DISKUZE K ČLÁNKU Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Šéf Red Bullu Christian Horner by si přál, aby kvalifikační módy byly u současných pohonných jednotek zakázány. Nejlépe je má zvládnuty Mercedes, jenž díky nim proti závodnímu režimu získává až 0,6 sekundy na kolo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 02.04.2018 18:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel002995 (Hlasovali 5 lidé) 27.03.2018 12:39
Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 14:38
Takže říkáš, že je zakázaný při hře kopačky znovu… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 17:43
Tohle není Formule Škoda. F1 byla vždycky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    Stejé režimi motorů pro všechny a není co řešit, ušetří se peníze i za vývoje režimů pro Q 03

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.50.XXX
      mimochodem odpůrci, co mi řeknete na to, že zákaznické týmy tyhle mody nemají? 18

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Tohle není Formule Škoda. F1 byla vždycky založena na kreativitě konstruktérů a mělo by tak být i do budoucna. Unifikace je na škodu, protože je házením klacků pod nohy konstruktérům a může v budoucnu znamenat odchod těch nejlepších tvůrců jinam.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.50.XXX
          Ale konstruktéři jsou i McLaren, Red Bull, Force India, Williams, Sauber, Haas, STR ... a ti nemají možnost, dobře STR teď jo, ale ostatní nemají možnost využívání speciálních modů, nikdo netvrdí ať se staví stejný formule a podobně ani konstrukce motorů, říká se jen o modech pro Q, jak tohle můžou ovlivnit týmy co si nevyrábí vlastní motory? tohle je házení klackům pod nohy týmům co k tomu nemají prostě příležitost 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            A není spíše házení klacků pod nohy to, že když já nejsem schopen něčeho dosáhnout, tak se postarám o to, aby se to zakázalo i jiným? Proč ty speciální módy nepoužívá třeba Renault? Neumí to, nebo je tak na štíru se životností motoru, že jakékoliv i krátkodobé navýšení výkonu by bylo neúměrným rizikem?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kevin

              Kevin

              80.250.30.XXX
              Samozřejmě to házení klacků pod nohy je. A i další výbrobci kvalifikační módy mají, jen ne tak dobré co motor Mercedes.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • TomRocek

            TomRocek

            90.178.28.XXX
            Nikdo nikomu nebrání si na ty motory vlastní mapu udělat, snížit tak životnost motoru. Někdo také nemá aero tunel pro modely 1:1 a někdo třeba má. Mají se kvůli tomu zakázat? Vše je jen o penězích. Pokud do toho někdo nechce dát tolik peněz, pak nemůže očekávat, že porazí ty, kteří do toho ty peníze dávají. Příklad HAAS, pravidla něco umožňují, ale díky namyšlenosti Williamsu a jiných, že oni jsou konstruktéři, tak teď od nich dostanou výprask.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Kevin

        Kevin

        80.250.30.XXX
        Renault ve svých prohlášeních uváděl, že na zlepšení kvalifikačních módů pracuje. Každý výrobce má kvalifikační mód, ne jen ten závodní... V dalším příspěvku tvrdíš, že zákaznické týmy nemají možnost využívat speciálních módů. Máš nějaké zdroje, kam bys mě odkázal, abych si o tom mohl přečíst, že je to pravda?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Ty jsi naivní.....neznáš nové pravidlo? Tohle nikdy nikdo už neřekne. Ale prozradí -napoví to data a zrychlení v Q.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kevin

            Kevin

            80.250.30.XXX
            Reagoval jsem na HellHogra, kde tvrdí, že zákaznický tým oproti výrobci nemůže používat kvalifikační mód. To co řekla FIA o stejném motoru i pro zákazníka, o stejném palivu jsem taky četl. Takže ty také tvrdíš, že například Mercedes oproti Williemsu zapne mód, který mu zvýší výkon třeba o 20 koní nad úroveň toho, co dostává pro kvalifikaci Williems? Myslíš si, že komisaři nemají přístup k telemetrii a tohle by nechali bez povšimnutí zvlášt po tom prohlášení FIA? Kolik zákaznickým týmů se ohrazuje proti svému dodavateli motru, že se k nim nechová férově? Já sem tu naopak četl, kde Horner tvrdí, že se k nim chová Renault férově. Když se začtu do tohoto článku, tak se tam píše toto: Šéf Red Bullu Christian Horner by si přál, aby kvalifikační módy byly u současných pohonných jednotek zakázány. Nejlépe je má zvládnuty Mercedes...
            . V kvalifikacích ale ztratil na Lewise Hamiltona přes 7 desetin sekundy, protože jejich dodavatel pohonných jednotek v nárazovém navyšování výkonu Stříbrným šípům nedokáže konkurovat. Ferrari je v této oblasti Mercedesu blíže, Honda se zatím nemůže rovnat ani s Renaultem.

            "Mody motoru by možná měli být stále stejné od okamžiku, kdy vyrazíte v kvalifikaci, až do konce závodu," upozorňuje Horner. "Lewisův čas se výrazně zlepšil mezi Q2 a Q3. Mají kvalifikační mód, který nemusí používat v dřívějších částech kvalifikace - proč by měli zatěžovat motor?"

            Takže kvalda mód mají všichni a Hornerovi se nelbí moc to, že na tomhle poli je Mercedes lepší než Renault. To, že zákazníci oproti dodavatelům kvalifikační mód nemohou používat ani slovo. A nenapadlo Tě náhodou, že Mercedes je v kvaldě tak rychlý, že proti Force Indii ten mód používá jen tehdy, když je třeba, ale zákazníci hned od začátku, aby postoupili? I tom Horner mluví. Jinde zase Horner tvrdil, že kvalda mód Mercedesu přidává 2 až 3 desetiny. Ty si poznal, že těch 7 desetin a to zrychlení mezi Q2 a Q3 bylo všechno díky módu? Vliv jezdce nemohl být žádný??

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Určitě je jasné, že módy zákazníci nemohou používat stejně, jak Mercedes z důvodu 4 motorů a jejich výdrže.( bráno zpětně) Bylo pár vyjadření, kdy to padlo....nejde o to, že by tam nebyli, jen je používají (pokud) na své riziko, takže raději ne... Sice to pak dementovali, ale slovo mód atd nikdy nebylo použito. Chytrá vyjádření.... ono když někdo zrychlí a někdo ne, je vše jasné.

              Ano, Mercedes v tom dominuje a nelze mu konkurovat v kvalifikaci. V F1 historicky platí, že pokud někdo vyčnívá a druhý to mít nemůže, eliminuje se to. Netvrdím že s tím souhlasím, ale je to tak.....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kevin

                Kevin

                80.250.30.XXX
                Ten nejostřejší mód je na úkor životnosti, na vlastní riziko to bude pro všechny, pro tovární tým i zákazníky. Zákazníci je používat můžou, od toho je ta direktiva Fia, která to nařizuje. Motory musí být zákazníci schopni provozovat totožně jako tovární tým bez ohledu na použitý software. Tak v čem je problém? Že by chtěl Horner party mód který má Mercedes a Renault ho neumí vytvořit, o tom Horner mluvil. Byl by první, kdo by vyčetl Renaultu, že si sám něco používá a Rebull to používat nemůže. Já sem reagoval na HellHogra, který tvrdil něco jiného než Horner, Lowe, Claire, tak sem se ho pouze ptal, odkud to bere nebo jestli si to "cucá" z prstu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Tak tohle už je kor nesmysl. Jak by mohli být stejné režimy pro různé motory?
      Navíc není jisté, jestli odběratelé mají nebo nemají párty mod

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Mně to milý není, pokud něco jako "party mód" existuje. A já tomu věřím.
    Nicméně zakazovat to je, jak už tu psali jiní, hovadina, protože tam není nic proti pravidlům a riziko si nese Mercedes sám (pokud to motor nepřežije). Ukuchtili to líp, než ostatní, tak ať ostatní zaberou a doženou je. Třeba i něčím jiným. To je fér.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Co ti na tom příjde nemilého? Vždyť je to přece logické, že motor když má vydržet sedm závodních víkundů, musí být provozován v nějakém konzervativnějším módu, a že do agresivnějšího módu může být převeden jen na velice omezenou dobu. Stejně je to v každém vytrvalostním sportu, fotbalisti se také po trávníku 95% času jen plouží. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Ale kopačky a míč své vlastnosti během hry nemění 18

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          89.111.77.XXX
          Takže říkáš, že je zakázaný při hře kopačky znovu utahovat? Když se rozvážou tak červená? Míč resp. trať je pro všechny stejná. To je v pohodě.
          Spíše je to o tom, že když mně chcípla koza, tak ať chcípne i sousedovi. Místo toho by se měl každý starat o tu svou kozu ať maká funguje jak má 03

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Vůbec ne, jen nezavrhuji možnost že se všichni domluvěj že nebudou používat kopačky s přídavnýma pérkama. Je to o domluvě, a když je něco dobré pro sport a rozhodne většina tak s tím nemám žádný problém. Často někdo ztratí výhodu tím že se něco odsouhlasí, třeba žraločí ploutve, s-šachty nebo jak to bylo, zrušení žetonů, Monkey křidélko, hračičky na zadím křídle, i ty dvojité difuzory, prostě se domluví že to bude jinak, a buď všichni, tak hned, nebo většina, tak až za rok, nebo to neprojde a nic se nestane. Teď je to tak a když se něco odsouhlasí tak to bude jinak, nemluvím teď o tom že ze dne na den přijde FIA a řekne teď to bude jinak, tady se nic neporušuje - pokud vím.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Radon

        Radon

        84.242.97.XXX
        Nemilého proto, že bych taky raději viděl špičku srovnanou v jedné desetině. 03 Ale tím dalším jsi celkem uhodil hřebíček...
        Bavíme se o navýšení výkonu nad max. výkon (jakýsi overboost) anebo jen o uvolnění maximálního výkonu motoru? Protože pokud by šlo jen o prostý max. výkon PJ, tak by debata byla úplně mimo! Protože omezování výkonů motorů jen aby byl dohnán Mer by byla megapitomost.
        Možná jen ten "party mód" nechápu dobře. 10

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama