Britská automobilka ho chce vyrobit 500 kusů, o všechny už má i přes vysokou cenu (v přepočtu 22 mil. Kč) zájemce. Zajímavý je vykrojenými okny do průhledných dveří a také agresivní aerodynamický balík zahrnující obrovské sací otvory, elegantně tvarované zadní křídlo nad třemi koncovkami výfuku a ostře tvarovaný difuzor. Díky tomu má dosahovat "nevídaných hodnot přítlaku."
Podle McLarenu půjde o ultimátní okruhové hyperauto, které bude legální i pro jízdu na běžných silnicích. Jeho hmotnost dosahuje pouze 1198 kg, což při 800 Nm krouticího momentu a 800 koních, které produkuje 4litrový V8 motor s dvojitým přeplňováním, odpovídá 688 koním na tunu.
Vůz bude kromě nejsilnějšího motoru, po kterém kdy McLaren sáhl, obsahovat sedmirychlostní převodovku s dvojitou spojkou a hydraulickým zavěšením RCC II (RaceActive Chassis Control II).
Zatímco předchozí špičkový model P1 byl navržen tak, aby se stal nejlepším vozem na silnici a na okruhu, u Senny se McLaren soustředí zejména na špičkové okruhové vlastnosti.