DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull bude znovu jednat s Hondou už v rámci GP Španělska

Red Bull se dohodl s Hondou na dalším termínu jednání o dodávkách motorů pro rok 2019. Tentokrát se obě strany sejdou ve Španělsku v rámci tamější GP. To jen posiluje spekulace, že Red Bull od Renaultu odejde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull bude znovu jednat s Hondou už v rámci GP Španělska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 123, poslední 04.05.2018 16:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 08:17
Pánové. Již po konci loňské sezóny a i před… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 08:39
Renault sice proklamoval, ale chtěl jen uklidnit… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 03.05.2018 15:48
Honda je minimálně 50 ps za Renaultem. PJ Renault… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Nevím, uvidíme.... jak to bude. U Hondy jseš optimistickej a z renaultu děláš partu garažníků....tak to nebude.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel002995

                      uzivatel002995

                      89.111.77.XXX
                      Nedělám z renaultu partu Garážníků. Ale beru v potaz různé info. Alonso říká, že Renault má zkušenosti, ale nemá takové technické zázemí jako Honda. Renault po dvou letech vývoje nepřišel s ničím co by ukazovala na dorovnání špičky. Renault používá MGU-K z roku 2016, protože to letošní a loňské se stále nedaří z hlediska spolehlivosti rozchodit. Naproti tomu Honda se rozjíždí a přes zimu udělal jak se zdá větší pokrok a v létě čeká ještě zásadnější posun. Proto to vychází, že Honda přeskočí Renault.
                      Ale nikdo netvrdí, že je to jistota. Klidně to může být jinak, neznáme všechny informace co se kde připravuje, ale někteří lidé z okruhu F1 jsou skeptičtí v případě novinek a upgradu od Renaultu.
                      Pokud Renault překvapí OK, proč by nemohl, ale pochybuji, že může útočit na špičku, tedy mimo RB a s jeho špičkovým šasím.
                      Chce to nějaké lepší závody, kdy bude už slušná teplota, týmy nebudou mít problémy s pneu a nastavením a ukáže se jak to komu jede bez toho, aby závod ovlivnil Safety car 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    81.19.11.XXX
                    Renault má HCCI od roku 2016 ty Einsteine 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Tak to rozhodně nemají. Je to přesně opačně, Renault na F a M ztrácí jen drobek, H tam ještě není. Ale souhlasím, že je H od roku 2015 nejblíže Renaultu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Teď jsem četl že Abiteboul vzkázal že "termín se musí dodržet a RedBull se s tím musí vyrovnat". Jde prý o jinou situaci než s McLarenem protože tam díly byly objednané pro STR, takže se pro ně víceméně nic neměnilo, tady pro ně jednoduše nastává čas určit s kolika partnery budou pracovat. To bylo dohodnuto s FIA a tento termín byl zanesen do sportovních pravidel právě proto. Dodal že je pro ně velice důležitá práce s McLarenem a mít ho (co by odběratele) je pro ně velice důležité a .......... bla bla, a pak se vrací k tomu proč to s RedBullem nefunguje, což už vlastně všichni víme, a pro RedBull to nebylo pochopitelně dost.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Myslím že to zde někteří nepochopí. 11 Jasně kdyby Renault chtěl, tak to jde prodloužit....o tom není sporu.

      Napište mi ale, proč by to měl dělat, či s tím souhlasit ????? RB je konkurent....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Situs:Sorry, ale to už nešlo ani přečíst.
    Před Renaultem sice 1b jsou, ale Alonso byl v každém závodě za Hulkem. V Austrálii se před něj dostal díky VSC, v neděli díky Hulkově chybě.
    Pokud jde o Haas, kromě Číny byl výdy Haas před Mclarenem, tedy mít Haas za lepší, mi nepřijde zas tak stupidní. Že má Mclaren opět víc bodů je zásluha především mechaniků Haasu a také chybám jejich jezdců. Pokud toto bereš jako slabší výkonnost vozu, pak ok. Každý to vnímáme jinak.
    Nic z toho není Alonsova zásluha. Možná jezdí slušně. Ale dělat něj nejlepšího jen proto, že před ním vypadne vždy "půlka pole", jeho kvalitám příliš nesluší. 03

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      No když Alonso chybu neudělá a Hulk ano tak to má následky, a patří to do celkového balíku jak jsem psal. Když Alonso dokáže v závodě předjet Magnussena, tak dokázali být prostě lepší, a opět, za jezdecké chyby a chyby ve vlastních řadách si můžou sami, patří to k tomu. Nevím proč máš potřebu psát o tom že někdo dělá z Alonsa nejlepšího jen proto že vypadne vždy půlka pole, to je hovadina co si tu cucáš z prstu, ovšem že um Alonsa také může za to že McLaren je teď na 4 místě v PK, to je prostě fakt a když to neumíš uznat tak je to tvůj problém 03 McLaren jezdí spolehlivě, jezdci nedělají chyby a to je prostě jejich plus, navíc jsem přesvědčen že ignoruješ sílu McLarenu v závodním režimu, která je u Alonsa dle mě na podobné úrovni jako Hulka na Renaultu, ne-li lepší, takže bojovat se dá, jen je potřeba prodírat se polem kvůli slabé kvalifikační rychlosti. Tyhle první 4 závody zvládli, jistě měli i nějaké štěstí, ale nebyli sami, jenom jejich výkony zbagatelizovat vypadnutím půlky pole je o tvé žluči, oni na tom kde sou museli něco předvést, a minimnálně uznat spolehlivost, výkon v závodním režimu a výkon Alonsa je na místě.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        46.135.79.XXX
        Takže každý mluvíme o něčem jiném. Já o výkonnosti vozu, ty pilota. A jo, uznávám. Alonso předjel i jedoucí soupeře. Není jediný. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Tak ty jsi se připletl do rozhovoru a snažíš se z toho udělat asi něco jiného, jak je ti zvykem 03 Je to o celém balíku, a pokud se nepletu tak jediné co se změnilo na tom balíku je motor Renault místo Hondy a zatím ne moc dobře uzpůsobené šasi 03 Přesto pohodlně v TOP 5, tak to prostě Majku je 14

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            46.135.26.XXX
            Na konci loňské sezóny byli podobně pohodlně v top5 i s Hondou. STR byly rádi když vůbec dojeli a když tak byli šťastní za předposlední flek. Tak to prostě je.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Co sem pleteš STR?! O těch se snad vůbec nebavíme ne? 18 A McLaren za poslední 4 závody (vlastně 5) minulé sezony posbíral 7 bodů a k tomu posloužilo několik nastrádaných komponent Hondy. Týmy Mer, Fer, RB, FI, Williams a Renault jich nastrádali mnohem více, čili až na 7 místě, nelži nám tady tak moc 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                46.135.9.XXX
                Kdyby mu odpadlo tenkrát 7 soupeřů, taky by neměl 7 bodů. Takže je to pořád o tom, o čem se bavíme. O výkonnosti vozu, nebo odstoupeních konkurence? Pokud jde o spolehlivost... Vyměněnou součástku pořád nemám za porouchanou, dokud nezpůsobí problém. Já třeba měnil gumy, aniž by byly vadné. 12

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Bavíme se o celém balíku, ne o tvých spekulací a pohádkách, jen to nechceš akceptovat 03 Prostě všichni z konce minulé sezony měli štěstí na odpadnutí až na McLaren, a letos maj smůlu všichni až na McLaren a nic jiného v tom není 11 I konec sezony o který se opíráš je jednoznačně proti tobě, jsi usvědčen ze lži, ale přesto stále tady plácáš. Plácej Majku, plácej 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    46.135.31.XXX
                    Neusvědčil jsi mne ze lži ani v jednom případě. Takže plácáš sám. Výsledkyz minulé sezóny při zohlednění odstoupení svědčí o minimalnim pokroku. Nechceš to vidět? Chápu, bez těch odstoupení to vypadá na zlepšení výrazné a Alonsovyvýkony vypadají pak mnohemlíp. Tak si to takto zjednodušené užívej. Přeji ti turadost . Tímto končím, tradičně to postrádásmysl. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      To postrádá, když se oháníš koncem sezony a pak když ti to omlátím o hlavu tak už zase jen meleš o smůle a štěstí 11 Za 4 poslední závody s Hondou 7 bodů a za první 4 s Renaultem 36 11 Porovnávám jen to co jsi předhodil, když na to potom opět musíš plácat o smůle tak opravdu nevím k čemu jsi to vytahoval 18

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Pánové. Již po konci loňské sezóny a i před začátkem té letošní Renault jasně proklamoval, že již v roce 2019 nehodlá dodávat RB své motory. Tady to není o tom, že si RB může vybírat, on jednoduše musí k Honde. Jinak pokud je mi známo, tak aliance Renault -Nissan má rozhodně více prostředků a troufnu si říct i technologického zázemí než Honda. Renault nepotřebuje žádné výrazné upgrady, protože je již dávno v oknu. Honda je potřebuje, protože jak jsme všichni mohli vidět v Baku, tak Gasly během 5ti kol ztratil cca 6 pozic, pokaždé kvůli slabému motoru na cílové rovince. Honda možná umí podobný výkon jako Renault, ale max 1 závod. 03

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.77.XXX
      Renault sice proklamoval, ale chtěl jen uklidnit RB, aby tolik neprudil. Renault hlavně počítal, že Honda bude stále cca 50 koní za ním a ne na jeho úrovni. V tom se Renault přepočítal a RB má tak skutečně na výběr a Renault opět tahá za kratší provaz při přetahování s RB. Je rozdíl mít prostředky a cpát je do F1. O technologickém zázemí pochybuji, že jsou na tom lépe. Honda a Toyotou jsouJaponská špička. Renault-Nissan má dnes velké prodeje, ale asi tam takové hov-nou nebude.
      Renault není v oknu, stačí umět počítat, Renault je v...... To že to RB dohání pomocí šasí je jasná věc několik let. To že TR ztrácí díky šasí, jeho nastavení a Hondě na špičku je jasná věc, jako, že to podobně stejné ztrácí i Renault a McL. Kdybys více sledoval, tak TR ztrácelo už na výjezdu ze zatáčky, protože jim chybí mechnicky grip a to se odrazilo v nízké rychlosti a předjíždění už před DRS

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Honda je minimálně 50 ps za Renaultem. PJ Renault je v oknu pro vítězství v GP od začátku roku 2017, tzn cca 25 závodů. Že loni RB zkonil šasi není vina Renaultu. Jestli si tady někdo myslí, že RB má o sekundu lepší šasi než Ferrari a Mercedes, tak se již do čista zbláznil. To by totiž velmi nahrávalo totální dominanci RB, což se samozřejmě neděje, takže klid hoši. Naopak, jestli si dobře vzpomínám, tak si tovární tým vposledním závodě namazal RB na chleba při kvikotu jejich pilotů. Takže se ptám, KDE byly ty 2s rozdílu mezi šasi RB a Renault? Čím víc člověk čte dvojčlenky a zaručené analýzy pánů Jungberg, Mike a Roco (El senor), tím více se musí smát. Jednou je TOP speed nejlepší ukazatel, jindy je úplně k ničemu, Honda má tak o 50 - 70 koní, naopak, Renault už je podle těchot expertů na odpis :D Oka, jen se bavte dál, ti ostatní dobře vidí, co se děje na dráze, jak si polepšil Mclaren, jak se zvedá Renault, jak na čistě motorové trati nemá Renault problém, jak tam najednou Gasly dostává na zadek atd atd atd. Někdo má pseudo argumenty a žije v chiméře, někdo vidí realitu. Budu velmi rád, když RB skončí u Hondy, pak se klidně vsadímn, že ho Renault i Mclaren příští rok v PK porazí. Závěrem - RB, Ferrari a Mercedes mají velmi srovnatelná šasi a jak jsem již proklamoval před sezónou, celkový balík (PJ + saši + jezdec) mají TOP 3 stáje nejvyrovnanější od hybrid éry a je to super podívaná, takže děkuji Renaultu, že konečně dostál své pověsti a již velmi brzy opět bude nejlepší motor v poli :)

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          50-70ps??? 12 12 12 12 12 12 12 12
          Jo a proto jezdí STR líp jak na konci loňské sezony a Mclaren pořád stejně. Jooooo, odborník těch 50k pozná. 11 11 11 11
          To okno pořád platí, pouze když má RB o třídu lepší šasi. Jediný problém, proč nejedou na titul, je v tom "dvoutaktu" vzadu. 12 12 12
          A ty jsi viděl, že si tovární Renault mazal v Baku RB? Myslíš v té chyvíli, kdy měl o třídu měkčí gumy a evidentní nastavení na nízký přítlak? Stačilo se mrknout, jak se to hned obrátilo v první zatáčce. Podívej se, kolik ztrácely Renaulty hned potom, co se RB dostal před ně a hned tu 1s na kolo uvidíš. nebo ty, ne, pro tebe je na tom Renault výkonově stejně, jen dostává stabilně záhadně 1s na kolo. Ale ignorovat tak zjevný fakt, může jen odborník, dávající rovnítko mezi Top Speed a výkonem motoru. 11
          Nauč se tu dvojčlenku, pak ti to dojde. Nebudeš tak překvapenej z toho, že STR i Mclaren jsou na tom stejně, jako loni na konci. 12

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama