DISKUZE K ČLÁNKU "FIA zřejmě neměla jinou možnost, než Halo zavést," domnívá se šéf Mercedesu

Mezinárodní automobilová federace (FIA) ke zklamání většiny lidí ve středu schválila zavedení ochrany kokpitu typu Halo od sezóny 2018. K jejímu rozhodnutí se nyní vyjadřuje sportovní ředitel Toto Wolff.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "FIA zřejmě neměla jinou možnost, než Halo zavést," domnívá se šéf Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 24.07.2017 05:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 6 lidí) 21.07.2017 10:25
ta "předposranost" ( za ten výraz se… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 4 lidé) 21.07.2017 09:55
V zámořské INDY tomu tak není a jde to. Wolfe,… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 21.07.2017 11:00
Ten popis je přesný. 01 Akorát mě napadlo, jak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
Vyzerá to ako atrakcia z lunaparku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
TarAg

TarAg

81.201.48.XXX
V podání většiny našich mačaftů je to čutaná.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001836

uzivatel001836

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001836

uzivatel001836

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
Jasně že mi to vadí, tak jako drtivě většiny fandů, že FIA v tomto případě prioritně řeší sebe aby si před okolím "kryla záda" a výsledkem je zpryznění monopostů, narušení její DNA do její absurdní podoby v podobě nic neříkajících "silničních buggin", které v historii ani teď nemají v F1 co dělat. Tak to vidí i samotný trojnásobný mistr světa Niki Lauda, s jehož názorem lze nic jiného, než stoprocentně souhlasit. Źe máš diametrálně odlišný názor a sérií INDY bereš "100 let za opicema" je Tvůj úhel pohledu na věc,..no nic, já Ti ho brát nebudu, užívej si okruhových závodů nejrychlejších Buggin světa, 11, Já si dám pro jistotu raději pauzu a neohnu před FIA - byrokratou hřbet. 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
No nestává se často, že bych s tebou souhlasil. 01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Hmmm. Ty jsi vysazený na úředníky schválené záležitosti? Asi bych tě měl upozornit, že úředníci schvalují rozměry vozů, jejich pohon, jejich obutí, jejich palivo, jejich maziva, jejich materiály, jak mají vypadat tratě, kdy a za jakého počasí mají jezdit a dokonce i to, jak se mají piloti na okruhu chovat. V podstatě tam těžko najdeš něco, co neurčil nějaký "úředník". Vadí ti to? Představ si, že je to od samého začátku F1 v roce 1950. Pořád.
A Indy? To je pořád 100 let za opicema. Jednou to tam dojde. Pamatuju si, jak si jejich piloti utahovali z pilotů F1 kvůli ochraně krku. Hned po tom, co se zabil jejich největší smíšek zrovna způsobem, kdy by mu ta ochrana život zachránila, ji najednou používají všichni. Je to pořád stejné. Kdysi se smáli těm, co začali používat hlemy, pak těm, co používali pásy...
Nevím, jestli jsi skalní fanda F1. Monoposty se za těch 67 let změnily tak, že připomínají úplně jiný dopravní prostředek, než tenkrát. Mají s těmi vozy společné snad jen to, že mají kola. Ani jejich počet nebyl konstantní. A ty to přestaneš sledovat jen proto, že se tam objeví tenký rám kolem kokpitu? OK, tak jo. Jestli tohle je na F1 to nejdůležitější... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

185.137.144.XXX
Ona to možná úplná trága neni...
A: Lze to chápat jako ochranný oblouk, který vozy F1 měli a mají (dnes je součástí sání)
B. Nakonec myslím, že je to agresivnější, než ten šťít ... já to vydím mírně nadějně a ne až tak negativně
Hlavně ať nechají široké gumy a dají silné motory ... a tohle bude možná OK
Na Dakaru se trubky každému líběji.... Držím palce

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
Diskutovat s někým, kdo obhajuje "od stolu" úředníky schválenou "svatozář", a je jedno, jestli z kovu, nebo plastu jak píšeš, zvláště když se nejedná o bezpečnost samotného jezdce, ale jenom o nějaké "alibi" FIA před hypotetickými možnými soudními spory žalujících právniků je docela silné kafe 11, A o INDY můžeš "filozofovat" do nekonečna jak chceš, ale zavedení svatozáří, štítů, oblouků jak kovových, tak plastových a jiných nesmyslů tam zatím fakt nehrozí.
Pokud to Liberty Media do budoucna myslí skutečně vážně s F1 a jejími fandy, měli by pro zachranu Formule jedna co nejdříve upustit od spojení s direktivní organizací FIA, a vést ji jako skutečnou Královnu motoristického sportu, jinak po 68létech: R.I.P. F1 !! + její skalní fandové.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Asi těžko můžu srovnávat sledovanost na základě neexistujících dat ne? Takže jak mám vycházet z roku 2018???
Indy jsou hnusný letos a mají letos sledovanost? Mají. Říkají tomu formule? Říkají. Díváš se na to? Díváš. Až budu vědět, jaká bude sledovanost Indy v roce 2018, jestli to bude víc připomínat formuli a jestli to budeš sledovat, budu to srovnávat s Indy 2018.
Jestli trubky budou z kovu nebo plastu změní vzhled jak??? A jo, v roce 2018 bude Halo, jen věřím, že ho později vystřídá Shield. Turbulence se dají řešit, viditelnost zřejmě také, když jezdci dokáží jezdit v zcela uzavřených kokpitech bez závratí. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
V podání našich manšaftů je to především simulovaná.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
Bavíme se o sezóně 2018 (vzhled vozů INDYseries) nebo ne? Nechápu, proč k posuzování neustále podsouváš letošní "dosluhující" zastaralá auta.
..."Pokud tobě ten kus plastu zkazí představu formule, tak mně"...Od r. 2018 se v F1 přece zavádí kovové trubky a ne Shield!, akorát uhýbáš od tématu. Když už jsi ten štít naznačil, tak ten není dobrý (turbulence vzduchu s následkem tlačící velké síly na zadní část přilby, omezený a rušivý výhled v zorném poli jezdce), poznatek není ode mne, ale přímo Vettelův názor. Více asi k Tvému příspěvku není, možna ani nemá cenu dodávat.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Pro mne monopost není o pár cm plastu. Navíc věřím, že se dá časem přednost shieldu. Ten je hodně podobný čelním štítkům, které se používaly velkou část historie F1 a nikdo kvůli nim nezpochybňoval kocept formule. Pokud tobě ten kus plastu zkazí představu formule, tak mně do toho ani nepasují zase blatníky. Sorry, ale letošní vozy Indy jsou nesrovnatelně hnusnější, než budou F1 s jakoukoliv klecí. Přesto sledovanost nijak dramaticky neklesla, spíš naopak ne? 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
Tady nejde o to, jestli se vozy INDY líbí víc nebo míň než F1, jde o princip narušení DNA samotného monopostu F1, tyhle novodobé "bugginy" mne fakt nedonutí sledovat. Možná nemáš takový přehled, ale nový koncept vozů pro sezonu 2018 v sérií INDY vypadá dost dobře. Jinak jak píšeš, že Box není sportem, klidně tam zařaď i současnou F1, ta má do "čistého" sportování taky hodně daleko, možná dále, než zmiňovaný Box, 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
A oni nejezdí? Srovnej v čem jezdili před 50-ti lety. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Fakt? A co ty blatníky? Tobě se monoposty Indy líbí víc, jak F1? Jestli jo, tak jsi skalní fanda F1? 03
Box sem netahej. Jeho principem je zranit soupeře, ideálně ho zabít. To není sport a v F1 o nic takového nejde. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
virtual

virtual

193.165.237.XXX
Jo a motorky by měly dětský postranní kolečka, aby nemohli spadnout... 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

109.81.209.XXX
Nebylo by bezpečnější raději vůbec nezávodit? Bylo by to levnější a míň práce...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
především v podání většiny našich mančaftů 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Ten popis je přesný. 01 Akorát mě napadlo, jak by dědci z FIA konali, kdyby šéfovali motorkám. To by asi závodníci jezdili v brnění.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama