Když Sergio Pérez a Esteban Ocon ve středu stáhli z nového vozu černou plachtu, byli někteří lidé zaskočeni. Nepříliš obvyklé řešení na krytu kokpitu před pilotem v podobě ne zrovna estetického zlomu, zadní "žraločí ploutev" ve velikosti přesahující všechny prozatím představené a velké otvory na přídi, to vyneslo vozu nelichotivé tituly. Proto se zástupci týmu pokusili celou záležitost vysvětlit.
"Snažili jsme se využít prostoru přední nápravy v duchu stávajících pravidel kvůli mechanickému hledisku. Leč formulace pravidel nám nedovoluje vytvořit nos vozu tak, jak bychom si přáli. Je tam nařízení, které musíme respektovat, takže jsme se dostali takříkajíc k čelu," prohlásil technický ředitel týmu Andrew Green.
Force India tedy zvolila nejradikálnější cestu, ale Green v něm nic neobvyklého nevidí, odvolává se dokonce na podobné řešení, které bylo použito v polovině roku 2015 a vysloužilo si okamžitě titul "nosní dírky".
"Je to v podstatě stejný koncept, umožňuje dostat více vzduchu ke spodní části vozu aniž bychom používali S-kanál. Jenom vypadá trochu jinak, ale má stejný význam. Jen je trochu víc otevřený," dodal Green a podotkl, že specifikace, která se objevila ve středu před novináři a čestnými hosty, bude přesně ten samý typ, který vyjede v pondělí na testovací dráhu.