DISKUZE K ČLÁNKU F1 po schůzce Strategické skupiny mění pravidla pro příští rok, co plánuje pro sezónu 2021?

Dnes se v Paříži v centrále Mezinárodní automobilové federace (FIA) setkali za přítomnosti Jeana Todta, a výkonného ředitele Formule 1 zástupci Strategické skupiny F1 a Komise F1. K jakým závěrům ohledně pravidel pro příští rok došli?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: F1 po schůzce Strategické skupiny mění pravidla pro příští rok, co plánuje pro sezónu 2021?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 09.05.2018 12:41 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Opravte ma ak sa mýlim. Odstránením MGU-H vznikne turbodiera a zvýši sa spotreba. Nie je rozumnejšie naučiť neschopákov vyrábať MGU-H?

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Právě proto navýšili spotřebu o pět litrů. Naivkové si myslí že auta pojedou celý závod na plný céres, v reálu se může stát, že ploužení vozů na trati bude od startu až do cíle a leckterý pilot si nestřihne předjíždění z obavy že by díky zvýšené spotřebě nemusel dokončit závod.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Ano, zvýší se spotřeba, vozy budou o dalších 50 - 60 kg na startu těžší, takže kolem 950 kg. Bylo by lepší MGU-H třeba standardizovat.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      a není to tak, že to pětilitrové navýšení je pro příští rok, kdy MGU-H v autech je? něco padne na těžší auta, ale zbytek by měli využít na rychlost. jestli tomu dobře rozumím, tak spotřeba pro 2020+ ( kdy se možná počítá s odstraněním MGU-H ) ještě zdaleka není určena.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        83.208.30.XXX
        Mám tomu rozumět tak, že pokud to projde beze změn, auta na tom v roce 2021 budou hůř než dneska?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Milan B.

        Milan B.

        88.80.244.XXX
        A čo tá turbodiera. Doteraz bola odstránená roztočením dúchadla elektromotorom MGU-H.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        Samotný MGU-H snižuje spotřebu / zvyšuje účinnost o 40 % ?

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Milan B.

          Milan B.

          88.80.244.XXX
          Tomu nerozumiem. MGU-H je turbína na výfukové plyny na jednej osi s dúchadlom a s elektromotorom. Zostane to tak ako to je, len elektromotor nebude mať funkciu alternátora? Elektromotor nie je poháňaný elektrickým prúdom, teda z batérie, ktorá môže byť dobíjaná aj brzdením.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Milan B.

            Milan B.

            88.80.244.XXX
            ...je poháňaný elektrickým prúdom...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Je zajímavé že tady se od pohonu elektrickým proudem trochu ustupuje a FIA teď plánuje v automobilových soutěžích hybridy zavést.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Milan B.

                Milan B.

                88.80.244.XXX
                Hybridy sú vo viac kategóriach. Zaujíma ma, či zostane roztáčanie turba elektromotorom. Ak nie, tak to bude ako v minulosti, keď Prost dupol na plyn a 1000 koní priklusalo až po sekunde.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Tak elektromotor bude poháněný z rekuperace z brzd, jestli to chápu dobře. Jen se už nebudou baterie dobíjet i z MGU-H. Takže turboefekt se pokryje pořád.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              78.157.160.XXX
              Podle mě ne. MGU-H byl teď na společné hřídeli s turbodmychadlem. MGU-K je spojen s klikovkou spalovacího motoru (a s úložištěm energie). Při současné koncepci by turbo nemělo co roztáčet (krom výfukových plynů, což ten turbo-lag nedokáže eliminovat).

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Jo, to chápu. Spíš jsem to myslel tak, že po dobu co se projeví turbo-lag, můžou si zapnout ERS. Ale díky za upřesnění.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Libor P.

            Libor P.

            89.190.61.XXX
            Turbodira se bude eliminovat elektromotorem MGUK, ktery by mel byt udajne silnejsi, a urcite si tymy poradi necim, jako treba ALS

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama