DISKUZE K ČLÁNKU "F1 se bez Ferrari rozhodně neobejde," myslí si bývalý šampion

Formule 1 si nemůže dovolit přijít o Ferrari, bez něj se absolutně neobejde, domnívá se bývalý mistr světa Nigel Mansell.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "F1 se bez Ferrari rozhodně neobejde," myslí si bývalý šampion

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 28.01.2018 13:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 26.01.2018 11:39
Ten problém není o tom zda může existovat… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 26.01.2018 13:07
Bingo. 01 »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 26.01.2018 14:25
Ano současný stav je produktem Ecclestonea. Ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    zajímavější, než případný teoretický odchod Ferrari je v rozhovoru myšlenka, resp. vzpomínka na časy, kdy bylo v poli víc aut, než míst na roštu. myslím, že tohle by F1 hodně pomohlo. "nikdo" by neměl místo na startu jisté a už první část kvaldy by byla hodně zajímavá. aby to ale dobře fungovalo, musí být pole alespoň trošku výkonnostně vyrovnané. teď nemyslím výkon motoru, ale celkový výkon balíku auto+pilot. v tom, že větší počet aut by byl ohromným přínosem, s Nigelem zcela souhlasím.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Obávám se že tohle mohlo fungovat v době kdy Formule 1 závodila především v evropě, cestování bylo levné, postavit vůz F1 bylo levné atd. Tehdy se dalo z několika miliony odjet sezonu. Dnes když sezona stojí minimálně 70-80 milionů se těžko najde magor co takovou sumu vyhodí aniž by měl jistotu, že jeho vůz bude stát na startu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        V návaznosti na to je to i otázka sponzorů. Tehdy bylo sponzorů jenom pár, zatímco dneska by bez nich žádný tým fungovat asi nemohl, nebo nemohl fungovat dobře. Kdo by byl ochoten platit sponzoring na vozech, které by se ukázaly akorát v kvalifikaci.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Cože? Pár sponzorů? Např. takový March v 1976-7 jezdil pokaždé jinak nabarvený a s jiným sponzorem. Brambilla měl oranžovou Betu pořád, ale kolegové jezdili v barvách např. Rothmans, Ovoro, Jagermaister, Sportsman Lager, Macconnal Mason galiery fine paintings, hollywood, Caixa. Sponzoři byli tehdá v některých týmech vázáni spíše na piloty, než na týmy. Fungovalo to jinak, než dnes.
          Mě připadá právě opak, že je pravdou. Tehdá bylo sponzorů mnohem více, než dnes.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001836

    uzivatel001836

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Je otázka, jak by ta F1 po odchodu Ferrari vypadala. Je docela možné že by Ferrari sebou stáhlo i Mercedes a pokud by odešli tito dva velcí hráči, je možné že by to v současné F1 zabalil i Renault. A pokud by se "utečenci" rozhodli založit si alternativní sérii. Původní F1 by dostala pěkně na frak. Měla by kontrakty na závody, ale neměla by, kdo by na nich závodil. Samozřejmě s tím by se svezl pokles sledovanosti i doprovodných sérií a Liberty by to mohla zabalit. A všichni, kdo svalnatě vykládáte, jak by to F1 v pohodě přežila, se podívejte na záznam kteréhokoliv závodu, kolik je tam fanoušků v barvách Ferrari. Dá se předpokládat, že minimálně část z nich by se za svým týmem přesunula jinam.A pokles sledovanosti o nějakých 35-40% by současná F1 kompenzovala těžko. Bude se muset najít nějaký kompromis, který by vyhovoval oběma stranám, což zatím Liberty neudělala, A měla by, protože tahá za kratší část stébla.
      Ještě dodatek - s poklesem sledovanosti by klesl počet sponzorů a tím i objem peněz na výplaty pilotů, což by taky znamenalo odliv známých jmen.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama