DISKUZE K ČLÁNKU "FIA zřejmě neměla jinou možnost, než Halo zavést," domnívá se šéf Mercedesu
Mezinárodní automobilová federace (FIA) ke zklamání většiny lidí ve středu schválila zavedení ochrany kokpitu typu Halo od sezóny 2018. K jejímu rozhodnutí se nyní vyjadřuje sportovní ředitel Toto Wolff.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "FIA zřejmě neměla jinou možnost, než Halo zavést," domnívá se šéf Mercedesu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
SergioPÉREZ
17:53 21.07.2017 78.108.155.XXXBavíme se o sezóně 2018 (vzhled vozů INDYseries) nebo ne? Nechápu, proč k posuzování neustále podsouváš letošní "dosluhující" zastaralá auta.
..."Pokud tobě ten kus plastu zkazí představu formule, tak mně"...Od r. 2018 se v F1 přece zavádí kovové trubky a ne Shield!, akorát uhýbáš od tématu. Když už jsi ten štít naznačil, tak ten není dobrý (turbulence vzduchu s následkem tlačící velké síly na zadní část přilby, omezený a rušivý výhled v zorném poli jezdce), poznatek není ode mne, ale přímo Vettelův názor. Více asi k Tvému příspěvku není, možna ani nemá cenu dodávat.-
Mike17
18:08 21.07.2017 185.149.128.XXXAsi těžko můžu srovnávat sledovanost na základě neexistujících dat ne? Takže jak mám vycházet z roku 2018???
Indy jsou hnusný letos a mají letos sledovanost? Mají. Říkají tomu formule? Říkají. Díváš se na to? Díváš. Až budu vědět, jaká bude sledovanost Indy v roce 2018, jestli to bude víc připomínat formuli a jestli to budeš sledovat, budu to srovnávat s Indy 2018.
Jestli trubky budou z kovu nebo plastu změní vzhled jak??? A jo, v roce 2018 bude Halo, jen věřím, že ho později vystřídá Shield. Turbulence se dají řešit, viditelnost zřejmě také, když jezdci dokáží jezdit v zcela uzavřených kokpitech bez závratí.-
SergioPÉREZ
19:38 21.07.2017 78.108.155.XXXDiskutovat s někým, kdo obhajuje "od stolu" úředníky schválenou "svatozář", a je jedno, jestli z kovu, nebo plastu jak píšeš, zvláště když se nejedná o bezpečnost samotného jezdce, ale jenom o nějaké "alibi" FIA před hypotetickými možnými soudními spory žalujících právniků je docela silné kafe , A o INDY můžeš "filozofovat" do nekonečna jak chceš, ale zavedení svatozáří, štítů, oblouků jak kovových, tak plastových a jiných nesmyslů tam zatím fakt nehrozí.
Pokud to Liberty Media do budoucna myslí skutečně vážně s F1 a jejími fandy, měli by pro zachranu Formule jedna co nejdříve upustit od spojení s direktivní organizací FIA, a vést ji jako skutečnou Královnu motoristického sportu, jinak po 68létech: R.I.P. F1 !! + její skalní fandové.-
Mike17
10:10 22.07.2017 185.149.128.XXXHmmm. Ty jsi vysazený na úředníky schválené záležitosti? Asi bych tě měl upozornit, že úředníci schvalují rozměry vozů, jejich pohon, jejich obutí, jejich palivo, jejich maziva, jejich materiály, jak mají vypadat tratě, kdy a za jakého počasí mají jezdit a dokonce i to, jak se mají piloti na okruhu chovat. V podstatě tam těžko najdeš něco, co neurčil nějaký "úředník". Vadí ti to? Představ si, že je to od samého začátku F1 v roce 1950. Pořád.
A Indy? To je pořád 100 let za opicema. Jednou to tam dojde. Pamatuju si, jak si jejich piloti utahovali z pilotů F1 kvůli ochraně krku. Hned po tom, co se zabil jejich největší smíšek zrovna způsobem, kdy by mu ta ochrana život zachránila, ji najednou používají všichni. Je to pořád stejné. Kdysi se smáli těm, co začali používat hlemy, pak těm, co používali pásy...
Nevím, jestli jsi skalní fanda F1. Monoposty se za těch 67 let změnily tak, že připomínají úplně jiný dopravní prostředek, než tenkrát. Mají s těmi vozy společné snad jen to, že mají kola. Ani jejich počet nebyl konstantní. A ty to přestaneš sledovat jen proto, že se tam objeví tenký rám kolem kokpitu? OK, tak jo. Jestli tohle je na F1 to nejdůležitější...-
SergioPÉREZ
14:33 22.07.2017 78.108.155.XXXJasně že mi to vadí, tak jako drtivě většiny fandů, že FIA v tomto případě prioritně řeší sebe aby si před okolím "kryla záda" a výsledkem je zpryznění monopostů, narušení její DNA do její absurdní podoby v podobě nic neříkajících "silničních buggin", které v historii ani teď nemají v F1 co dělat. Tak to vidí i samotný trojnásobný mistr světa Niki Lauda, s jehož názorem lze nic jiného, než stoprocentně souhlasit. Źe máš diametrálně odlišný názor a sérií INDY bereš "100 let za opicema" je Tvůj úhel pohledu na věc,..no nic, já Ti ho brát nebudu, užívej si okruhových závodů nejrychlejších Buggin světa, , Já si dám pro jistotu raději pauzu a neohnu před FIA - byrokratou hřbet.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek