DISKUZE K ČLÁNKU Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Šéf Red Bullu Christian Horner by si přál, aby kvalifikační módy byly u současných pohonných jednotek zakázány. Nejlépe je má zvládnuty Mercedes, jenž díky nim proti závodnímu režimu získává až 0,6 sekundy na kolo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Max by se chtěl dostat na party Lewise, Red Bull volá po zákazu kvalifikačních módů motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 02.04.2018 18:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel002995 (Hlasovali 5 lidé) 27.03.2018 12:39
Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může… »
» uzivatel002995 (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 14:38
Takže říkáš, že je zakázaný při hře kopačky znovu… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2018 17:43
Tohle není Formule Škoda. F1 byla vždycky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Mě by zajímalo, zda mají party mód i ostatní týmy s motorem Mercedes?

    Pokud ne, nejedná se o nedodržování stejného motoru? Nevím jak je to přesně v pravidlech, ale stejný motor by měl poskytovat i stejný vyšší výkon v kvalifikacích, nebo se mýlím?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      No když ti třeba Mercedes řekne že ho můžeš použít jen jednou v Q a musíš splnit nějaké parametry, tak ho nakonec může užít třeba i jen on sám. Williams a FI skoro žádného zlepšení mezi Q1 a Q2 nedosáhli, U továrny to dělá sekunda na část Q 16 Pokud ho nepoužili už v Q1 tak je podle mě jasné že ani jeden odběratel Mercedesu se žádného navýšení nedočkal.
      [odkaz na stránku]

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.73.XXX
        FIA si musí hlídat to co požaduje. Použití musí být stanoveno předem a tím pádem musí být jasně daná omezení. Uvádí se většinou jen počty použití nebo asi i km. Takže pak záleží na týmech, jak se s tím poperou. Neviděl bych to tak černě. Zákazníci Mercedesu jsou dle mého naprosto v pohodě a spokojeni. Je třeba hlídat parametry jako max. rychlost atd., tam kde je to měřitelné a prokazatelné.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          No já nevím proč třeba Stroll poznamenal že neměli ten výkon navíc při re-startu a tak, podle mě aby ho mohli využívat tak jim výrobce stanovuje nějaké podmínky, a ty třeba Williams nesplnil. Může tam být omezení v km, podmínky v teplotě, podmínky kolikrát to směj použít a spousta spousta dalšího.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Dokugan

            Dokugan

            146.102.216.XXX
            Nebo ten výkon navíc neměli proto, protože se jim to nedařilo uchladit ani v normálním režimu a pokud by trochu povolili to uškrcení výkonu, tak by jim to mohlo zdechnout úplně.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Kevin

      Kevin

      80.250.30.XXX
      Tohle by ale měly rozhřešit komisaři na základě telemetrie. Jestli Mercedes může přidat třeba dvacet koníků a jeho zákazníci ne, tak tohle snad jsou techničtí komisaři schopni ohlídat. Mercedeš má mít údajně tu agresivní mapu možnost použít na 30-40 kol po dobu životnosti motoru. Jak s tím nakládají zákazníci nevím, ale Mercedes je v první části kvalifiakce dost rychlý na to, aby ji nemusel použít. Jestli ji zákazníci použivají hned od začátku nevím, ale divil bych se pokud ne.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    46.135.30.XXX
    Achjo, samozřejmě že každýmu vadí když má soupeř něco lepšího, ale kvůli tomu zakazovat? Blbost. Naopak by mělo být více svobody v rozhodování týmů a pilotů. Zrušit průtokoměry, vrátit možnost tankování, zrušit DRS zóny, drs jako takové klidně ponechat, odlehčit autům a zas by závody byly zajímavější. Redbull by pak nemusel bulet ale mohl by vsadit na agresivní strategii na startu

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.224.XXX
    No nevím, upravit mód motoru za jízdy jde v každým lepším autě. Jestli by to třeba nebyl anachronismus, zkoušet tohle zakázat v F1 coby výkladní skříni techniky a technologií.

    Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Rozumím ti, ale třeba takový průtokoměr taky nikde jen tak nemáš 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.77.XXX
        Je to nesmysl něco zakazovat, kór když si může jezdec během závodu přenastavovat na volantu různé módy a bůhví co všechno. Takže FIA to zakáže a Mercedes tomu bude říkat úsporný režim a normální režim. V závodě pojedou na úsporný a ve kvaldě na normální. Všichni budou spokojeny, ne?
        To snad aby zakázali nastavovat na volnatu všechno, ne?
        Motorář je takový jaký je a bohužel si musí RB počkat na změnu motoru. Když měli výhodu oni, tak také měli ostatní smůlu.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.224.XXX
        Tak v tomhle bych byl opatrnej. Naše drahá EU dospěje k názoru, že max 90 g CO2 / km by bylo fajn pro každý jednotlivý auto a nacpou do každýho auta průtokoměr. Všechno, co bude odpovídat vyšší než okamžité spotřebě 3.8 l/ 100 km ti na dálku v reálným čase zaznamenají, zdaní a jednou za měsíc ti přijde vyúčtování.

        Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        147.229.208.XXX
        Průtokoměr je ve formuli kvůli legimitizaci hybridů a celkově k podpoření pseudo zelené tváře F1. S technikou to nemá moc co dělat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama