DISKUZE K ČLÁNKU F1 po schůzce Strategické skupiny mění pravidla pro příští rok, co plánuje pro sezónu 2021?
Dnes se v Paříži v centrále Mezinárodní automobilové federace (FIA) setkali za přítomnosti Jeana Todta, a výkonného ředitele Formule 1 zástupci Strategické skupiny F1 a Komise F1. K jakým závěrům ohledně pravidel pro příští rok došli?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: F1 po schůzce Strategické skupiny mění pravidla pro příští rok, co plánuje pro sezónu 2021?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
23:38 19.04.2018 194.228.59.XXX
I v předhybridní éře uměly automobilky udělat výrazně lepší atmosferický motor než Cosworth. Vzhledem k dnešním trendům do prehistorie nikdo nepůjde. Pořád se to bude motat kolem nějakého pokročilého přeplňovaného systému s brutální efektivitou. Nechci podceňovat motoráře, kterých si historicky cením, ale na tohle opravdu nemají. Tak jako tak se bavíme o astronomických (pro ně) investicích, aby to bylo konkurenceschopné. Za to jim Liberty plivne do dlaně drobné a poplácají je po zádech, jakou si tím ve finále udělají reklamu.
Tohle opravdu není cesta. Tyto moderní systémy se již srovnávají, tak bych tomu dal ještě rok dva, pak trochu pomohl Hondě, aby to srovnala a na pár let zmrazit. A bude klid ...
Tohle opravdu není cesta. Tyto moderní systémy se již srovnávají, tak bych tomu dal ještě rok dva, pak trochu pomohl Hondě, aby to srovnala a na pár let zmrazit. A bude klid ...
Petr
16:45 19.04.2018 78.157.160.XXX
Podle mě ne. MGU-H byl teď na společné hřídeli s turbodmychadlem. MGU-K je spojen s klikovkou spalovacího motoru (a s úložištěm energie). Při současné koncepci by turbo nemělo co roztáčet (krom výfukových plynů, což ten turbo-lag nedokáže eliminovat).
Pepan
06:36 19.04.2018 89.24.157.XXX
Formule jedna nikdy nebyla pro chudé. Myslím si že Williams tím tak trochu vydírá vedení Liberty. Já na to kouknu z opačného pohledu - Pokud se zavedou rozpočtové stropy, může se stát že to bude poslední kapka aby odešlo Ferrari a Mercedes, tedy největší týmy. Co potom s F1 bude? To už z toho přímo můžou udělat bývalou Formuli Škoda, kdy budou unifikované vozy i veškerá technika kolem. Claire vykládá, že když nebude rozpočtový strop, oni skončí a lidi z jejich týmu přijdou o práci. Pokud se ale zavede rozpočtový strop, přijde o práci řada lidí z těch velkých týmů, což vyjde nastejno. Navíc, co by F1 unesla snáze - odchod Williamsu nebo odchod Ferrari a Meercedesu? U Williamsu by se asi měli naučit lépe pracovat s penězi. Tým, který kdysi dokonce vyhrál titul, se dneska potácí na konci tabulky, přičemž rozhodně nemá nejmenší rozpočet. Ten pokles trvá už pár let a u Williamsu by, spíše než vydírání, měli použít mozky a přemýšlet, jak z té šlamastiky ven.
Golden
16:40 18.04.2018 89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Milan B.
15:49 18.04.2018 88.80.244.XXX
Tomu nerozumiem. MGU-H je turbína na výfukové plyny na jednej osi s dúchadlom a s elektromotorom. Zostane to tak ako to je, len elektromotor nebude mať funkciu alternátora? Elektromotor nie je poháňaný elektrickým prúdom, teda z batérie, ktorá môže byť dobíjaná aj brzdením.
Pepan
10:52 18.04.2018 83.208.30.XXX
S tím zájmem nesouhlasím. F1 je dneska o něčem úplně jiném než o sportu a pokud v tom Liberty udělá revoluci, může se stát, že celý systém se položí. Proč není zájem o F2 a podobné série? Chybí tam slavná jména pilotů a značek. Pokud Liberty v F1 nastaví sociální smír, bohatí výrobci odejdou, s nimi a řada špičkových pilotů a z F1 se stane další série s minimálním zájmem diváků. Netvrdím že je to dobrý systém, ale automobilky se přizpůsobily trendu nastavenému Berniem a to se bude těžko měnit.
GRAHAM
09:41 18.04.2018 77.236.218.XXX
Jabka, hrušky a dokonce i kopretiny...
Kluci, tohle už je na přiští rok!!!
zvýšit množství paliva pro závod ze 105 kg na 110 kg, aby se mohly motory po celou dobu využívat naplno
- oddělit hmotnost vozu od hmotnosti jezdce
- požadovat po všech jezdcích nošení biometrických rukavic pro zvýšení bezpečnosti a usnadnění záchranné práce lékařů.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Kluci, tohle už je na přiští rok!!!
zvýšit množství paliva pro závod ze 105 kg na 110 kg, aby se mohly motory po celou dobu využívat naplno
- oddělit hmotnost vozu od hmotnosti jezdce
- požadovat po všech jezdcích nošení biometrických rukavic pro zvýšení bezpečnosti a usnadnění záchranné práce lékařů.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Aktuálně
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek