DISKUZE K ČLÁNKU Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"
Fernando Alonso se ve Velké ceně Brazílie nedokázal Felipemu Massovi přiblížit ani pomocí systému pro snížení odporu (DRS). Není divu, že kvůli velkému výkonnostnímu deficitu Hondy Toro Rosso před změnou dodavatele motorů příští rok varuje.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001836
08:57 14.11.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
uzivatel001836
09:50 14.11.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Mac_
10:05 14.11.2017 89.24.109.XXXPosoudit, do jaké míry může za tahle selhání konstrukce motoru (Renault) a nebo řešení chlazení (Torro Rosso a jeho modifikace) je už, myslím, pod naše rozlišovací schopnosti, k tomu se nám nedostává ani informací, ani technického vzdělání. Co se dá určitě odvodit laicky, že motory Renault jsou poruchovější v oblasti MGU-H, kde mají zvýšené teploty destruktivní následky. Se stejným problémem se kdysi tuším potýkal v menší míře i Mercedes (hřídel MGU-H) a masivně tím trpí Honda. A souhlas, tři motory na sezonu, to je nesmysl. Myslím, že daleko levnější by bylo provozovat pět současných motorů na sezonu než investovat do vývoje a materiálů, aby tutéž zátěž vydržely tři PU.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Adi
19:34 13.11.2017 212.96.178.XXXŘíká se že najít výkon je těžší, než najít spolehlivost. V Malajsii, USA a Mexiku jsme mohli vidět, že v race módu je Renault srovnatelný s Ferrari a Mercedesem, ale chybí mu agresivnější kvalifikační / předjížděcí mód, kde na své soupeře ztrácí nějakou tu desetinu. I když to tady stále ještě několik lidí nechápe (spíše nechce chápat), je Renault výkonnostně srovnatelný a dovoluje při velmi dobrém šasi bojovat o titul... Škoda, že RB připravilo špičkové šasi až v polovině sezóny :(-
jon
08:38 14.11.2017 194.228.59.XXXSlovo race mod Renaultu a Mexiko bych k sobe moc nedaval ... To chutna horce i v tovarne. Max mel velike stesti, ze Vettel sundal jenom Lewise a Max mohl jet po vetsinu zavodu kontrolovanou udrzbu. Byli tam jini s Renaulty, kteri nemeli stesti na cisty vzduch a nemusime si tady namlouvat, ze to dopadlo uzasne ...
-
-
-
-
-
-
-
jon
08:33 14.11.2017 194.228.59.XXXVe Viry? Rekl bych, ze poslednich par zavodu jasne odrazi fakt, ze sice navysili vykon, ale na ukor spolehlivosti. Je konec sezony, tak to zkousi a uz neresi mrtve. Akorat se tento zpusob testovani nelibi Toro Rossu, coz je pochopitelne, ne? Myslis, ze by Haas, Williams nebo Force India skakali radosti, kdyby dostali motor, ktery leti jako strela a v pulce zavodu pak hasili monopost? -
Mike17
10:01 14.11.2017 185.149.130.XXXVyužití komponent je dáno i tím, kdy kdo chce nasadit novinky a pořeší rozložení komponent v celé sezoně.
Pokud se bavíme o SELHÁVÁNÍ motorů Renault u STR, pak srovnávejme tedy SELHÁVÁNÍ u ostatních týmů. A světe div se, STR v tom nijak nevyniká (tedy až na pár posledních závodů, proč?). Tedy buď mají blbě instalovaný motor všichni (včetně samotné továrny), nebo bude zakopaný pes někde jinde. Že by v motoru?
Prostě zvýšení výkonu bylo na úkor spolehlivosti.
-
-
-
-
-
-
uzivatel001836
15:48 13.11.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Face
14:17 13.11.2017 90.179.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
uzivatel001639
14:28 13.11.2017 89.111.77.XXXAz cas ukaze, jestli lze McL srovnavat s RB. Ted to nema cenu resit. RB byl o 11 az 13km/h rychlejsi. Ostatni byly jen o chlup rychlejsi. Je to take otazka pritlaku.
Proste si pockejme na pristi rok a uvidime. Minimalne lze ale rici, ze TR bude jezdit s tovarni podporou a nej dily a ne jako ted se zbytky, ktere musi TR nekdo vyskrabnout, aby mohlo dojet zavod. -
Jindrich K.
18:33 13.11.2017 89.103.114.XXXTo je panečku logika. To by se dalo říct, že kdyby neexistoval Hamilton, tak je Vettel mistr světa a Ferrari taky. Tak to asi brát nejde ne ? Motory Mercedes jsou prý nejlepší, hm, ale kdybych to bral jen podle Williamsu a FI ... taky by to bylo jiný. Fakta jsou taková, že motory Renault ve špičkovém šasi dokážou vyhrávat. A že Honda v McLarenu nefungovala. I kdyby měl McLaren jen průměrný auto, myslíš, že je horší než TR ? TR nevypadalo jako pomalý auto pouze v podání Sainze, jinak nic moc. Spojení TR & Honda bude určitě horší než McLaren & Renault. -
Adi
20:02 13.11.2017 212.96.178.XXXMyslíš ten Red Bull, který měl do půlky sezóny při nejlepším 3-4 šasi? Nyní ho mají špičkové, možná vůbec nejlepší, taky proto od Asijské části sezóny pravidelně bojují o vítězství. Myslet si však, že je to práce jen šasi je dost naivní. Renault je v race módu srovnatelný s Ferrari a Mercedesem.
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek