DISKUZE K ČLÁNKU "FIA zřejmě neměla jinou možnost, než Halo zavést," domnívá se šéf Mercedesu

Mezinárodní automobilová federace (FIA) ke zklamání většiny lidí ve středu schválila zavedení ochrany kokpitu typu Halo od sezóny 2018. K jejímu rozhodnutí se nyní vyjadřuje sportovní ředitel Toto Wolff.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "FIA zřejmě neměla jinou možnost, než Halo zavést," domnívá se šéf Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 24.07.2017 05:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 6 lidí) 21.07.2017 10:25
ta "předposranost" ( za ten výraz se… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 4 lidé) 21.07.2017 09:55
V zámořské INDY tomu tak není a jde to. Wolfe,… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 21.07.2017 11:00
Ten popis je přesný. 01 Akorát mě napadlo, jak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Vyzerá to ako atrakcia z lunaparku.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    185.137.144.XXX
    Ona to možná úplná trága neni...
    A: Lze to chápat jako ochranný oblouk, který vozy F1 měli a mají (dnes je součástí sání)
    B. Nakonec myslím, že je to agresivnější, než ten šťít ... já to vydím mírně nadějně a ne až tak negativně
    Hlavně ať nechají široké gumy a dají silné motory ... a tohle bude možná OK
    Na Dakaru se trubky každému líběji.... Držím palce

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    109.81.209.XXX
    Nebylo by bezpečnější raději vůbec nezávodit? Bylo by to levnější a míň práce...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    ta "předposranost" ( za ten výraz se moc omlouvám, ale spisovnější mě fakt nenapadá ) je neskutečná! když to tak vidím, asi budu po své bezmála čtyřicetileté fotbalové kariéře požadovat po FIFA odškodnění za to, že mám v kolenou zadřenou z dětských let škváru, za to že dneska běháme po umělkách, které jsou na mé staré, artrózou sužované klouby, moc tvrdé a taky za to, že mě FIFA nedostatečně ochránila proti několikrát nataženým vazům v obou kolenou, výronům v kotnících a jednou jsem dokonce musel po souboji na šití na hlavě. za to všechno může FIFA, protože neudělala nic pro to, aby se mi tohle všechno nestalo a draze mi za to zaplatí.
    to je ale blbost co? ale tohle je úplně stejné!

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.155.XXX
    V zámořské INDY tomu tak není a jde to. Wolfe, zvykat si budete muset vy, mě skalnímu Fandovi F1 nic nařizovat o zvykání si ne třeba, protože do té doby, co tam to obrnění bude nemám žádný důvod vás sledovat, tak jako fanda Boxu, co by měl sledovat boxery honorováne milióny za to, že zápasí ve skafandrech! Celá evropská komise z EU a komise FIA jsou dost mimo realitu dění. 02

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Fakt? A co ty blatníky? Tobě se monoposty Indy líbí víc, jak F1? Jestli jo, tak jsi skalní fanda F1? 03
      Box sem netahej. Jeho principem je zranit soupeře, ideálně ho zabít. To není sport a v F1 o nic takového nejde. 03

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.155.XXX
        Tady nejde o to, jestli se vozy INDY líbí víc nebo míň než F1, jde o princip narušení DNA samotného monopostu F1, tyhle novodobé "bugginy" mne fakt nedonutí sledovat. Možná nemáš takový přehled, ale nový koncept vozů pro sezonu 2018 v sérií INDY vypadá dost dobře. Jinak jak píšeš, že Box není sportem, klidně tam zařaď i současnou F1, ta má do "čistého" sportování taky hodně daleko, možná dále, než zmiňovaný Box, 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          Pro mne monopost není o pár cm plastu. Navíc věřím, že se dá časem přednost shieldu. Ten je hodně podobný čelním štítkům, které se používaly velkou část historie F1 a nikdo kvůli nim nezpochybňoval kocept formule. Pokud tobě ten kus plastu zkazí představu formule, tak mně do toho ani nepasují zase blatníky. Sorry, ale letošní vozy Indy jsou nesrovnatelně hnusnější, než budou F1 s jakoukoliv klecí. Přesto sledovanost nijak dramaticky neklesla, spíš naopak ne? 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama