DISKUZE K ČLÁNKU Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"
Fernando Alonso se ve Velké ceně Brazílie nedokázal Felipemu Massovi přiblížit ani pomocí systému pro snížení odporu (DRS). Není divu, že kvůli velkému výkonnostnímu deficitu Hondy Toro Rosso před změnou dodavatele motorů příští rok varuje.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
uzivatel001836
11:27 14.11.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Situs
13:28 13.11.2017 85.70.164.XXXHonda to už má s McLarenem za pár tak by si Alonso mohl odpustit zdůrazňovat jak moc špatně na tom Honda je, přece jen jejich věc to už za chvíli nebude, a všichni to stejnak vidí (nebo měli by). Alespoň že se Alonso drží v koridoru očividného, protože to co teď vzniklo za mediální roztržku mezi STR a Renaultem, tam už je to zcela na ostří nože. Jinak to vidím tak že i přes zlepšení Hondy které snad pro příští sezonu přijde, tak STR s ní bude rádo za pár náhodných bodů. Ten deficit na rovinkách je bude nadále velice limitovat a pro jezdce to bude stále velmi frustrující. Uvidíme jak tomu bude, a především taky jak moc si McLaren s tím Renaultem pomůže, snad předvedený nedostatek v posledních závodech dají do pořádku, četl jsem že v Brazílii raději snížili výkon, a myslím že to bylo poznat na všech s motory Renault.-
Duncan66
14:20 13.11.2017 89.29.32.XXXKdyby mel Alonso lepsi motor, tak by vcera mohl skoncit na lepsim miste. Ta nemohoucnost a beznadej na rovinkach, to neni ani rozdil tridy, ale nekolika trid. Je videt, ze dnesni japonci uz nejsou jako ti za starych casu, protoze takova ostuda by musela znamenat okamzite odstoupeni mnoha lidi z tymu Hondy. Misto toho se vymlouvaji a slibuji veci, ktere urcite vi, ze nemohli splnit. Neboli lhali a mazali Mcl med kolem huby.-
Situs
14:27 13.11.2017 85.70.164.XXXMě nemohoucnost Hondy hodně překvapila Kdyby mi někdo řekl že třetím rokem Alonso s McLaren-Honda nezvládne 2 bezproblémové víkendy za sebou, tak bych si ťukal na čelo, no a to jsou s výkonem stále na hony daleko. A je fakt že Honda z nenaplnění jejich cílů a jejich slibů vlastně nikoho neuznává zodpovědným, je to od nich celkem nečekané, jak to selhání, tak přístup.
-
-
uzivatel001639
14:33 13.11.2017 89.111.77.XXXAla take dost prehani, je to videt na merenych rychlostech a Alovych nesmyslnych cislech.
-
Situs
14:40 13.11.2017 85.70.164.XXXTeď nevím na co narážíš. Na cílové čáře Alonso na Pereze skutečně v Q ztrácel skoro 25km/h . No a když k tomu přičteš že by Perez měl DRS a Alonso ne tak jsme někde na 40km/h. Kdyby nevyužil Massu pro aktivaci DRS tak by byl neskutečně snadným terčem. No a na Massu se Alonso přibližoval jen v zatáčkách, na rovinkách ho pak i s DRS nedokázal stahovat.-
uzivatel001639
14:54 13.11.2017 89.111.73.XXXNa rovinkách s DRS jel Alonso rychleji nez Masa, tabulky ukazuji u Ali proste vyssi rychlost nebo tam snad nekdo vydi jiny rychlosti?
V kvalde na speed trapu Ala ztracel 16km/h na nejrychlejsi Mercedes a auta s motorem Renault ztraceli od 8 do 13km/h. To jsou rozdily nekolika trid, akorat nevim mezi kym Proste si pockejme na pristi rok kde bude McL-Renault. Ted se zbytecne dohadujeme o nizsim vykonu Hondy. Honda proste nizsi vykon ma o tom zadna, ale stejne tak neni Renault zadna vyhra, coz je videt jak vykonosti ostatnich tymu s motory Renault a ani na spolehlivosti viz TR. Vykon Mercedesu je spicka, je to videt na maximalkach u vsech tymu s motory Mercedes, u motoru Renault je nutne mluvit jen o RB, jinak je to bida.-
Situs
15:32 13.11.2017 85.70.164.XXXNo rád bych měl graf s postupným vývojem rychlostí na rovince pro různé týmy, ale nemám. Speed trap očividně není nejvyšší rychlost a když se koukneš na maximálky z třetího sektoru, které jsou vyšší, tak je to tak jak mluví Alonso. Průběh přiblížení jde nejlépe vidět z livetimmingu z kterého čerpám, a věř že Alonso se na rovince k Massovi nejprve pochopitelně vzdálil (celá rovinka není DRS) a pak po aktivaci DRS nepatrně přiblížil, no a výsledek přiblížení celou rovinkou byl ve výsledku nulu nula nic. Kdežto když si viděl Pereze tak ten Alonsa stahoval pořádně, a to Alonso též využíval DRS. Prostě Alonsovi DRS pomohlo aby se na rovinkách dokázal nevzdalovat, a sotva se ubránit před Perezem. Bylo to stejné jak minule s tím Hamiltonem. Stačí aby vypadl s DRS zóny a pak už by neměl nárok. V případě Pereze obzvlášť.-
uzivatel001639
17:25 13.11.2017 178.255.168.XXXTy porad srovnavas Alu s Mercedesem, at uz s Massou nebo Perezem a na to se da rici jen ano, Mercedes ma vetsi vykon a jeho maximalka je o dost vetsi-
jumpman
18:19 13.11.2017 178.255.168.XXXono je dost zajímavé porovnal álu s vettelem, protože pak by podle logiky mcl fans byla honda o 80 koní silnější než ferrari, protože byl alův mcl na trapu o cca 25 km/h rychlejší než vettel....
Ono celkově tyhle nářky nemají moc reálný základ, ano na mercedes ztrácí, ale s renaultem je ta honda více méně na stejno, rozdíl je spíš ve spolehlivosti...-
Situs
19:01 13.11.2017 85.70.164.XXXNo já opět vidím Vettela v sektoru 3 s vyšší rychlostí než Alonsa, při tom Vettel z prvního místa jezdil bez DRS. A mít rozdíl v normálu velikosti DRS je sakra hodně. Ale já sám jsem z těch udávaných dat trochu zmaten a nevím proč se tak liší, nevím proč obecně motory Mercedes a Ferrari maj od startovní čáry ke speed trapu takovej pokles rychlosti (až 20km/h), kdežto motory Renault i Honda se víceméně dokážou držet na těch samých hodnotách. Moc vysvětlení nemám, tak nějaké nápady bych celkem uvítal -
-
-
jumpman
10:06 14.11.2017 178.255.168.XXXchápu, že máš lepší zdroje, ale pochybuju, že znáš přesný výkon té které jednotky v daném závodě. Já chtěl poukázat hlavně na to, že dívat se pouze na top speed je dost zavádějící, protože vettel měl evidentně auto nastavené na vyšší přítlak a tím pádem i nižší top speed a nedivil bych se, kdyby mcl šel stejnou cestou a přesto měl alonso vyšší top speed než vettel, přesto brečí, že nedal na top speed massu s mercedesem. Ano, mercedes je jiná liga a ano, honda je nejslabší motor v poli, ale rozhodně neztrácí na renault 80 koní, osobně si nemyslím, že ztrácí 80 koní na mercedes...
-
-
-
-
-
-
-
-
Face
14:46 13.11.2017 90.179.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek