Pikaso
16:23 03.03.2017 62.240.164.XXXUž jenom to, že nedokážou udělat olejovou vanu a mazací ústrojí tak, aby "umazalo" motor F1 je pro me zarážející.
To, že neví co budou testovat ve druhém testu je zarážející ještě víc. Každý normální člověk přece bude testovat to nejnovější co má a ne starou vývojovou verzi.
To, že dodnes neví co se vlastně stalo v úterý je ještě větší strašák než to všechno okolo.
To, že jsou stále pomalý a nikam se vlastně neposunuli je pro mě jako pro fandu FA úplně strašný.
Jak jsem již několikrát psal. Jsem ochoten tolerovat poruchovost, ano jsem schopen říct je to složité zařízení, ale nejsem schopen tolerovat to, že je to pomalej šrot, kterej nevydrží ani kroužit. Nevydrží v kuse ujet ani vzdálenost jednoho závodu, když v sezoně jich musí ujet 4-6 opravdu nevím co chtějí dělat. Když tři kola z těch 29 z prvního dne budou nejlepší z celého pole a motor se poláme je to otázka spolehlivosti a dá se to opravit a vychytat. Jestli je ale poruchový šrot skoro poslední, když už se rozjede, není tam do budoucna žádná vize zlepšení. Prostě již třetím rokem trvající hrůza.
Ale buďme objektivní. Není to jenom o Hondě a možná i proto je McL tak shovívavý. Jejich podíl na špatném motoru nebo chcete-li "PJ" je rovněž jasný. Honda již v první sezoně projevila zájem dodávat motory i dalším týmům. To proč dodnes nikomu jinému nedodávají je vina právě McL, který to vetoval. Tím pádem F testuje v jednom testu 3 motory, R testuje 3 motory, M testuje tři motory a H jenom jeden. Zpětná vazba a informace jsou tedy 3 krát menší než u konkurence a v době zákazu testů je to hodně velký handicap. Tak asi proto McL moc nekritizuje, protože tato odpověď je zcela nasnadě.
No a pro mě osobně je nejhorší opakované nepochopitelné rozhodnutí FA tam setrvat, místo odejít do M. Mimochodem už jeho 4 fatální rozhodnutí během kariéry. No a tato pro mě nepochopitelná rozhodnutí jsou za tím, proč má jenom 2 tituly a ne 5-8 nebo možná i více. Je to hrůza a opravdu doufám, že F a RBR alespoň ve většině závodů trochu zdramatizují průběh. Bohužel M se opět jeví tak jsme již předpovídali o kilometr jinde. Znovu testují spolehlivost, protože rychlostí jsou si jistí.