K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

PROHLÁŠENÍ po závodě: "Šach-mat," obával se Vettel strategie Mercedesu

Jana Šrámková / Robert RoBertino Pavelka, 8. dubna 2018, 19:04 Google+

Vettelovy pneumatiky přežily, Bottas se před Ferrari nedostal a Mercedes se tak musel spokojit s druhým a třetím místem. Mechanik Francesco zraněný při zastávce Räikkönena utrpěl dvojnásobnou zlomeninu nohy. Jak hodnotí dnešní výkony jednotliví piloti a představitelé týmů?

Počet komentářů:  10 komentářů (Poslední 09.04. 20:36) Napište svůj názor
Sebastian Vettel se raduje z vítězství závodu v Melbourne v Austrálii

Sebastian Vettel se raduje z vítězství závodu v Melbourne v Austrálii | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

FERRARI

Sebastian Vettel, 1. místo
Myslím, že deset kol před koncem jsem do rádia řekl, že mám vše pod kontrolou. To byla lež! Nic jsem neměl pod kontrolou. Když mi tehdy řekli jak rychle jede Valtteri, myslel jsem si, že nemám šanci to zvládnout. Počítal jsem a myslel si, že mě dojede. Snažil jsem se jet co nejčistěji. Oba Mercedesy byli na konci prvního stintu silní když přezuli a viděli, co děláme my. Já si říkal, že to byl šachmat, protože jsme museli znovu do boxů. Potom jsme to změnili a já zkusil šetřit pneumatiky co nejvíc to šlo. Vyšlo to, ale jen těsně. Naštěstí Valtterimu došel čas a kola.

Jsem trošku smutný, protože jsem se dověděl, že během zastávky Kimiho byl náš mechanik zraněn. Tak přeji brzké uzdravení.

Kimi Räikkönen, nedokončil
Nevím, jak je na tom onen mechanik, ale určitě to pro něj není dobré. Já jedu, když mám zelenou, nevidím, co se děje za mnou a bohužel on byl zraněn. Mou prací je jet, když se rozsvítí zelená a víc nevím. Snad je v pořádku. (pozn.red. Ferrari oznámilo, že mechanik Francesco utrpěl dvojnásobnou zlomeninu nohy.) Moc si z toho víkendu neodvážím. Nedojeli jsme do cíle, takže to není dobré, ale to se bohužel stává.

Maurizio Arrivabene, šéf týmu
Dnešní výsledek a Sebastianova výhraje potvrzením skvělé práce týmu a efektivního auta a jezdce, který jel jako šampion až do konce. Je to smůla pro Kimiho, který by doplnil skvělý výsledek. Vybrali jsme jednoho z mechaniků, aby byl dnes na pódiu jako respekt jeho kolegovi Francescovi, který byl během zastávky v boxech zraněn. Celý tým doufá, že se brzy zotaví. Už se připravujeme do Číny a jako obvykle do toho dáme vše.


MERCEDES

Valtteri Bottas, 2. místo
Věděl jsem, že budu mít šanci, protože na konci se bude trápit. Snažil jsem se jet každé kolo a zatáčku perfektně, abych jej dojel, ale nestačilo to. Tak těsně dojet druhý a s tak dobrou rychlostí je velké zklamání. Pokusíme se je dostat příště.

Lewis Hamilton, 3. místo
Jsem spokojený, gratuluji Sebastianovi a Valtterimu, odvedli výjimečnou práci. Jsem ale rád, začal jsem devátý a dojel třetí, to vůbec není špatné, limitace škod. Byla tam frustrace, když mě tým neslyšel, takže jsem musel mluvit v určitých místech. Komunikace je hodně těžká, když se snažíte dohnat Seba 25 sekund před vámi a potřebujete přesné informace, abyste nezničil pneumatiky, ale na konci ho dojel. A když nemáte zpětnou vazbu, je to frustrující.

Toto Wolff, šéf týmu
S odstupem jste na konci vždy chytřejší. Snažili jsme se s Valtterim v polovině závodu dostatečně? Nevím, možná ne. Nevěděli jsme, jak dlouho střední pneumatiky vydrží a druhé a třetí místo - po včerejšku musíme být spokojeni. Bylo jasné, že s Lewisem chceme jet na jednu zastávku a když Alonso obul střední, byly překvapivě dobré. My jsme s Valtterim nestihli podjetí v boxech a tak jsme obuly střední sadu a on zajížděl nejrychlejší kola. A od té chvíle jsme věděli, že jsme v dobré pozici.

Myslím, že incident Verstappen Hamilton byl závodní incident. Max to vzal vnitřkem, dobrý, ale agresivní manévr. Myslím, že by to tak udělal každý, nicméně ho to stálo závod. Valtteri dojel druhý, takže si nejsem jistý, že je úplně spokojený. Když to máte ve svých rukou... jedno další kolo...

Musíme být skromní, v pátek jsme nebyli nejlepší, v sobotu také a dnes jsme těžili z odstoupení Red Bullů a Räkkönena. Nebylo to skvělé. Myslím, že rozložení sil se bude měnit na každém okruhu. My nemáme rádi teplo. Snad budeme v Číně silnější. Red bull by bojoval s námi a Ferrari, to je v mých očích stoprocentně jisté. Dnes bojovaly dva vozy, příště to může být šest aut.


TORO ROSSO

Pierre Gasly, 4. místo
Je to neuvěřitelné, šesté místo v kvalifikaci a čtvrté v závodě. To jsme opravdu nečekali! Jsem šťastný, těžko se tomu věří. Děkuji týmu, protože auto bylo celý víkend fantastické a objevily se příležitosti - a my měli vůz na to je využít. Nevím, co říci, jsem nadšený. Rozhodně jsme udělali pokrok a nevím, jestli takto rychlí budeme i v dalších závodech. Nyní si to musíme užít, protože je to skvělý den pro tým, Hondu u mě.

Brendon Hartley, 13. místo (po penalizaci 17.)
Skvělý den pro tým, ale pro mě zklamání. Měl jsem dobrý start a první zatáčky, ale potom přišel malý kontakt s Pérezem. To mi poškodilo přední křídlo a také jsem za to dostal penalizaci. Měli jsme rychlost být na bodech, takže to je frustrující. Děkuji týmu i Hondě, byl to skvělý obrat proti Melbourne a je to povzbuzení do dalších závodů.

Franz Tost, šéf týmu

Fantastické výsledek pro Hondu i Toro Rosso. Přijeli jsme sem s novým aerodynamickým balíčkem a Honda přivezla určité modifikace - od začátku byly na Pierrově voze, na němž jsme udělali úpravy. Viděli jsme, že se v porovnání s Melbourne zlepšil výkon. V pátek jsme jezdili s oběma vozy s různým nastavením - Pierre měl nové specifikace, zatímco Brandon jel s předchozí verzí - ale po několika výjezdech jsme si uvědomili, že nové aktualizace fungovaly podle očekávání, takže v sobotu už byla obě auta identická.

Začátek závodu byl u obou pilotu velmi dobrý. Pierre držel svou pozici a dokázal ji obhajovat proti Magnussenovi a vytrval až do konce. Musím říci, že s pneumatikami a palivem nakládá opravdu velmi profesionálně. Brendon bohužel krátce po startu kolidoval s Pérezem, za což dostal penalizaci - tu si odbyl při prvním pitstopu. Proto nemohl skončit na osmé nebo deváté pozici, na kterou měl. Odvedl pak velmi dobrou práci, protože nebylo snadné se vrátit zpět do závodu, navíc ho dost zdržoval hustý provoz. Rozhodli jsme se ho povolat do boxů podruhé pro superměkké pneu, aby stáhl odstup - možná by potřeboval další čtyři nebo pět kol, aby útočil na 10. příčku. Obecně jsme s tímto výsledkem spokojeni, je to pozitivní znamení. Jsem si jist, že máme na udržení tohoto výkonu - možná nebudeme celý ročník končit na čtvrtém místě, nesmíme zapomenout, že Verstappen a Ricciardo závod nedokončili, ale jsem přesvědčen, že můžeme bodovat ve všech zbývajících závodech. 

Chtěl bych poděkovat oddělení výzkumu Honda v Sakuře, během zimních měsíců se jim podařilo skvělé zlepšení výkonu a spolehlivosti, takže můžeme bojovat o přední pozice. Děkuji také aerodynamickému oddělení v Bicesteru za odvedenou práci, protože všechny aktualizace fungovaly podle očekávání.


HAAS

Kevin Magnussen, 5. místo
Jsem pyšný na kluky týmu, zvlášť mechaniky v boxech, zvládli nechat Austrálii za sebou a předvedli dnes úžasnou výměnu pneumatik. Skoro z toho bylo čtvrté místo, ale jen skoro. I tak je to dobrý výsledek a deset bodů, což je po prvním závodě moc pěkné a dobrý výsledek. Doufám, že jsme konkurenceschopní, ale musíme si tuto výkonnost udržet a to není lehké, je to hodně těsné a musíme se tak hodně snažit a pracovat, nemůžeme se zastavit. Co se mého týmového kolegy týče, o tom si budeme muset promluvit.

Romain Grosjean, 13. místo
Je vždy obtížné startovat ze samotného konce pole. Opravdu se mi nepovedlo první kolo, ale potom jsem se vrátil docela dobře do závodu. Kdybych neměl potíže s poškozenou levou stranou, mohl bych potenciálně skončit na sedmém či osmém místě. Byl to problém, ztrácel jsem části vozu ve chvíli, kdy jsem byl na trati. A po dvou kolech byl vůz naprosto nezvladatelný. Musel jsem do boxů, aby mi odstranili zbytky trosek a to byl konec se závoděním.

Günther Steiner, šéf týmu
S pátým místem jsem celkem spokojen. Romain ztratil několik potenciálních bodů, vždyť se propracoval z 16. na 10. místo, ale pak musel ještě jednou do boxů, aby se zbavil poškozených částí vozu. Musíme udělat prověrku, jestli do něčeho narazil nebo to byl jen přejetý obrubník. Ale celkově to byl dobrý víkend. Povedly se zastávky, absolvovali jsme jich pět a všechny byly výborné. Kluci se dokázali poučit, jsem na ně velmi pyšný, co tenhle víkend dokázali. Vzpamatovat se po dvojnásobném neúspěchu v Melbourne a bez problémů získat páté místo je fantastické.


RENAULT

Nico Hülkenberg, 6. místo
Dnes jsme vytěžili maximum, je to dobrý, pozitivní výsledek. Nebyli jsme schopní soupeřit s vozu před námi, což nás trochu zklamalo, takže je jasné, že boj ve středu pole bude velmi těsný. Byl to hodně náročný závod a naše hlavní pozornost byla soustředěna na úsporu paliva. Stále se snažíme bojovat s ostatními vozy a myslím, že se nám to dnes večer dobře dařilo.

Carlos Sainz jr., 11. místo
Na konci závodu už jsem měl velmi opotřebované měkké pneu a musel jsem šetřit palivo. Potřebujeme zanalyzovat to, co se stalo na začátku, protože se mi hodně protáčela kola a tím pádem byl pro mě závod znehodnocen. Po obou zastávkách jsem se zasekl mezi ostatními piloty a s tím opravdu nešlo nic moc dělat. Upřímně to byl hodně těžký den, ale naštěstí hned následuje Čína, takže budeme bojovat o náš návrat na bodované pozice.

Cyril Abiteboul, výkonný ředitel
Jednalo se o závod, ze kterého máme díky Nicovi výborný výsledek na trati, která je pro nás hodně obtížná. Carlosův nepovedený start mu zhatil celý závod, což jenom prokázalo, že se počítá každý detail. Skončil těsně za bodovanými příčkami, což je pro něj zklamání, ale udělal opravdu vše, co mohl. Šetření paliva bylo pro něj dost komplikované, nemohl se dostat na své původní místo. Měli jsme dobré kvalifikační předpoklady a výkony vozu nás opravňovaly k lepším časům, takže závod by pak byl snadnější. Šesté Nicovo místo nás v Poháru konstruktérů drží na dobrém místě a získané body jsou v souladu s našimi cíli, ale tempo v závodě nebylo příliš dobré, zvláště na měkké směsi. Musíme to prověřit, pochopit a co nejdříve se zlepšit.


MCLAREN

Fernando Alonso, 7. místo
Opět oba vozy na bodech. Dobrou práci odvedl tým v boxech i se strategií a spolehlivostí. Body se rozdávají v neděli a myslím, že jsme jich dostali dost, vzhledem k tomu, jak tento víkend začal a jaká byla naše rychlost. Rozhodně se musíme zlepšit. Není to v současné chvíli dost. Výsledky máme, ale musíme být o krok vpřed. 

Stoffel Vandoorne, 8. místo
Skvělý boj. Po startu jsem byl poslední a myslel si, že to bude těžký den, ale hodně jsem si to užil. Měli jsme dobrou strategii a hodně jsem předjížděl, což je uspokojivé. Věděli jsme, že závodní rychlost máme lepší než kvalifikační a ukázali jsme to, oba vozy jsou na bodech. Ale máme před sebou kus práce. Jsem si jistý, že výsledky se brzy dostaví, máme spoustu plánů. V neděli jsme na tom dobře a tak můžeme závodit.

Eric Boullier, závodní ředitel
Po náročné sobotě je zisk bodů s oběma vozy odměnou za tvrdou práci týmu. Věděli jsme, že budeme v neděli silnější, ale s tak těsnými rozdíly se těžko předvídá a stát se může cokoliv. Těžili jsme s okolností, ukázali jsme rychlost a měli dobrou strategii využili příležitostí. Oba jezdci odvedli neuvěřitelnou práci, zvládli práci s pneumatikami i šetření paliva a hlídali rychlost, četli situaci na trati a posouvali se. Fernando jel mistrně a byl v čele vláčku a útočil na auta před ním. Dojel sedmý. Stoffel po špatném startu, kdy byl v první zatáčce poslední, výborně zabojoval a dostal se před řadu vozů, i když většinu manévrů nebylo na obrazovkách vidět. Dojel osmý. Gratuluji jim za skvělé výkony, tyhle body si zasloužili. Děkuji také mechanikům za skvělou práci v boxech, což nám pomohlo. Musíme dál tvrdě pracovat a zaměřit se na kvalifikační výkony, abychom se už v Číně zlepšili. Také chci popřát brzké uzdravení mechanikovi Ferrari.


SAUBER

Marcus Ericsson, 9. místo
Je to úžasný pocit dojet na bodech, zvláště na začátku sezóny. Je to start nové kapitoly s Alfou Romeo. Je to pro mě skvělá odměna, stejně jako pro celý tým v boxech i v továrně. Strategie jedné zastávky, kterou jsme dnes zvolili, byla dobrá, byla to výzva vydržet do konce závodu s pneumatikami a palivem. Musel jsem jet velice chytře a vybírat si správné souboje, abych měl jistotu, že příliš neopotřebuji pneumatiky. Byl to výsledek skvělého týmového úsilí. Jsem opravdu šťastný, velmi potěšen a těším se na pokračování této pozitivní cesty.

Charles Leclerc, 12. místo
Pro celý tým je to motivující večer. Celý víkend jsme tvrdě pracovali, máme dva body, přičemž Marcus odjel vynikající závod. Ale se svým výsledkem spokojen nejsem. Zvolili jsme riskantní strategii po nepříliš dobrém začátku, zvolili jsme středně tvrdé pneu, které bohužel nevydržely tak dlouho, jak jsem doufal. Ale prohlédneme si, co se ve stintu na této směsi stalo a vezmeme si z toho poučení. V každém případě máme za sebou pozitivní týmový závod a už se těším, až se v Číně zase posadím do auta.

Frédéric Vasseur, šéf týmu
Je to pro nás velmi dobrý první krok a odměna za tvrdou zimní práci ze strany celého týmu - a to jak na závodní dráze, tak v továrně. Dnes jsme dokázali oživit kvalifikační postavení a oba piloti předvedli výborný výkon. Gratuluji Marcusovi za parádní výkon. Během zimní přestávky se hodně snažil, aby dokázal všem okolo, že je schopen dobrého výsledku. Je to pro něj zasloužený úspěch. 

Také Charles byl dobrý a předváděl konzistentní výkony po celou dobu Grand Prix. Bohužel na začátku závodu ztratil dost času kvůli vibracím na předním kole, což vyžadovalo brzkou zastávku v boxech. Celkově se jedná o dobré umístění, ale i po tomto víkendu zůstáváme plně zaměřeni na další práci a chceme v tomto duchu pokračovat.


FORCE INDIA

Esteban Ocon, 10. místo
Byl to těžký závod a neměl jsem ani šanci popadnout dech. Pořád jsem na to šlapal a bojoval a stíhal. Jsme uprostřed středu pole a bylo odměnou předjet Carlose těsně před koncem a získat bod. Jsem zklamaný, že jsme nezískali víc, zvlášť po startu z osmého místa, ale udělali jsme maximum za daných okolností. Pozitivní je, že jsme se zlepšili a musíme jít dál tímto směrem a najít větší výkon už příští týden v Číně.

Sergio Pérez, 12. místo (po penalizaci 16.)
Je to promeškaná příležitost, protože můj závod skončil v prvním kole. Věděli jsme, že je důležité vyhnout se problémům, ale nemohl jsem nic dělat, abych se tomu vyhl. Měl jsem dobrý start, ale Brendon ztratil kontrolu a roztočil mě. Měl jsem poškozenou podlahu a stálo mě to rychlost. I přesto jsem byl téměř na bodech, ale víc jsem udělat nemohl, bylo to bez šance. Pozitivní je, že to byla zábava a hodně soubojů a s vozem jsme pokročili a snad budeme lepší i v Číně.

Otmar Szafnauer, šéfinženýr
Museli jsme na ten bod tvrdě pracovat. Esteban odvedl skvělou práci při stíhání Sainze a dostal se na desáté místo. Bylo důležité, zda jedete na jednu či dvě zastávky, ale my to myslím zvládli dobře. Sergiův závod byl ovlivněn kolizí, kde byl jen obětí. Měl poškozenou podlahu a ovlivnilo to výkon. Navíc byl na konci pole a musel kvůli defektu do boxů, proto dvě zastávky v boxech. Dojel dvanáctý, což je za daných okolností velký úspěch.


WILLIAMS

Lance Stroll, 14. místo
Se závodem jsem opravdu spokojený, i když určitě ne z hlediska umístění. Měl jsem opravdu dobrý start a získal pět pozic, takže mě to potěšilo. Poté jsem si poškodil přední křídlo, když jsem bojoval s Grosjeanem, takže jsem musel brzy do boxů, kde jsem ztratil jeho výměnou deset vteřin. Podařilo se mi ale vrátit zpět do závodu a v závěru jsem předjel týmového kolegu. Jsem samozřejmě spokojen s postupem, který jsme udělali v prvních dvou kolech. Stále věřím, že jsme dnes odvedli maximum v tom, co šlo udělat. Doufám, že v Číně se situace zlepší, pořád nás čeká spousta práce.

Sergej Sirotkin, 15. místo
Shrnout tento závod není snadné. Byl to vlastně můj první závod v F1. Začal jsem dobře, ale později jsme změnili náš plán. Strategie byla dva pitstopy, ale ukázala se nebýt zcela optimální, protože dle mého názoru jsme ztratili nějaký čas. Pak mě předjížděla o kolo spousta vozů, takže to byla další ztráta. Tempo bylo dobré, ale nejsme schopni se držet za jinými vozy. To se musí určitě zlepšit. Je to velký problém od prvních kol, protože nemůžeme bojovat s ostatními bez opotřebení předních pneu. Nicméně jak jsem nedávno uvedl, chceme na trati zůstat do konce závodu. Zkoušel jsem všechny směsi pneumatik, takže to byla dobrá zkušenost, v posledním stintu jsem měl dobré tempo. Teď už myslím na Čínu.

Paddy Lowe, technický šéf
Nebylo to dobré zakončení nesmírně náročného víkendu. Dnes jsme nebyli dost rychlí, abychom se utkali s ostatními soupeři, se kterýmkoli jiným vozem. Musíme jít do hloubky a zaměřit se na příčiny, které naší rychlost ovlivnily, byli jsme dokonce pomalejší než v Melbourne. Uvidíme, co se dá v tak krátké době, která do dalšího závodu zbývá, vůbec udělat. Je čas se jako tým semknout a začít inteligentně pracovat na problémech, musíme jim čelit. Doufám, že Ferrariho mechanik je v pořádku, na tu událost v boxech byl hodně nepříjemný pohled.


RED BULL

Max Verstappen, nedokončil
Měl jsem dobrý výjezd z poslední zatáčky, takže jsem to vzal vnitřkem. Lewis se snažil jet vnější stranou, ale v jednu chvíli jsme byl před ním. Myslím, že Lewis měl nalevo stále dost místa, ale dotkli jsme se a já měl defekt zadní levé pneumatiky. Kdyby ta situace byla obráceně, podle mě by něco řekl. Z mého pohledu já mu nechal dost místa.

Daniel Ricciardo, nedokončil
Přišel jsem o výkon, vše se najednou bez varování vypnulo a nemohl jsem nic dělat. Tenhle sport vám občas láme srdce, je to brutální. Jsme v týmu všichni tak zklamaní, protože jsme opravdu věřili, že máme dobré auto. Víkend šel dobře a věřil jsem, že závod bude ještě lepší. Vím, že jsme ujel jen jedno kolo, ale už jsem mohl vidět Kimiho, jak mu podkluzují zadní kola. Věřil jsem, že na to máme a o to je to více frustrující. Takhle brzy odstoupit je nejhorší pocit, zvlášť, když je to noční závod, kdy celý den na tu chvíli čekáte a po pár minutách je po všem. Já se vždy nabudím na neděli a teď ve mně dvě hodiny adrenalinu přebývají a nevím, co s nimi.

Christian Horner, šéf týmu
Pro nás brutálně tvrdý závod. Po průměrném startu se Daniel probojoval na čtvrté místo a stíhal Kimiho. Ale po pár elektrických selháních a předpokládaným problémem s baterií to byl konec. Zatímco Max se posouval vpřed, byl hned za Hamiltonovou převodovkou a bohužel došlo ke kontaktu, který vedl k defektu pneumatiky a následnému odstoupení ze závodu. Ale podle mého to byl závodní incident. Oba vozy nedojely a je to o to horší, protože jsme mohli stíhat Ferrari a Mercedes. Naštěstí je další závod už příští týden a také musím pogratulovat Toro Rosso k fantastickému výsledku.

Google+ Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: "Šach-mat," obával se Vettel strategie Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 09.04.2018 20:36 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 10 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamilton stíhaný Red Bullem

Ferrari a Red Bull větří šanci, Mercedes teď podle Ricciarda vypadá zranitelně

Pohonná jednotka Hondy

Honda doufá v další zisky, Red Bull ji povolil u Toro Rosso experimenty za cenu penalizací

Lewis Hamilton a Kimi Räikkönen

Co vlastně potřebuje F1 a její fanoušci?

Valtteri Bottas ve smyku s Mercedesem F1 W07 v Goodwoodu

VIDEO: Smyky a pálení gum - Bottas prohání Mercedes F1 W07 v Goodwoodu

Kevin Magnussen s Haasem VF-18

Haas o své aerodynamice. Obává se, že poslední sektor v Hockenheimu odhalí jeho slabinu

Valtteri Bottas s Mercedesem W09

"Dosahuji úrovně, kterou Mercedes požaduje," hájí se Bottas, i když letos nevyhrál

Sergej Sirotkin s Williamsem FW41

"Pokrok Williamsu zakrývají jiné, větší faktory," říká Sirotkin

Fernando Alonso v Rakousku

"Alonso by měl dělat něco jiného," soudí jeho bývalý týmový kolega Button

Minardi 191B s V12 motorem Lamborghini se po 26 letech vrací na dráhu

VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

Renault musí ve vývoji zabrat, chce-li s ostatními udržet krok

Renaultu kvůli zlepšení soupeřů zvoní budíček, přiznává Abiteboul. Šok zažil už v Rakousku

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sebastian Vettel má v sezóně zatím plný počet bodů

Slastný i černý den pro Ferrari - strhující finiš pro sebe rozhodl Vettel +…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nová DRS zóna v Silverstone: kdo jezdil s otevřeným křídlem v zatáčce a proč nepomohla? + VIDEO

  2. Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021

  3. "Máme nejlepší šasi, ale s motorem Renault je fakt problém," říká Verstappen. Kolik ztrácí?

  4. VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

  5. Přiznání: Kubica měl na rok 2012 podepsanou smlouvu s Ferrari, osudnou rallye už jet nechtěl

  6. Mercedes se zaměřuje na své starty, chce se vyrovnat Ferrari. Vysvětluje poškození Hamiltona

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud