DISKUZE K ČLÁNKU Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"
Fernando Alonso se ve Velké ceně Brazílie nedokázal Felipemu Massovi přiblížit ani pomocí systému pro snížení odporu (DRS). Není divu, že kvůli velkému výkonnostnímu deficitu Hondy Toro Rosso před změnou dodavatele motorů příští rok varuje.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
HellHogr
21:38 18.11.2017 37.48.56.XXXČetl jsem, že uznávaný novinář má informaci přímo z McLarenu, kde by rádi pro 2021 a dále začali stavět vlastní motor, pokud se schválí podoba, která je teď navržená, upřímně, asi by to bylo nejlepší pro McLaren, pokud Mercedes se nestáhne a nebude dělat znovu jen dodavatele pro týmy, což nejspíše zatím nehrozí, Honda ani Renault nejsou motory, co by dokázali v F1 vládnout - v moderní éře prostě ne, a jestli McLaren dokáže ty motory potom aplikovat pro své supersporty, bude to mít pro ně několik výhod, kžadopádně nechápu, jak si někdo může myslet, že RB dobrovolně chce jít k Hondě 2019? Horner měsíc zpět sám prohlásil, že chtěli v léte s Renaultem prodloužit do 2021, ale Renault odmítl, tady není žádné: počkejte si, Honda všem ukáže .. neukáže, podívejte se na její působení 2000-2008 .. vlastní motory a to nebyly tak komplikované jako teď a kde byly? za Renaultem, Mercedesem a Ferrari, kde jsou teď? prostě 80 léta 20 století jso usice fajn pro chlubení, ale nezaručuje to úspěch i teď, Renault je přechodné řešení, nebýt Prosta ten tým je pod Aboušem totálně zdevastovaný -
-
uzivatel002630
09:06 14.11.2017 194.228.79.XXXJá pořád přemýšlím, kam se ztratili ti lidé od Mugenu, kteří v roce 1999 pro Jordana postavili stejně silný motor jako měli Ferrari a Mercedes? A to tehdy rozhodně nebyla náhoda. Vím, je to 18 let, ale pochybuju, že už jsou mrtví. -
uzivatel001890
19:34 13.11.2017 213.226.251.XXXKdyž se sečte - že Renault ztrácel (před Brazílií) na ToroRoso 5 bodů,
Ty poruchy
"konzervativní mód"
To přetažení toho technika od FIA
.... No nejsou to tipičtí Francouští "zmetci"?
to že nastavěji na okruhu jako je v Brazílii "konzervativní mód" Je v podstatě ošizení zákazníků a snaha vyhnout se dodávkám dílů ... jako by za tím byla snaha aby pokud možno všechny šumky dojeli na start Abú Dhabí ... a pak ať kleknou klidně všchny kromě jejich vlastních
Toro Roso samozřejmě muselo kleknout už teď protože po jednom bodě se to špatně stahuje ...
Já to jen tak hádám ale myslet si, že Renault sleduje jiné než svoje zájmy se mi zdá dost naivní a jsou zcela bezohlední ...
Kardinál Richelieu by byl na dnešní Francii hrdý-
-
uzivatel001836
19:48 13.11.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Adi
19:56 13.11.2017 212.96.178.XXXMusíš víc číst ;) Změna v chlazení v létě je myslím hlavní příčina. Renault má interní data a věř, že smirliva Markova reakce je jasný důkaz! Protože, kdyby to bylo opačně, už dávno je Renault z úst doktora na odstranění ze světa! Na dodávání rozdílných motorů je specialista jiný výrobce. Renault vždy dodával stejné PJ všem.-
Mike17
20:09 13.11.2017 185.149.130.XXXZměna v létě se projevila až v posledních závodech? Zajímavá dedukce.
Hlavně by měli poladit to chlazení u samotného Renaultu, Hulkovy 2 dojezdy z posledních 6-ti závodů není žádná hitparáda. Jestli tohle potká příští rok Alíka, tak mu z toho hrábne. -
uzivatel001836
20:23 13.11.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
uzivatel001836
06:15 14.11.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
uzivatel001836
07:37 14.11.2017 86.49.169.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek