DISKUZE K ČLÁNKU Liberty odhaluje své plány pro rok 2021: rozpočtové stropy, dělení peněz i jednodušší motory

Společnost Liberty Media vlastnící Formuli 1 dnes týmům představila své budoucí plány. Od roku 2021 chce vrcholnou disciplínu motorsportu razantně změnit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Liberty odhaluje své plány pro rok 2021: rozpočtové stropy, dělení peněz i jednodušší motory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 08.04.2018 12:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» -Tony- (Hlasovali 5 lidé) 06.04.2018 12:52
Až na ty bonusy pro Ferrari a výrobce motorů by… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 06.04.2018 12:14
Návrhy jsou to slušné, otázkou je jak to bude… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 06.04.2018 12:06
Já bych tohle +- kvitoval. 01 Má to hlavu a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000173

    uzivatel000173

    78.102.36.XXX
    Podle mého názoru je to socialismus ve formuli 1. Ne Ferrari ale Fiat rozhoduje,a ten pokud to odpíská žádná škoda, stejně to od zákazu desetiválců stojí za nic. Fiat se může obrátit na rally která se teď dostává hodně nahoru a neztratí,spíše získá.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    takže jsme svědky konce F1

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Přeci Ferrari odejde a založí tu jedinou správnou F1. 11 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        osobně v to doufám, protože dívat se na to, jak liberty przní F1 a snaží se z ní udělat další americkou estrádu, děkuji ale ne...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Otáčky motoru mají být zvýšeny o 3000 ot/min?

    Pokud vím, tak je v současnosti povoleno maximálně 15.000 ot/min a stejně kvůli spotřebě točí vozy jen okolo 12.000. nebo se mýlím? Tak čemu pomůže navýšení limitu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      ničemu, co liberty představila je hromada zvratků, nikoliv pravidla. Nejzajímavější je, nakolik skrouhali odměny všem týmům...

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Zatím i Mercedes tak nějak +- souhlasí..... 11 Vaše předpovědi byli zcela mylné....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          že sem ještě nečetl ani jedno vyjádření od top týmů jak se na ty návrhy dívají, pouze williams u se u tohoto návrhu ukájí....

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Pokud jde o rozpočtový strop tak těch 150 milionů do kterých nepatří platy jezdců a managementu a výdajů za reklamu v zásadě nic neřeší, protože v reálu je ten strop nějakých 250 milionů. Plus tovární týmy stejně budou moci čerpat knowhow svých civilních továren, a nikdo to neuhlídá.

    Drobný bonus pro Ferrari jsem čekal, uvidíme zda to bude stačit. Peníze pro dodavatele motorů kteří dodávají motory pod cenou je logické gesto, ale silným zase až tak moc nepomůže, a alternativní dodavatele nezachrání.

    Pokud jde o změnu PU, to podle mě nic rozumného nepřinese. Použítí výrazně horší technologie vyžaduje nasazení velkého množství změn, a to opět jen rozevře nůžky ve výkonnosti. Současné motory mají účinnost přes 50%, motory s turbo a kersem budou na cca. 31-32 %, to je dost velký propad výkonnosti, který bude třeba někde kompenzovat - zvětšením objemu motoru, zvětšením turba, zvýšením množství paliva atd. Každopodně to bude vyžadovat vývoj nového motoru a to bude investice v řádu 100 a více milionů. Pokud neodejdou minimálně dva současní dodavatelé, tak takovou sumu žádný soukromí dodavatel do vývoje PU pro F1 stejně nedá. CARTy mají levné a jednoduché motory, a stejně jsou rádi za dva dodavatele PU.

    Kdo může na příchodu alternativních dodavatelů nejvíce prodělat, jsou soukromé TOP týmy, těm továrny své motory nedají, a s motory alternativních výrobců nebudou konkurenceschopní.

    Takže mě příjde, že vlci budou hladoví a koza snědená.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    To ať rovnou udělají komplet jednotnou formuli. To se teprve ušetří a opravdu pak bude moci vyhrát kdokoliv

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Nie som si istý, či to má fyzikálnu podstatu. Bez MGU-H sa zhorší účinnosť pohonu, stúpne hmotnosť auta o palivo navyše. Odpadne roztáčanie preplňovania elektromotorom a vznikne turbodiera.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    150 milionů strop? Není to moc? 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fifo

    fifo

    213.94.78.XXX
    navrhy super. hlavne co sa tyka motor-u.
    myslienka rozpoctoveho stropu je fajn, len neviem ako to chcu ustriehnut.
    a tesim sa na protesty zo strany mercedesu a ferrari

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    85.135.73.XXX
    Až na ty bonusy pro Ferrari a výrobce motorů by to celkem šlo. A pokud budou Ferrari nebo Mercedes chtít, tak at´ jdou ... Nelze se nechat do nekonečna vydírat.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      No je to prezentováno jako ber nebo jdi, takže teď už vyhružky asi nebudou mít smysl, a bude to o rozhodnutí každého týmu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • S-fan

      S-fan

      212.111.22.XXX
      Fiat určitě neodejde, kdo by pak ty jejich krámy kupoval bez reklamy z F1 ? 12
      Marchionne se výhružkama sám zahnal do kouta a musí přijmout. 03

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003243

    uzivatel003243

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    46.135.80.XXX
    Tyto navrhy by snad mohly zrusit zakonzervovani soucasneho stavu a daji sanci i jinym dostat se mezi top tymy. Idealni scenar by byl, kdyby co nejdriv prijali prihlasky dalsich tymu (a dodavatelu motoru) na vstup do F1. Pokud se nikdo neprihlasi, dostanou se pod tlak tech stavajicich.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Mick Schumacher - závod ve Francii

Schumacher vidí světlo na konci tunelu. Co říká na bitvu s Verstappenem? + VIDEO

Mattia Binotto vyslovil zajímavou, i když asi nereálnou myšlenku

Ferrari navrhuje, aby viníci nehod byli potrestáni také materiálně

Zůstane Vettelovo druhé místo v Baku prozatím jediným pódiovým umístěním?

Aston Martin se odmítá smířit s trestem. Proč je Vettel stále veden jako druhý?

Sebastian Vettel se svou trofejí za druhé místo po závodě v Baku

Vettel je diskvalifikován, na podium se posouvá Sainz

Nové jméno ve Zlaté knize vítězů GP - Esteban Ocon a vlastně i Alpine F1

GP MAĎARSKA: Postartovní kolize prosela pole, překvapivým a zaslouženým vítězem je Ocon

Esteban Ocon při čtvrteční tiskovce v Bahrajnu

PROHLÁŠENÍ po závodě v Maďarsku

Christian Horner upíná pozornost na zítřek

Jak se Horner staví k Hamiltonovu pojetí závěru kvalifikace? Jaká je Hamiltonova reakce?

Hlavní rovinka v Maďarsku

GRAFIKA: Startovní rošt v Maďarsku - Mercedesy před Verstappenem s výhodou tvrdší směsi

Christian Horner a Toto Wolff mají další důvod si vyměňovat názory

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: jak reagovali piloti na vyhrocený maďarský čardáš F1?

Lewis Hamilton získal pole-position poněkud kontroverzním způsobem

Vyhrocenou kvalifikaci v Maďarsku vyhrává Hamilton, Mercedes má první řadu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VERSTAPPEN, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama