(Hlasovali 3 lidé)
03.05.2018 08:39
Renault sice proklamoval, ale chtěl jen uklidnit… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
GRAHAM
12:12 03.05.2018 77.236.218.XXXMajku napovím ti....u Mercedesu to jsou pneumatiky. Všeobecně řečeno mechanický grip.
Jinak i loni měl dost často Mercedes maximálku jak Mclaren s Hondou.
V Bahrajnu jim to z nějakého důvodu sedlo značně více než ostatním. To nerozporuji. Motor fungoval, to nikdo nerozporuje, stejně je ale prozatím nejslabší.jak to bude dál se uvidí. Od Renaultu nebudou daleko...
-
Mike17
13:21 03.05.2018 185.149.130.XXXDíky za nápovědu. Že mechanický grip ovlivňuje maximální rychlosti na rovinkách, jsem dosud nevěděl. Doteď jsem si myslel, že souvisí hlavně s rychlostí v zatáčkách.
Jo, loni to měli podobné. Taky špatný grip s úplně jinými gumami?
Jestli má STR výrazně horší motor, pak mají na B tým netovárního týmu dost geniální šasi? Nebo dát v Bahrajnu továrnímu Renaultu 37s a Mclarenu ještě víc, je na takové amatéry slušná práce. Nebo že by byli skvělí piloti? A nemohli by mít taky problémy s gumami, jako Mercedes? Podobné výkyvy, podobné problémy. Ale to by pak neznamenalo, že mají slušný motor, tedy se to musí zavrhnout, aby z toho Mclaren s Renualtem nevyšel špatně.-
uzivatel002995
13:50 03.05.2018 89.111.77.XXXTR má obecně problém s pneu a jedině Bahrajn byl docela slušný z pohledu nastavení auta, jinak v každé ceně mají problémy s nastavením. Vypadá to, že jim nedělají dobře závody s nízkými teplotami a nedaří se jim dobře zahřívat pneu. Počkejme na upgrade a uvidíme co se stane. Měli problém s mech.gripem, protože Gasly si stěžoval, že ho začínají předjíždět už před DRS. -
-
Mike17
18:39 03.05.2018 185.149.130.XXXDíky, že máš vždy takovou starost o můj psychický stav. Je to od tebe velmi laskavé.
Asi tě zklamu, ale osobně nijak nefandím ani Gaslymu, ani Hartleymu a ani to není můj nejoblíbenější tým. Ani nejsem na prášky z toho, když se někdo tady trefuje do mého opravdu oblíbeného jezdce, či týmu. Každý to nežere tak jako ty.
Ale jo, skvěle se bavím tím, jak STR s tím "naprosto nekonkurenceschopným" motorem zajelo závod, jaký se jim s Renaultem nepovedl za celou dobu turboéry. A dost se bavím tím, jak jste v extázi ze stejně haluzáckých bodů Mclarenu, který při očekáváných vítězstvích a dotažení špice, zatím kopíruje výsledky konce loňské sezony s Hondou. To mi přijde mnohem smutnější.
-
GRAHAM
17:57 03.05.2018 77.236.218.XXXJinak Majku já netvrdím že Honda je teĎ na tom nějak špatně. Určitě už ne, ale pořad je poslední to je celé.
Vůbec nic nezavrhuji.... jen vysvětluji souvislosti.Občas vidíš v mém přizpěvku, co tam fakt není.....
I sám Mercedes tvrdí že gumy mu nefungují..... to je celé. Vy všechno měříte v maximálkách a to je o ničem....-
Mike17
18:51 03.05.2018 185.149.130.XXXSorry, ale já nic v maximálkách neměřím. Napsal jsem doslova, že je to o nastavení přítlaku a sám jsi došel k tomu samému. Stejně, jako obětoval maximálku Mercedes, udělal to i STR. Možná ještě má Honda nějaký koník deficit, ale Adimu se tam vloudila asi nula navíc.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel003302
07:17 03.05.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
uzivatel002995
07:24 03.05.2018 89.111.77.XXXMně se líbí ty naivní představy, že si RB chce pohoršit a to sám a vědomě. Proč by měl přijít o boje o titul? To jako teď nějaký boj o titul předvádí?
RB si samozřejmě vybere to lepší, levnější, do budoucna výhodnější a s čím bude mít větší šanci na titul. Je to na dva roky, takže to nemusí být ani tolik o výkonu, jako klidně o zkušenostech s motorářem, o zástavbě do auta, o ceně. Jedině RB do toho vidí a něco těmito jednáními sleduje takže bych byl v klidu. Ono se to nakonec ven dostane o co vlastně šlo a jak bude smlouva postavená.-
uzivatel003302
07:38 03.05.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
uzivatel002995
07:48 03.05.2018 89.111.77.XXXNaprostý souhlas. Honda o upgradu mluvila od 2. závodu a pak se přidal hned Renault na ten samý závod, protože by to jinak znamenalo, že bude Renault nejslabší. Nikde se nemluvilo o ničem jiném než o MGU-K a to po 2 letech vývoje, který nebyl nic moc. Nehledě na to, že se ozývaly hlasy, že se tomu nasazení u Renaultu moc nevěří. Myslím si to samé co ty, že je to narychlo upečené, takový zajíc v pytli, aby RB neutekl a Renault by tak přišel o nejlepšího odběratele. Renault se pravděpodobně přepočítal v McL jako většina a McL nezastoupí RB na jeho pozici v boji na špici. Renault tak pravděpodobně chce donutit RB k podpisu, protože do vývoje motoru musí sypat prachy, které nemá a potřebuje návratnost. Pokud RB odejde, tak zbyde jen McL a pokud po roce 2021 vstoupí třeba Porsche nebo někdo jiný, je velká šance, že i McL odejde jinam a Renault nebude mít žádného odběratele. Také kdo by chtěl jejich motory ze špičkových stájí a to bez tovární podpory. Popravdě ani si nedokážu představit, že by nějaký zákazník Mercedesu nebo Ferrari odešel k Renaultu.
Ale klidně se můžu, můžeme plést, protože jen RB do toho vidí a něco tím sleduje. Klidně může tlačit na cenu, klidně tím může sledovat lepší tovární podporu, prostě cokoli. Takže si tu zatím můžeme klidně jen spekulovat. Ty rychle začínající rozhovory s Hondou ve mně zatím budí jen dojem, že chtějí mít do 15.5 nebo i po 15.5 nějaké páky na Renault, aby byl ochoten podepsat i později, prostě jen lepší vyjednávací pozice -
-
uzivatel002995
08:06 03.05.2018 89.111.77.XXXMy ale vůbec neřešíme smlouvy s FIA. Když ale říkáš, že je to nefér, tak nám řekni co v nich je, musíš je znát ne?
Pochybuji, že tam je, že musí Renault dodávat RB i když nedojde do 15.5 k dohodě. RB by dle dosavadních informací dostal motoráře přiděleného a to toho s nejmenším počtem odběratelů a to Renault není.-
Situs
08:15 03.05.2018 85.70.164.XXXNo když řešíte že "Navíc mi přijde krajně nefér to, že Renault chce vědět, zda RBR s nimi setrvá nebo ne do 15.5", tak se to té smlouvy týká. Renault sám řekl že moc dobře ví o čem RedBull mluví když tvrdí že si může vybírat, a přiznal svůj závazek ke sportu, ovšem jasně řekl že ten termín daný pravidly je pro ně deadlinem, pak již k dispozici nebudou. Je to vždy o dohodě, nebo po termínu může nastoupit FIA, a víme že ten s nejmenším počtem zákazníků bude určen co by dodavatel týmu který si motor sám nesehnal. To je přece transparentní ne? Tak proč by Renault mel čekat za ten termín když nechce?-
uzivatel003302
08:24 03.05.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek