"Hodně rozčiluje. Je hnusná. Těžko se dostává do vozu, těžko se dostává z něj ven, těžko se nasazuje a sundává volant, zkrátka je divná a obtěžující," shrnuje pilot Haasu po prvních předsezónních testech své pocity z nové ochrany kokpitu.
Problém s výhledem na startovní světla s ní sice nenastanou, ale v některých zatáčkách by potíže působit mohla: "Jakmile se dostanete do zatáčky, tak je to v pořádku, protože se díváte na stranu, vlevo či vpravo od prostředního pilíře, takže to vizuální problém s výhledem do zatáčky nezpůsobuje."
"Ale odvádí zrak, když měníte směr - jako v šikanách a tehdy, když musíte přejet svým pohledem přes pilíř. Jde trochu o zástupný problém, ale nevzbuzuje to samo o sobě obavy," pokračuje Magnussen, jenž minulý týden zajel šestý nejrychlejší čas.
Nemohlo by ale Halo působit potíže například ve slavné zatáčce Eau Rouge? "Když se za někým ženete v Eau Rouge, nebudete schopni vidět, jestli udělal nahoře chybu a dostal smyk, když se nacházíte v prostřední části. Nebudete vědět, jestli je ve zdi nebo ne. Odhaduji, že totéž bude platit v první zatáčce v Austinu, kde je velké převýšení, ale uvidíme," odpovídá dánský pilot.
IndyCar zkouší ochranný průhledný kryt (tzv. windscreen) před kokpitem jako alternativu k Halo, ale ani ten by Magnussenovi moc velkou radost neudělal: "Vypadá mnohem lépe, ale já opravdu nejsem ani jeho fandou. Je lepší než naše Halo, ale zkrátka si nemyslím, že by tam něco mělo být. Podle mě je Formule 1 otevřeným vozem a neměla by být zakrývána. Podle mě je to pro F1 špatné."