DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes se brání nařčení: naše zákazníky jsme v oblasti motorů nikdy neomezovali!
Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff tvrdí, že se jich úprava pravidel týkajících se rovnocenného přístupu k odběratelům motorů netýká - Mercedes je údajně nikdy neomazoval ani v parametrech či dostupných módech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes se brání nařčení: naše zákazníky jsme v oblasti motorů nikdy neomezovali!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 3 lidé)
05.03.2018 12:03
Základní pravidla jsou nastavena takto, motor se… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
10:21 05.03.2018 85.70.164.XXX"Později", no pokud vím tak McLaren se třeba nedočkal nikdy. Prostě k tomuto nám schází i otevřená zpověď zasvěcených, jestli se zpřísnily pravidla a továrny to budou mít těžší, je to dobře, stejnej matroš a jeho užívání by měl být co nejvíce zaručen.-
Mike17
10:34 05.03.2018 185.149.130.XXXTeď nevím, jestli mluvíš o sezonách do r2013, nebo o té jedné 2014. kdy měl Mclaren turbo od Mercedesu.
Do roku 2013 dojížděl Mclaren stabilně před továrním Mercedesem. Tedy nevidím, že by měli horší motor. ALe v podstatě si nekonkurovali.
V roce 2014 byli tak hrozně daleko, že byli na úrovni Wlliamsu. Mercedes jim klidně mohl bez obav dát lepší motor, než měli sami. Konkurencí nebyli ani omylem.
Jo, je otázka, jak by to vypadalo, kdyby si konkurovali. Tam věřím tomu, že by se Mercedes postaral o to, aby konkurencí už nebyli (jako s RB). Ale to už je co by bylo kdyby něco bylo.-
-
-
-
Mike17
12:08 05.03.2018 185.149.130.XXXTak tam to smysl dávalo, když nechtěli "předávat zkušenosti" Hondě. U tohoto případu to znevýhodnění nikdo nepopírá. I Honda už na konci sezony aktivitou s novými specifikacemi pro Mclaren nehýřila. Stav u STR asi taky nemusíme rozebírat. Očekávám, že to bude u RB letos podobně. Ikdyž s novým pravidlem to bude složitější. Tady se bavíme o stabilních zákaznících, nebo já to aspoň tak vnímám.-
airwar1939
12:18 05.03.2018 176.74.141.XXXZkušenosti Hondě stejně neměli jak předávat, motory Mercedes jsou pod správou lidí od Mercedesu, k těm lidi od McLarenu nemají přístup, jistě vidí ho v autě, ale data z motoru a servis dělá Mercedes.-
-
airwar1939
16:00 05.03.2018 176.74.141.XXXOtázka je co byla v roce 2014 nová specifikace. hardware se nemohlo v sezoně měnit, palivo a oleje měl McLaren od jiného dodavatele s kterým měl sponzorskou smlouvu, takže jediné co jim Mercedes nemusel poskytnout je nějaký update software. Ale je otázka proč? Mercedes bezpečně kraloval oběma šampionátům, a McLaren bojoval o páté místo s FI a občas dostal od Mercedesu kolo, nebyl důvod ho nijak brzdit. Krom toho v roce 2014 měl mít Mercedes cca 875 koní, a na 900 koní se dostal až v sezoně 2015, takže moc velké ty updaty z hlediska výkonu ani být nemohli.-
-
airwar1939
16:38 05.03.2018 176.74.141.XXXProč by se měli mstít? Z logiky věci byl odchod McLarenu k hondě velkým plusem, přišli o přímou konkurenci která měla výrazně větší potenciál je ohrozit než Williams a FI.
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
14:49 05.03.2018 194.228.59.XXXNaprosto přesně. O odchodu k Hondě se vědělo téměř celou sezónu, tak McLaren dostal pouze první vývojový stupeň a s ním pak odjel celou sezónu.
Smutné je, že se pamatuje pouze na ostrou Markovu rétoriku vůči Renaultu, ale že McLaren po roce 2013 (kdy se mu nepovedla šasí) pravidelně rýpal do Mercedesu, že proti tovární stáji nemají šanci, protože je nikdy nenechají vyhrát, na to se rádo zapomíná. Potom ty idylické řeči, jak je Honda to nejlepší a jak jejich motor rve motorové brzdy a půjdou okamžitě do čela ...
Mercedes určitě nečekal, že ostatní tu první architekturu motorů tak pohnojí, tak si v roce 2014 uvědomili, že asi udělali o parník lepší práci než konkurence. Tudíž bylo o důvod víc si dílo pohlídat.
Airwarova teorie o tom, jak si vše hlídají lidi od Mercedesu je napůl pravdivá, ale ono ne všechno jde "zadeklovat". A když někde nastane situace, že od půlky roku 2013 se to kolem jednoho vybarvuje jak na festivalu suši. Především pokud jde o asiaty, kteří jsou proslulí tím, že co mohou, to obšlehnou, si dá jeden safra pozor, jaké karty vyložit na stůl. Japonci jsou marní, pokud mají dělat nějaké technické řešení od píky, ale pokud mohou obšlehnout základ, tak umí velice rychle vše propočítat, pochopit a poté i v mnohém zdokonalit. V tom jsou potom už daleko hůře dostižitelní.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek