DISKUZE K ČLÁNKU Liberty odhaluje své plány pro rok 2021: rozpočtové stropy, dělení peněz i jednodušší motory
Společnost Liberty Media vlastnící Formuli 1 dnes týmům představila své budoucí plány. Od roku 2021 chce vrcholnou disciplínu motorsportu razantně změnit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Liberty odhaluje své plány pro rok 2021: rozpočtové stropy, dělení peněz i jednodušší motory
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000173
12:02 08.04.2018 78.102.36.XXXPodle mého názoru je to socialismus ve formuli 1. Ne Ferrari ale Fiat rozhoduje,a ten pokud to odpíská žádná škoda, stejně to od zákazu desetiválců stojí za nic. Fiat se může obrátit na rally která se teď dostává hodně nahoru a neztratí,spíše získá. -
-
-
-
-
airwar1939
15:01 06.04.2018 176.74.141.XXXPokud jde o rozpočtový strop tak těch 150 milionů do kterých nepatří platy jezdců a managementu a výdajů za reklamu v zásadě nic neřeší, protože v reálu je ten strop nějakých 250 milionů. Plus tovární týmy stejně budou moci čerpat knowhow svých civilních továren, a nikdo to neuhlídá.
Drobný bonus pro Ferrari jsem čekal, uvidíme zda to bude stačit. Peníze pro dodavatele motorů kteří dodávají motory pod cenou je logické gesto, ale silným zase až tak moc nepomůže, a alternativní dodavatele nezachrání.
Pokud jde o změnu PU, to podle mě nic rozumného nepřinese. Použítí výrazně horší technologie vyžaduje nasazení velkého množství změn, a to opět jen rozevře nůžky ve výkonnosti. Současné motory mají účinnost přes 50%, motory s turbo a kersem budou na cca. 31-32 %, to je dost velký propad výkonnosti, který bude třeba někde kompenzovat - zvětšením objemu motoru, zvětšením turba, zvýšením množství paliva atd. Každopodně to bude vyžadovat vývoj nového motoru a to bude investice v řádu 100 a více milionů. Pokud neodejdou minimálně dva současní dodavatelé, tak takovou sumu žádný soukromí dodavatel do vývoje PU pro F1 stejně nedá. CARTy mají levné a jednoduché motory, a stejně jsou rádi za dva dodavatele PU.
Kdo může na příchodu alternativních dodavatelů nejvíce prodělat, jsou soukromé TOP týmy, těm továrny své motory nedají, a s motory alternativních výrobců nebudou konkurenceschopní.
Takže mě příjde, že vlci budou hladoví a koza snědená. -
-
-
uzivatel003243
12:50 06.04.2018 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
airwar1939
15:02 06.04.2018 176.74.141.XXXProč by je nutně vyhazovali, převedou je do jiné divize, která formálně nebude patřit k týmu.
-
-
huhukoktejl
12:43 06.04.2018 46.135.80.XXXTyto navrhy by snad mohly zrusit zakonzervovani soucasneho stavu a daji sanci i jinym dostat se mezi top tymy. Idealni scenar by byl, kdyby co nejdriv prijali prihlasky dalsich tymu (a dodavatelu motoru) na vstup do F1. Pokud se nikdo neprihlasi, dostanou se pod tlak tech stavajicich.
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek