DISKUZE K ČLÁNKU "FIA zřejmě neměla jinou možnost, než Halo zavést," domnívá se šéf Mercedesu

Mezinárodní automobilová federace (FIA) ke zklamání většiny lidí ve středu schválila zavedení ochrany kokpitu typu Halo od sezóny 2018. K jejímu rozhodnutí se nyní vyjadřuje sportovní ředitel Toto Wolff.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "FIA zřejmě neměla jinou možnost, než Halo zavést," domnívá se šéf Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 24.07.2017 05:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 6 lidí) 21.07.2017 10:25
ta "předposranost" ( za ten výraz se… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 4 lidé) 21.07.2017 09:55
V zámořské INDY tomu tak není a jde to. Wolfe,… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 21.07.2017 11:00
Ten popis je přesný. 01 Akorát mě napadlo, jak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            78.108.155.XXX
            Bavíme se o sezóně 2018 (vzhled vozů INDYseries) nebo ne? Nechápu, proč k posuzování neustále podsouváš letošní "dosluhující" zastaralá auta.
            ..."Pokud tobě ten kus plastu zkazí představu formule, tak mně"...Od r. 2018 se v F1 přece zavádí kovové trubky a ne Shield!, akorát uhýbáš od tématu. Když už jsi ten štít naznačil, tak ten není dobrý (turbulence vzduchu s následkem tlačící velké síly na zadní část přilby, omezený a rušivý výhled v zorném poli jezdce), poznatek není ode mne, ale přímo Vettelův názor. Více asi k Tvému příspěvku není, možna ani nemá cenu dodávat.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.128.XXX
              Asi těžko můžu srovnávat sledovanost na základě neexistujících dat ne? Takže jak mám vycházet z roku 2018???
              Indy jsou hnusný letos a mají letos sledovanost? Mají. Říkají tomu formule? Říkají. Díváš se na to? Díváš. Až budu vědět, jaká bude sledovanost Indy v roce 2018, jestli to bude víc připomínat formuli a jestli to budeš sledovat, budu to srovnávat s Indy 2018.
              Jestli trubky budou z kovu nebo plastu změní vzhled jak??? A jo, v roce 2018 bude Halo, jen věřím, že ho později vystřídá Shield. Turbulence se dají řešit, viditelnost zřejmě také, když jezdci dokáží jezdit v zcela uzavřených kokpitech bez závratí. 03

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • SergioPÉREZ

                SergioPÉREZ

                78.108.155.XXX
                Diskutovat s někým, kdo obhajuje "od stolu" úředníky schválenou "svatozář", a je jedno, jestli z kovu, nebo plastu jak píšeš, zvláště když se nejedná o bezpečnost samotného jezdce, ale jenom o nějaké "alibi" FIA před hypotetickými možnými soudními spory žalujících právniků je docela silné kafe 11, A o INDY můžeš "filozofovat" do nekonečna jak chceš, ale zavedení svatozáří, štítů, oblouků jak kovových, tak plastových a jiných nesmyslů tam zatím fakt nehrozí.
                Pokud to Liberty Media do budoucna myslí skutečně vážně s F1 a jejími fandy, měli by pro zachranu Formule jedna co nejdříve upustit od spojení s direktivní organizací FIA, a vést ji jako skutečnou Královnu motoristického sportu, jinak po 68létech: R.I.P. F1 !! + její skalní fandové.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.128.XXX
                  Hmmm. Ty jsi vysazený na úředníky schválené záležitosti? Asi bych tě měl upozornit, že úředníci schvalují rozměry vozů, jejich pohon, jejich obutí, jejich palivo, jejich maziva, jejich materiály, jak mají vypadat tratě, kdy a za jakého počasí mají jezdit a dokonce i to, jak se mají piloti na okruhu chovat. V podstatě tam těžko najdeš něco, co neurčil nějaký "úředník". Vadí ti to? Představ si, že je to od samého začátku F1 v roce 1950. Pořád.
                  A Indy? To je pořád 100 let za opicema. Jednou to tam dojde. Pamatuju si, jak si jejich piloti utahovali z pilotů F1 kvůli ochraně krku. Hned po tom, co se zabil jejich největší smíšek zrovna způsobem, kdy by mu ta ochrana život zachránila, ji najednou používají všichni. Je to pořád stejné. Kdysi se smáli těm, co začali používat hlemy, pak těm, co používali pásy...
                  Nevím, jestli jsi skalní fanda F1. Monoposty se za těch 67 let změnily tak, že připomínají úplně jiný dopravní prostředek, než tenkrát. Mají s těmi vozy společné snad jen to, že mají kola. Ani jejich počet nebyl konstantní. A ty to přestaneš sledovat jen proto, že se tam objeví tenký rám kolem kokpitu? OK, tak jo. Jestli tohle je na F1 to nejdůležitější... 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • SergioPÉREZ

                    SergioPÉREZ

                    78.108.155.XXX
                    Jasně že mi to vadí, tak jako drtivě většiny fandů, že FIA v tomto případě prioritně řeší sebe aby si před okolím "kryla záda" a výsledkem je zpryznění monopostů, narušení její DNA do její absurdní podoby v podobě nic neříkajících "silničních buggin", které v historii ani teď nemají v F1 co dělat. Tak to vidí i samotný trojnásobný mistr světa Niki Lauda, s jehož názorem lze nic jiného, než stoprocentně souhlasit. Źe máš diametrálně odlišný názor a sérií INDY bereš "100 let za opicema" je Tvůj úhel pohledu na věc,..no nic, já Ti ho brát nebudu, užívej si okruhových závodů nejrychlejších Buggin světa, 11, Já si dám pro jistotu raději pauzu a neohnu před FIA - byrokratou hřbet. 14

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama