DISKUZE K ČLÁNKU "F1 se bez Ferrari rozhodně neobejde," myslí si bývalý šampion
Formule 1 si nemůže dovolit přijít o Ferrari, bez něj se absolutně neobejde, domnívá se bývalý mistr světa Nigel Mansell.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "F1 se bez Ferrari rozhodně neobejde," myslí si bývalý šampion
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom11
08:18 26.01.2018 77.48.94.XXXzajímavější, než případný teoretický odchod Ferrari je v rozhovoru myšlenka, resp. vzpomínka na časy, kdy bylo v poli víc aut, než míst na roštu. myslím, že tohle by F1 hodně pomohlo. "nikdo" by neměl místo na startu jisté a už první část kvaldy by byla hodně zajímavá. aby to ale dobře fungovalo, musí být pole alespoň trošku výkonnostně vyrovnané. teď nemyslím výkon motoru, ale celkový výkon balíku auto+pilot. v tom, že větší počet aut by byl ohromným přínosem, s Nigelem zcela souhlasím.-
airwar1939
11:46 26.01.2018 176.74.141.XXXObávám se že tohle mohlo fungovat v době kdy Formule 1 závodila především v evropě, cestování bylo levné, postavit vůz F1 bylo levné atd. Tehdy se dalo z několika miliony odjet sezonu. Dnes když sezona stojí minimálně 70-80 milionů se těžko najde magor co takovou sumu vyhodí aniž by měl jistotu, že jeho vůz bude stát na startu.-
Pepan
13:24 26.01.2018 89.24.157.XXXV návaznosti na to je to i otázka sponzorů. Tehdy bylo sponzorů jenom pár, zatímco dneska by bez nich žádný tým fungovat asi nemohl, nebo nemohl fungovat dobře. Kdo by byl ochoten platit sponzoring na vozech, které by se ukázaly akorát v kvalifikaci.-
odin
15:02 26.01.2018 77.240.103.XXXCože? Pár sponzorů? Např. takový March v 1976-7 jezdil pokaždé jinak nabarvený a s jiným sponzorem. Brambilla měl oranžovou Betu pořád, ale kolegové jezdili v barvách např. Rothmans, Ovoro, Jagermaister, Sportsman Lager, Macconnal Mason galiery fine paintings, hollywood, Caixa. Sponzoři byli tehdá v některých týmech vázáni spíše na piloty, než na týmy. Fungovalo to jinak, než dnes.
Mě připadá právě opak, že je pravdou. Tehdá bylo sponzorů mnohem více, než dnes.
-
-
-
-
uzivatel001836
08:05 26.01.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Pepan
11:32 26.01.2018 89.24.157.XXXJe otázka, jak by ta F1 po odchodu Ferrari vypadala. Je docela možné že by Ferrari sebou stáhlo i Mercedes a pokud by odešli tito dva velcí hráči, je možné že by to v současné F1 zabalil i Renault. A pokud by se "utečenci" rozhodli založit si alternativní sérii. Původní F1 by dostala pěkně na frak. Měla by kontrakty na závody, ale neměla by, kdo by na nich závodil. Samozřejmě s tím by se svezl pokles sledovanosti i doprovodných sérií a Liberty by to mohla zabalit. A všichni, kdo svalnatě vykládáte, jak by to F1 v pohodě přežila, se podívejte na záznam kteréhokoliv závodu, kolik je tam fanoušků v barvách Ferrari. Dá se předpokládat, že minimálně část z nich by se za svým týmem přesunula jinam.A pokles sledovanosti o nějakých 35-40% by současná F1 kompenzovala těžko. Bude se muset najít nějaký kompromis, který by vyhovoval oběma stranám, což zatím Liberty neudělala, A měla by, protože tahá za kratší část stébla.
Ještě dodatek - s poklesem sledovanosti by klesl počet sponzorů a tím i objem peněz na výplaty pilotů, což by taky znamenalo odliv známých jmen.
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek