DISKUZE K ČLÁNKU Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů
Šéf Red Bullu Christian Horner by si přál, aby kvalifikační módy byly u současných pohonných jednotek zakázány. Nejlépe je má zvládnuty Mercedes, jenž díky nim proti závodnímu režimu získává až 0,6 sekundy na kolo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002995
(Hlasovali 5 lidé)
27.03.2018 12:39
Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může… »
» uzivatel002995
(Hlasovali 4 lidé)
27.03.2018 14:38
Takže říkáš, že je zakázaný při hře kopačky znovu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Situs
12:01 27.03.2018 85.70.164.XXXTohle už říkám nějakej rok, žádné změny režimu motorů! Tohle mělo být dávno. To je totiž velmi podobné jako když máte 100kg paliva na závod, ale zavedli se i průtokoměry. Proč? Aby jste najednou neměli extra výkon a vůz se pro ostatní nechoval jinak, bylo to zdůvodňováno i bezpečností, jednou pomalu, jednou rychle, jednou brzdný bod tady, pak támhle, proč to lze dělat různými režimy motoru? Zrušit! Pro závodění to podle mě opravdu není dobře.
... a navíc by to dobře řešilo i spalování oleje pro kvalifikaci.-
Pepan
12:07 27.03.2018 89.24.157.XXXNa druhé straně zvýšený výkon motoru znamená jeho větší zátěž a větší opotřebování, takže roste šance na předčasnou poruchu. Moc by mě zajímalo, kdyby to bylo v opačném gardu a ten kvalifikační mód měl Renault a jiné značky ne, tvrdil by Max totéž?-
-
Situs
12:28 27.03.2018 85.70.164.XXXV F1 vždy něco navrhujou týmy kde ztrácí, to bylo a bude. Mercedes by tohle na sebe nikdy nenavrhl, to je jasné. Podle mě možnosti měnit režimy motorů nahrává tomu kdo má nejlepší motor a stanovit si definitivní mapu pro celej závodní víkend je pro závodění podle mě lepší. Je to něco kde vidím sebrání výhody továrnám, a to pomůže celému poli. Vidím to jako dobré řešení. Ono opravdu proč mít ty průtokoměry? Proč nedat i tuto rozmanitost pro strategické hrátky? Podle mě je to podobné a ke změnám režimů motorů můžem přistoupit stejně, prostě zakázat. Dáme větší vliv na jezdce, ne na tlačítko, a to taky není v téhle F1 k zahození.-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kevin
13:04 27.03.2018 80.250.30.XXXNedělám jim obhájce, ale tak snadný to určitě nebude. Oni si stanovili nějaký vývojový program a nasměřovali k němu úsilí, tj. vyvinout motor o nějakých prioritách. Teda slušná závodní výkonnost a zároven možnost po omezenou dobu razantně navýšit výkon. To co říkáš ty, je prostě jinej koncept, tedy jako by vývoj od znovu. Projekt by se pak jmenoval trvale vysoký závodní výkon. Nedokážu posoudit, jak moc by museli konstrukčně do toho motoru hrábnout, protože ted je prostě postavenej na jiný požadavky. A to jim nechci dělat advokáta...-
Situs
13:24 27.03.2018 85.70.164.XXXMysleli i na ten olejíček a musej se přizpůsobovat. Já si myslím že i vzhledem k minulosti F1 jim házet jisté klacky pod nohy je očekávaná věc. A ty změny režimů motorů se přiznám se mi nelíbí od začátku a pro závodění nejsem jejich příznivcem. Stejně jako nemáme aktivní aerodynamiku, by jsme neměli mít i aktivní výkonnostní režimy.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek