DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull bude znovu jednat s Hondou už v rámci GP Španělska
Red Bull se dohodl s Hondou na dalším termínu jednání o dodávkách motorů pro rok 2019. Tentokrát se obě strany sejdou ve Španělsku v rámci tamější GP. To jen posiluje spekulace, že Red Bull od Renaultu odejde.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull bude znovu jednat s Hondou už v rámci GP Španělska
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002995
(Hlasovali 3 lidé)
03.05.2018 08:39
Renault sice proklamoval, ale chtěl jen uklidnit… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel002995
14:14 04.05.2018 89.111.77.XXXNedělám z renaultu partu Garážníků. Ale beru v potaz různé info. Alonso říká, že Renault má zkušenosti, ale nemá takové technické zázemí jako Honda. Renault po dvou letech vývoje nepřišel s ničím co by ukazovala na dorovnání špičky. Renault používá MGU-K z roku 2016, protože to letošní a loňské se stále nedaří z hlediska spolehlivosti rozchodit. Naproti tomu Honda se rozjíždí a přes zimu udělal jak se zdá větší pokrok a v létě čeká ještě zásadnější posun. Proto to vychází, že Honda přeskočí Renault.
Ale nikdo netvrdí, že je to jistota. Klidně to může být jinak, neznáme všechny informace co se kde připravuje, ale někteří lidé z okruhu F1 jsou skeptičtí v případě novinek a upgradu od Renaultu.
Pokud Renault překvapí OK, proč by nemohl, ale pochybuji, že může útočit na špičku, tedy mimo RB a s jeho špičkovým šasím.
Chce to nějaké lepší závody, kdy bude už slušná teplota, týmy nebudou mít problémy s pneu a nastavením a ukáže se jak to komu jede bez toho, aby závod ovlivnil Safety car
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
09:34 04.05.2018 85.70.164.XXXTeď jsem četl že Abiteboul vzkázal že "termín se musí dodržet a RedBull se s tím musí vyrovnat". Jde prý o jinou situaci než s McLarenem protože tam díly byly objednané pro STR, takže se pro ně víceméně nic neměnilo, tady pro ně jednoduše nastává čas určit s kolika partnery budou pracovat. To bylo dohodnuto s FIA a tento termín byl zanesen do sportovních pravidel právě proto. Dodal že je pro ně velice důležitá práce s McLarenem a mít ho (co by odběratele) je pro ně velice důležité a .......... bla bla, a pak se vrací k tomu proč to s RedBullem nefunguje, což už vlastně všichni víme, a pro RedBull to nebylo pochopitelně dost. -
Mike17
19:02 03.05.2018 185.149.130.XXXSitus:Sorry, ale to už nešlo ani přečíst.
Před Renaultem sice 1b jsou, ale Alonso byl v každém závodě za Hulkem. V Austrálii se před něj dostal díky VSC, v neděli díky Hulkově chybě.
Pokud jde o Haas, kromě Číny byl výdy Haas před Mclarenem, tedy mít Haas za lepší, mi nepřijde zas tak stupidní. Že má Mclaren opět víc bodů je zásluha především mechaniků Haasu a také chybám jejich jezdců. Pokud toto bereš jako slabší výkonnost vozu, pak ok. Každý to vnímáme jinak.
Nic z toho není Alonsova zásluha. Možná jezdí slušně. Ale dělat něj nejlepšího jen proto, že před ním vypadne vždy "půlka pole", jeho kvalitám příliš nesluší.-
Situs
22:42 03.05.2018 85.70.164.XXXNo když Alonso chybu neudělá a Hulk ano tak to má následky, a patří to do celkového balíku jak jsem psal. Když Alonso dokáže v závodě předjet Magnussena, tak dokázali být prostě lepší, a opět, za jezdecké chyby a chyby ve vlastních řadách si můžou sami, patří to k tomu. Nevím proč máš potřebu psát o tom že někdo dělá z Alonsa nejlepšího jen proto že vypadne vždy půlka pole, to je hovadina co si tu cucáš z prstu, ovšem že um Alonsa také může za to že McLaren je teď na 4 místě v PK, to je prostě fakt a když to neumíš uznat tak je to tvůj problém McLaren jezdí spolehlivě, jezdci nedělají chyby a to je prostě jejich plus, navíc jsem přesvědčen že ignoruješ sílu McLarenu v závodním režimu, která je u Alonsa dle mě na podobné úrovni jako Hulka na Renaultu, ne-li lepší, takže bojovat se dá, jen je potřeba prodírat se polem kvůli slabé kvalifikační rychlosti. Tyhle první 4 závody zvládli, jistě měli i nějaké štěstí, ale nebyli sami, jenom jejich výkony zbagatelizovat vypadnutím půlky pole je o tvé žluči, oni na tom kde sou museli něco předvést, a minimnálně uznat spolehlivost, výkon v závodním režimu a výkon Alonsa je na místě.-
-
Situs
10:32 04.05.2018 85.70.164.XXXTak ty jsi se připletl do rozhovoru a snažíš se z toho udělat asi něco jiného, jak je ti zvykem Je to o celém balíku, a pokud se nepletu tak jediné co se změnilo na tom balíku je motor Renault místo Hondy a zatím ne moc dobře uzpůsobené šasi Přesto pohodlně v TOP 5, tak to prostě Majku je-
-
Situs
11:23 04.05.2018 85.70.164.XXXCo sem pleteš STR?! O těch se snad vůbec nebavíme ne? A McLaren za poslední 4 závody (vlastně 5) minulé sezony posbíral 7 bodů a k tomu posloužilo několik nastrádaných komponent Hondy. Týmy Mer, Fer, RB, FI, Williams a Renault jich nastrádali mnohem více, čili až na 7 místě, nelži nám tady tak moc-
Mike17
11:56 04.05.2018 46.135.9.XXXKdyby mu odpadlo tenkrát 7 soupeřů, taky by neměl 7 bodů. Takže je to pořád o tom, o čem se bavíme. O výkonnosti vozu, nebo odstoupeních konkurence? Pokud jde o spolehlivost... Vyměněnou součástku pořád nemám za porouchanou, dokud nezpůsobí problém. Já třeba měnil gumy, aniž by byly vadné.-
Situs
12:06 04.05.2018 85.70.164.XXXBavíme se o celém balíku, ne o tvých spekulací a pohádkách, jen to nechceš akceptovat Prostě všichni z konce minulé sezony měli štěstí na odpadnutí až na McLaren, a letos maj smůlu všichni až na McLaren a nic jiného v tom není I konec sezony o který se opíráš je jednoznačně proti tobě, jsi usvědčen ze lži, ale přesto stále tady plácáš. Plácej Majku, plácej-
Mike17
13:53 04.05.2018 46.135.31.XXXNeusvědčil jsi mne ze lži ani v jednom případě. Takže plácáš sám. Výsledkyz minulé sezóny při zohlednění odstoupení svědčí o minimalnim pokroku. Nechceš to vidět? Chápu, bez těch odstoupení to vypadá na zlepšení výrazné a Alonsovyvýkony vypadají pak mnohemlíp. Tak si to takto zjednodušené užívej. Přeji ti turadost . Tímto končím, tradičně to postrádásmysl.-
Situs
14:05 04.05.2018 85.70.164.XXXTo postrádá, když se oháníš koncem sezony a pak když ti to omlátím o hlavu tak už zase jen meleš o smůle a štěstí Za 4 poslední závody s Hondou 7 bodů a za první 4 s Renaultem 36 Porovnávám jen to co jsi předhodil, když na to potom opět musíš plácat o smůle tak opravdu nevím k čemu jsi to vytahoval
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Adi
08:17 03.05.2018 212.96.178.XXXPánové. Již po konci loňské sezóny a i před začátkem té letošní Renault jasně proklamoval, že již v roce 2019 nehodlá dodávat RB své motory. Tady to není o tom, že si RB může vybírat, on jednoduše musí k Honde. Jinak pokud je mi známo, tak aliance Renault -Nissan má rozhodně více prostředků a troufnu si říct i technologického zázemí než Honda. Renault nepotřebuje žádné výrazné upgrady, protože je již dávno v oknu. Honda je potřebuje, protože jak jsme všichni mohli vidět v Baku, tak Gasly během 5ti kol ztratil cca 6 pozic, pokaždé kvůli slabému motoru na cílové rovince. Honda možná umí podobný výkon jako Renault, ale max 1 závod.-
uzivatel002995
08:39 03.05.2018 89.111.77.XXXRenault sice proklamoval, ale chtěl jen uklidnit RB, aby tolik neprudil. Renault hlavně počítal, že Honda bude stále cca 50 koní za ním a ne na jeho úrovni. V tom se Renault přepočítal a RB má tak skutečně na výběr a Renault opět tahá za kratší provaz při přetahování s RB. Je rozdíl mít prostředky a cpát je do F1. O technologickém zázemí pochybuji, že jsou na tom lépe. Honda a Toyotou jsouJaponská špička. Renault-Nissan má dnes velké prodeje, ale asi tam takové hov-nou nebude.
Renault není v oknu, stačí umět počítat, Renault je v...... To že to RB dohání pomocí šasí je jasná věc několik let. To že TR ztrácí díky šasí, jeho nastavení a Hondě na špičku je jasná věc, jako, že to podobně stejné ztrácí i Renault a McL. Kdybys více sledoval, tak TR ztrácelo už na výjezdu ze zatáčky, protože jim chybí mechnicky grip a to se odrazilo v nízké rychlosti a předjíždění už před DRS-
Adi
15:48 03.05.2018 81.19.11.XXXHonda je minimálně 50 ps za Renaultem. PJ Renault je v oknu pro vítězství v GP od začátku roku 2017, tzn cca 25 závodů. Že loni RB zkonil šasi není vina Renaultu. Jestli si tady někdo myslí, že RB má o sekundu lepší šasi než Ferrari a Mercedes, tak se již do čista zbláznil. To by totiž velmi nahrávalo totální dominanci RB, což se samozřejmě neděje, takže klid hoši. Naopak, jestli si dobře vzpomínám, tak si tovární tým vposledním závodě namazal RB na chleba při kvikotu jejich pilotů. Takže se ptám, KDE byly ty 2s rozdílu mezi šasi RB a Renault? Čím víc člověk čte dvojčlenky a zaručené analýzy pánů Jungberg, Mike a Roco (El senor), tím více se musí smát. Jednou je TOP speed nejlepší ukazatel, jindy je úplně k ničemu, Honda má tak o 50 - 70 koní, naopak, Renault už je podle těchot expertů na odpis :D Oka, jen se bavte dál, ti ostatní dobře vidí, co se děje na dráze, jak si polepšil Mclaren, jak se zvedá Renault, jak na čistě motorové trati nemá Renault problém, jak tam najednou Gasly dostává na zadek atd atd atd. Někdo má pseudo argumenty a žije v chiméře, někdo vidí realitu. Budu velmi rád, když RB skončí u Hondy, pak se klidně vsadímn, že ho Renault i Mclaren příští rok v PK porazí. Závěrem - RB, Ferrari a Mercedes mají velmi srovnatelná šasi a jak jsem již proklamoval před sezónou, celkový balík (PJ + saši + jezdec) mají TOP 3 stáje nejvyrovnanější od hybrid éry a je to super podívaná, takže děkuji Renaultu, že konečně dostál své pověsti a již velmi brzy opět bude nejlepší motor v poli :)-
Mike17
18:47 03.05.2018 185.149.130.XXX50-70ps???
Jo a proto jezdí STR líp jak na konci loňské sezony a Mclaren pořád stejně. Jooooo, odborník těch 50k pozná.
To okno pořád platí, pouze když má RB o třídu lepší šasi. Jediný problém, proč nejedou na titul, je v tom "dvoutaktu" vzadu.
A ty jsi viděl, že si tovární Renault mazal v Baku RB? Myslíš v té chyvíli, kdy měl o třídu měkčí gumy a evidentní nastavení na nízký přítlak? Stačilo se mrknout, jak se to hned obrátilo v první zatáčce. Podívej se, kolik ztrácely Renaulty hned potom, co se RB dostal před ně a hned tu 1s na kolo uvidíš. nebo ty, ne, pro tebe je na tom Renault výkonově stejně, jen dostává stabilně záhadně 1s na kolo. Ale ignorovat tak zjevný fakt, může jen odborník, dávající rovnítko mezi Top Speed a výkonem motoru.
Nauč se tu dvojčlenku, pak ti to dojde. Nebudeš tak překvapenej z toho, že STR i Mclaren jsou na tom stejně, jako loni na konci.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek