O svém voze RB13, který se proti konkurenci vyznačuje vyšším sklonem i jednoduchostí a nižším množstvím propracovaných dodatečných dílů, vůbec nepochybuje: "Základní koncept vozu je správný. Věříme, že známe oblast, na které s šasi musíme pracovat."
Vylepšení by měli zaznamenat již tento víkend v Číně, kam přivezou nové díly, blíže se na špičku ale dotáhnou až s lepším motorem. "Ale v příštích závodech dojde na další velký vývoj šasi." Mercedes sice udává v kvalifikaci tempo, ale "v závodě má jasně nejrychlejší auto Ferrari."
K otázce nového motoru Marko pro Salzburger Nachrichten dodává: "Velké vylepšení Renaultu je plánováno až pro Kanadu. Budeme mít ale verzi, která je o něco lehčí a může se s ní jezdit v módu vyššího výkonu po delší dobu. To nás naplňuje optimismem, že bychom se od Rakouska mohli dostat do vedení."
A hodně čeká i od Verstappen: "Může udělat rozdíl." Ke konci Velké ceny se dokázal dotáhnout na Kimiho Räikkönena s Ferrari. "Bylo to naprogramováno tak, že plný výkon pohonné jednotky měl mít až v posledních několika kolech." K útoku ale kvůli problému s brzdami nedošlo.
Spokojený je i se směrem, který F1 nabrala po velké změně pravidel: "Ubírá se správnou cestou, což se zdá potvrzují i naše prodeje vstupenek, které jsou jasně vyšší než minulý rok." Předloni do Rakouska zavítalo 120 tisíc diváků, loni jich přišlo jen 85 tisíc. Letos by to tedy mělo být opět lepší.