Cíl týmu je jasný: dojíždět s oběma vozy na bodech a uhájit čtvrtou příčku v šampionátu konstruktérů, když začne svou pozornost upínat k monopostu pro sezónu 2018.
Podle technického ředitele Andyho Greena v Sepangu představí další aerodynamické novinky poté, co minule v Singapuru překvapily řešením žraločí ploutve ve stylu pily, což společně s šestiprvkovým T-křídlem pomohlo maximalizovat přítlak.
"Máme pro Malajsii nějaké nové věci. Dojde k dalším úpravám karosérie. Stále toho máme hodně na práci. Je to relevantní i pro příští rok, takže na to dále tlačíme. Singapurský balík je také celkem nový, takže dojde k dalším úpravám," avizuje Green, jenž ale před 2 týdny nebyl moc spokojený.
"Rozhodně jsme nenašli ideální nastavení, jak jsme si ověřili v kvalifikaci, proto na tom musíme odvést mnohem více práce. Auto to rozhodně změnilo, takže to vyžaduje ještě trochu úsilí. Přijde toho však více. Plně očekáváme, že naším cílem bude dojet s oběma vozy na bodech ve všech zbývajících závodech sezóny," pokračuje technický ředitel Force Indie.
Kromě vylepšení šasi obdrží Force India (stejně jako Williams) konečně nejnovější specifikaci pohonné jednotky, kterou Mercedes představil již v Belgii. Půjde o čtvrté, a tedy i o poslední motory této sezóny.
Oba zákazníci Stříbrných šípů byli zklamáni, že ji neměli k dispozici již v Belgii nebo aspoň v Monze, která je velmi citlivá na výkon motorů. Dočkají se tedy tentokrát v Malajsii? "Takový je plán, pokud si to mezitím [Mercedes] nerozmyslí," potvrzuje provozní ředitel Otmar Szafnauer.
Očekává se, že nové pohonné jednotky nasadí také Ferrari, které se bude snažit po katastrofě v Singapuru stáhnout své manko na Mercedes. Ten tam ale očekává minimálně vyrovnanou bitvu, okruh by měl jeho balíku vyhovovat. První trénink začíná v pátek v 5 hod ráno našeho času.