DISKUZE K ČLÁNKU Liberty odhaluje své plány pro rok 2021: rozpočtové stropy, dělení peněz i jednodušší motory

Společnost Liberty Media vlastnící Formuli 1 dnes týmům představila své budoucí plány. Od roku 2021 chce vrcholnou disciplínu motorsportu razantně změnit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Liberty odhaluje své plány pro rok 2021: rozpočtové stropy, dělení peněz i jednodušší motory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 08.04.2018 12:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» -Tony- (Hlasovali 5 lidé) 06.04.2018 12:52
Až na ty bonusy pro Ferrari a výrobce motorů by… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 06.04.2018 12:14
Návrhy jsou to slušné, otázkou je jak to bude… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 06.04.2018 12:06
Já bych tohle +- kvitoval. 01 Má to hlavu a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000173

    uzivatel000173

    78.102.36.XXX
    Podle mého názoru je to socialismus ve formuli 1. Ne Ferrari ale Fiat rozhoduje,a ten pokud to odpíská žádná škoda, stejně to od zákazu desetiválců stojí za nic. Fiat se může obrátit na rally která se teď dostává hodně nahoru a neztratí,spíše získá.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    takže jsme svědky konce F1

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Přeci Ferrari odejde a založí tu jedinou správnou F1. 11 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        osobně v to doufám, protože dívat se na to, jak liberty przní F1 a snaží se z ní udělat další americkou estrádu, děkuji ale ne...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Otáčky motoru mají být zvýšeny o 3000 ot/min?

    Pokud vím, tak je v současnosti povoleno maximálně 15.000 ot/min a stejně kvůli spotřebě točí vozy jen okolo 12.000. nebo se mýlím? Tak čemu pomůže navýšení limitu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      ničemu, co liberty představila je hromada zvratků, nikoliv pravidla. Nejzajímavější je, nakolik skrouhali odměny všem týmům...

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Zatím i Mercedes tak nějak +- souhlasí..... 11 Vaše předpovědi byli zcela mylné....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          že sem ještě nečetl ani jedno vyjádření od top týmů jak se na ty návrhy dívají, pouze williams u se u tohoto návrhu ukájí....

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Pokud jde o rozpočtový strop tak těch 150 milionů do kterých nepatří platy jezdců a managementu a výdajů za reklamu v zásadě nic neřeší, protože v reálu je ten strop nějakých 250 milionů. Plus tovární týmy stejně budou moci čerpat knowhow svých civilních továren, a nikdo to neuhlídá.

    Drobný bonus pro Ferrari jsem čekal, uvidíme zda to bude stačit. Peníze pro dodavatele motorů kteří dodávají motory pod cenou je logické gesto, ale silným zase až tak moc nepomůže, a alternativní dodavatele nezachrání.

    Pokud jde o změnu PU, to podle mě nic rozumného nepřinese. Použítí výrazně horší technologie vyžaduje nasazení velkého množství změn, a to opět jen rozevře nůžky ve výkonnosti. Současné motory mají účinnost přes 50%, motory s turbo a kersem budou na cca. 31-32 %, to je dost velký propad výkonnosti, který bude třeba někde kompenzovat - zvětšením objemu motoru, zvětšením turba, zvýšením množství paliva atd. Každopodně to bude vyžadovat vývoj nového motoru a to bude investice v řádu 100 a více milionů. Pokud neodejdou minimálně dva současní dodavatelé, tak takovou sumu žádný soukromí dodavatel do vývoje PU pro F1 stejně nedá. CARTy mají levné a jednoduché motory, a stejně jsou rádi za dva dodavatele PU.

    Kdo může na příchodu alternativních dodavatelů nejvíce prodělat, jsou soukromé TOP týmy, těm továrny své motory nedají, a s motory alternativních výrobců nebudou konkurenceschopní.

    Takže mě příjde, že vlci budou hladoví a koza snědená.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    To ať rovnou udělají komplet jednotnou formuli. To se teprve ušetří a opravdu pak bude moci vyhrát kdokoliv

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Nie som si istý, či to má fyzikálnu podstatu. Bez MGU-H sa zhorší účinnosť pohonu, stúpne hmotnosť auta o palivo navyše. Odpadne roztáčanie preplňovania elektromotorom a vznikne turbodiera.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    150 milionů strop? Není to moc? 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fifo

    fifo

    213.94.78.XXX
    navrhy super. hlavne co sa tyka motor-u.
    myslienka rozpoctoveho stropu je fajn, len neviem ako to chcu ustriehnut.
    a tesim sa na protesty zo strany mercedesu a ferrari

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    85.135.73.XXX
    Až na ty bonusy pro Ferrari a výrobce motorů by to celkem šlo. A pokud budou Ferrari nebo Mercedes chtít, tak at´ jdou ... Nelze se nechat do nekonečna vydírat.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      No je to prezentováno jako ber nebo jdi, takže teď už vyhružky asi nebudou mít smysl, a bude to o rozhodnutí každého týmu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • S-fan

      S-fan

      212.111.22.XXX
      Fiat určitě neodejde, kdo by pak ty jejich krámy kupoval bez reklamy z F1 ? 12
      Marchionne se výhružkama sám zahnal do kouta a musí přijmout. 03

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003243

    uzivatel003243

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    46.135.80.XXX
    Tyto navrhy by snad mohly zrusit zakonzervovani soucasneho stavu a daji sanci i jinym dostat se mezi top tymy. Idealni scenar by byl, kdyby co nejdriv prijali prihlasky dalsich tymu (a dodavatelu motoru) na vstup do F1. Pokud se nikdo neprihlasi, dostanou se pod tlak tech stavajicich.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama